Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@GFH, spannend. ik duimen gaan vanaf morgen heel hard draaien. Heb vakantie dus alle tijd. knuffel

2. monique super mooi kamertje!

GFH spannend!! duimen draaien ook hier op volle toeren mee! en nu hopen dat ook voor Karin het raak gaat zijn en jullie lekker samen zwangeren hihi

Catherina was zeker een lange avond maar ik vind het niet erg niet te drinken als ik vrij ver van huis ben..

Esther hihi nou zoveel drink ik niet meer, vind het belangrijker dat er iemand wakker word van nien als ze slaapt,en martijn hoort niks.

Zo straks even naar een kinderboerderij met nien, en dan weer naar stal ..lekker warm weer haha
    vriendinnetje van mij is trouwens van de week ook bevallen van een zoontje Brent Lucas...vind Brent niet echt een mooie naam, ik wist hem al zodra ze hem had uitgekozen hihi
    wat is dat die swim trainer??

3. ooo zie het al swimtrainer haha cool !! wij gaan deze week of volgende week voor het eerst zwemmen met nien

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    GFH: spannend! Wat fijn dat hij er bij kan zijn!:D hopelijk geeft het gelijk goed nieuws en is t in 1 keer raak.

Joyce: leuk voor t eerst zwemmen, zal ze wel erg cool vinden.

DDB: dank je wel:) ze vind het ook erg gaaf!

Catharina: wauw wat een mooie keuken!:) Gaaf zeg!

Esther: zal zo ff in mijn agenda kijken voor een afspraak.

Wij gaan vrijdag naar Center parcs, ben benieuwd, heb er echt veel zin in, toch ff lekker een weekendje weg geboekt. Lekker zwemmen met Y, vindt ze geweldig:)

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Joyce op mijn FB staat ook een foto van Sebas in de swimtrainer. Dat ding is echt geweldig!

6. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Monique wat een mooie kamer zeg.

Catharina mooie keuken hoor!

gfh wat een spannende dag morgen. fijn dat mannetje het waarschijnlijk gaat redden. ga voor jullie duimen.

labrador. ben echt super benieuwd hoe jullie samen de bevalling hebben ervaren. en natuurlijk een fototje ;) geniet lekker van de kraamtijd.

hier zitten we weer eens voor de verandering op het terras. Z zit nu in het zit gedeelte van de quinny. ze werdt echt te groot voor de bak. ze vindt het geweldig om zo rond te kunnen kijken.

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    wij waren ook echt gek op de swintrainer, maar nu ze wat ouder wordt niet meer, ze kukelt steeds naar voren:) Vindt ze ook niet erg, maar ik vind het eng, dus nu gebruiken we m niet meer.

Twijfel: dank je! En weer een fase he, uit de kinderwagenbak, ze worden zo snel groot!:D

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik vind het zo ontzettend spannend ... kan haast niet meer normaal functioneren.

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Snap ik wel GFH, het is toch ook spannend! Ik ga echt voor je duimen!

10. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Gfh is toch ook meer dan logisch. hoelaat gebeurd het morgen dan

Monique ja inderdaad. soms vindt ik het super leuk dat het zo snel gaat rn andere dagen vindt ik het maar niets ;)

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Om 12.10!

12. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Dat is redelijk optijd. mits je om 5 uur niet wakker wordt van de zenuwen. ga aan jullie denken.

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dank je :)

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Spannend zeg!! En wat fijn dat je vriend waarschijnlijk toch mee kan..ik zal morgen voor jullie duimen!

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dank je wel

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik duim ook zeker om die tijd.

Haha, ja het gaat snel ja, ik vind het fijn dat ze groter wordt, houd niet zo van die babyfase, het wordt alleen maar leuker:)

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    De tijd vliegt idd! Ik vind deze fase heel leuk, ze gaan steeds meer dingen doen..kusje geven enzo :D Maar de babyfase vind ik ook leuk! Gelukkig maar want die komt er weer bijna aan haha..

Nu bij Noppies veel voor de helft..misschien wisten jullie dat al maar voor de gene die het niet weten erg handig ;) Zwangerschapskleding en zwangerschapsmode 2012 - Noppies

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dank je Monique; en iedereen die duimt!

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Misslisa: haha ja dat is leuk he nu, hier roept ze nu de hele dag mamaaaaa, mamaaaa, mamaaaa echt te schattig. En daarna een heel verhaal vertellen (alleen dat begrijp ik nog niet helemaal)

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @gfh, ik ga ook aan jullie denken. Ik hoop echt dat het lukt!

Deel Deze Pagina