Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Bedankt voor alle felicitaties.
    Ze heet idd Lotte.

Zondag op maandag nacht om 3 uur zijn de weeen begonnen. Om 3:30 al gelijk om de 5 min en 1 minuut aanhoudend. VK gebeld en ze lag te hoog met haar hoofd, ontsluiting ging wel goed. 2 uur later is de Vk weer geweest en moest naar het zh.
    daar volgde de weeen te snel op er zat 20 sec tussen de weeen en ze waren langer dan gewoonlijk.
    uiteindelijk is ze met de vacuumpomp gehaald.
    Alles was goed met Lotte.
    Ik ben 4 uur na de geboorte 1 liter bloed verloren en flauw gevallen. We moesten een nacht blijven, mijn hb was te laag en heb bloedtransfusie gehad. Dinsdag avond mochten we naar huis. HB is nu op het randje dus ik kan niet veel. Ook heb ik een knip gehad waardoor het allemaal erg pijnlijk is.
    Nu ben ik herstellende.

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh joh, wat een verhaal weer lab! Ik hoop dat je hb snel de goede kant op gaat, want dan voel je je een stuk beter! Hoe is het met Lotte verder? Ik hoop alles goed gaat met haar. Geniet van jullie gezinnetje, en we zien je als je tijd hebt:D!

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Lab, nogmaals gefeliciteerd. Wat een verhaal zeg. Nu lekker genieten van je meisje

Gfh, spannend nu.raar idee nu denk ik dat je misschien wel zwanger bent

Monique, mooi kamertje. Schiet het al beet op in je huis

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    GFH: Spannende tijden :D Ik moet wel lachen om jullie hoor, beter dat jullie erom kunnen lachen ;) Ik hoop dat het raak is!!!

Lab: Jeetje wat een heftig verhaal, rustig aan doen maar! En geniet van je meisje :D

Ik had vandaag weer controle bij de vk en alles is goed..Over 2 weken de spannende echo of de placenta omhoog getrokken is!

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @gfh, fijn dat het meegevallen is, nu spannende wacht weken!

@karin, succes morgen, ik hoop dat je gunstig nieuws krijgt.

@labardor, jeetje meid, dat klinkt heftig, hoe kon het dat je zoveel bloed verloor? Ik hoop dat je snel weer op de been bent!

Dank jullie voor de complimenten over de keuken, ik vind hem zelf ook erg mooi!

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat een verhaal Lab!

Ja, humor is de beste manier om met dit soort situaties om te gaan vind ik.

Vandaag eerste salsa les gehad trouwens. Super leuk!

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    lisa: oooh spannend!! Nog ff een tijdje wachten:(

GFH: Salsa, hoor dat dat erg leuk is!:)

tweety: dank je wel, ja gaat goed hier, we wonen er nu 2 weken en sinds dit weekend hebben we ook tv boven:) heerlijk ff zappen op bed:D Dus elke keer dat soort klusjes doen.

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oeh Lab dat klinkt niet best. Gelukkig ben je nu herstellende.
    Wendy je hebt de arts toch wel raak laten schieten hè? :p

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@wendy, spannend duimen blijven overuren draaien. Kan me voorstellen dat je er ook om hebt moeten lachen. Leuk hoor salsa les.

@lab, wat een verhaal. Nu snel opknappen en genieten. Hoe zwaar is je kleine meid?

@lisa, voor jou wordt het dus ook weer even spannend. Als hij niet verplaatst is hoor je dan ook meteen wat er dan gaat gebeuren?

@monique, zo komt je huisje steeds meer af.

Hier nog een dagje werken en dan begint mijn vakantie. Maandag komen Tijn, Nienke en joyce bij ons langs gezellig. Kan ze ook eens mijn huisje zien.

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Uiteraard!

11. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Labrador wauw wat een verhaal. Laat je maar extra verwennen. ben ook wel benieuwd naar jullie kleine meid qua gewicht en lengte.

gfh fijn dat jullie wel hebben kunnen lachen. nu 2 spannende weken. mijn duimen blijven draaien.

lisa hoop dat het bij de echo goed ligt.

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab, jeetje wat heftig! Ik hoop dat je snel opknapt! Hoe gaat het met Lotte? Wat is haar lengte en gewicht? Heb je ook een fotootje voor ons? Ben zo nieuwsgierig naar Lotte! :)

Lisa, oooh spannend zeg! Ik hoop dat het geen keizersnee wordt!

Monique, 2 weekjes alweer, de tijd vliegt!!

Sorry, laatste tijd beetje druk.. Lees wel steeds ff bij, maar niet zoveel tijd om te reageren..

Hier gaat alles goed, met N. ook.. Klein draakie! :)
    Voor de mensen die het willen zien, er staan 2 nieuwe foto's van haar op mijn fb.

Ik ga nu snel weer wat doen, ben op me werk...

13. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Karin hoe was de echo?

meid leuke fotos hoor

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Moet even

IK HEB VAKANTIE.

Zo weer klaar.

@meid, leuke foto's van N

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Geniet ervan Esther!!!!

Zo blegh ik ben voor het eerst weer ongi, heb dat zo niet gemist...,ben echt een beetje ziekig. Hopelijk blijft het niet elke keer zo!

16. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hoezo voor het eerst Flora? Ik ben al heel vaak weer ongi geweest. Niet echt last van moet ik zeggen (leuk is anders natuurlijk) heb zelfs alweer een hele regelmatige cyclus.

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, dat is balen.

@deedee, ik heb ook alweer een regelmatig cyclus. Had ik ook meteen weer nadat ik gestopt ben met de pil.

We gaan zeker genieten van onze vakantie. Moet alleen ongi worden, dus maar even pillen gehaald bij de huisarts om het uit te stellen. Ik ben het anders bijna de hele vakantie en daar heb/ had ik echt geen zin in.

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @deedee; door de bv was ik nog niet ongesteld. Maar omdat em nu steeds meer eet en minder drinkt komt het dus weer op gang helaas!

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Met Lotte gaat het erg goed. Ze woog bij haar geboorte 3720 en was 52 cm.

Ik ben hier nu even niet veel te vinden. Heb veel pijn, duizelig en lig dus nog veel op bed. Ik kan Lotte niet verschonenen ed dat doet mijn man. De kraamhulp is er tm maandag en we komen in aanmerking voor neer uren, maar ik wil nu wel graag met ons gezinnetje samen zijn.

Meide: Geniet van jullie weekend!

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje lab wat vervelend. Snel opknappen hoor! En genietze!

Deel Deze Pagina