monique super mooi kamertje! GFH spannend!! duimen draaien ook hier op volle toeren mee! en nu hopen dat ook voor Karin het raak gaat zijn en jullie lekker samen zwangeren hihi Catherina was zeker een lange avond maar ik vind het niet erg niet te drinken als ik vrij ver van huis ben.. Esther hihi nou zoveel drink ik niet meer, vind het belangrijker dat er iemand wakker word van nien als ze slaapt,en martijn hoort niks. Zo straks even naar een kinderboerderij met nien, en dan weer naar stal ..lekker warm weer haha vriendinnetje van mij is trouwens van de week ook bevallen van een zoontje Brent Lucas...vind Brent niet echt een mooie naam, ik wist hem al zodra ze hem had uitgekozen hihi wat is dat die swim trainer??
ooo zie het al swimtrainer haha cool !! wij gaan deze week of volgende week voor het eerst zwemmen met nien
GFH: spannend! Wat fijn dat hij er bij kan zijn! hopelijk geeft het gelijk goed nieuws en is t in 1 keer raak. Joyce: leuk voor t eerst zwemmen, zal ze wel erg cool vinden. DDB: dank je wel ze vind het ook erg gaaf! Catharina: wauw wat een mooie keuken! Gaaf zeg! Esther: zal zo ff in mijn agenda kijken voor een afspraak. Wij gaan vrijdag naar Center parcs, ben benieuwd, heb er echt veel zin in, toch ff lekker een weekendje weg geboekt. Lekker zwemmen met Y, vindt ze geweldig
Monique wat een mooie kamer zeg. Catharina mooie keuken hoor! gfh wat een spannende dag morgen. fijn dat mannetje het waarschijnlijk gaat redden. ga voor jullie duimen. labrador. ben echt super benieuwd hoe jullie samen de bevalling hebben ervaren. en natuurlijk een fototje geniet lekker van de kraamtijd. hier zitten we weer eens voor de verandering op het terras. Z zit nu in het zit gedeelte van de quinny. ze werdt echt te groot voor de bak. ze vindt het geweldig om zo rond te kunnen kijken.
wij waren ook echt gek op de swintrainer, maar nu ze wat ouder wordt niet meer, ze kukelt steeds naar voren Vindt ze ook niet erg, maar ik vind het eng, dus nu gebruiken we m niet meer. Twijfel: dank je! En weer een fase he, uit de kinderwagenbak, ze worden zo snel groot!
Gfh is toch ook meer dan logisch. hoelaat gebeurd het morgen dan Monique ja inderdaad. soms vindt ik het super leuk dat het zo snel gaat rn andere dagen vindt ik het maar niets
Spannend zeg!! En wat fijn dat je vriend waarschijnlijk toch mee kan..ik zal morgen voor jullie duimen!
ik duim ook zeker om die tijd. Haha, ja het gaat snel ja, ik vind het fijn dat ze groter wordt, houd niet zo van die babyfase, het wordt alleen maar leuker
De tijd vliegt idd! Ik vind deze fase heel leuk, ze gaan steeds meer dingen doen..kusje geven enzo Maar de babyfase vind ik ook leuk! Gelukkig maar want die komt er weer bijna aan haha.. Nu bij Noppies veel voor de helft..misschien wisten jullie dat al maar voor de gene die het niet weten erg handig Zwangerschapskleding en zwangerschapsmode 2012 - Noppies
Misslisa: haha ja dat is leuk he nu, hier roept ze nu de hele dag mamaaaaa, mamaaaa, mamaaaa echt te schattig. En daarna een heel verhaal vertellen (alleen dat begrijp ik nog niet helemaal)