Heey meiden. ook ik heb jullie gevonden tnx joyce en nogmaals tnx voor het aanmaken. ik zou morgen even het lijstje veranderen. zit nu op mijn foon. en dan wil het niet echt. catharina hier gaat het ook super. en wat betreft een nummer 2. we hebben het erover gehad. en willen eind volgend jaar. ( dan is z 2) voor proberen. karin ik was het die dat vroeg. En hoe ik er bij kwam: als je een gewone cyclus hebt ben je ook bepaalde dagen echt "vruchtbaar" en aan het eind van je cyclus is je lichaam bezig om zich schoon temaken voor een ander eitje. dus mijn gedachte en vraag was als je aan het einde van je cyclus een terugplaatsing krijgt. deze dan wel goed blijft zitten. mischien dom dat ik er zo nuchter over denk. begrijp me dus niet verkeerd. ik kruip lekker in bed drukke dag gehad vandaag. oja het is een feit onze kleine buffel draait zich al bijna op de buik!
Cath, voor zover ik weet gaat t goed met Lisa.. 2e kindje, wij zouden t al heel graag willen.. En als t aan vriendje ligt gaan we er gelijk voor.. Maar ik wil nog ff paar maandjes wachten. En jullie dan cath?
Bevallen Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje" Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ?? Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas Florabella - 29 jaar- ronde 4 - 1 december 2011-Emma Mamootje - 22 jaar- ronde 11 - 6 december 2011-Fenne Dday- 25 jaar- ronde 3 - 17 december 2011 - Wesley Meid1987- 24 jaar - ronde 11 - 18 februari - Nikky Tweety25- 27 jaar- ronde 11- 2 maart- Lucas ZWANGER: Twijfelgeval - 25 jaar-ronde 6 - 4 maart 2012 Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012 Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 20 juli 2012 NOD: GFH - NOD 20 juli - 22e ronde - 31 jaar
Hier voorlopig nog geen tweede, ben blij dat ik een lief en gezond kind heb. En dat ik mijn lijf terug heb haha
Ze plaatsen het eitje 6 dagen na de eisprong terug omdat normaal gesproken ook je eitje na ongeveer zoveel dagen innestelt en het eitje is al ongeveer zo oud. Maar het is heel vaak in een vrouwen lichaam dat een eitje wel bevrucht maar niet genestelt is dit zijn eigenlijk allemaal kleine mk waar we niks van merken
Hier wordt het qua ruimte erg lastig met een 2e kindje. Dus ik wil sowieso wachten tot we in het nieuwe huis zitten met een 2e. Dus ik denk ongeveer gelijk als twijfel. De reden dat ik er al wel een beetje mee bezig ben is omdat het consequent condoom gebruik er nog wel eens bij inschiet hier..... hoe doen jullie dat eigenlijk? ik vind het echt helemaal zomaar wat om "middenin" zo'n condoom te gaan pakken en omdoen.
Joyce: Bedankt voor het openen van weer een nieuw deel. Karin: Hopelijk werkt deze methode. Laat bij ons de 1ste kleine uk maar eens geboren worden Ik ga zo naar het zh, moet naar de gync omdat de beeb nog niet ingedaald is. Duimen jullie voor me dat ik gewoon thuis mag bevallen?
Geen dank dames! graag gedaan! DDb nee sorry voor geen pb maar je moet steeds zoveel seconden wachten haha.. Catherina hmm ja die condoom echt heel erg maar ook hier vergeten we hem nog weleens dan word het voor het zingen de kerk uit..alleen deze maand moet ik echt ong worden..hoop ik want een tweede voorlopig echt nog niet..ben alleen beetje laat met de ongesteldheid, steeds wel een beetje bloed maar komt niet goed door heel frustrerend we willen wachtn tot nienke volledig is opgeknpat en de operatie achter de rug heeft en dan zien we wel weer verder, en even de relatie weer beter op de rit krijgen daar zitten ook deuken in.. Lab succes duim voor je!! Meid haha vriendlief meteen voor nummero 2 haha mafkees! verder gelezen hoor maar alwee rvergeten zit te wachten op de logo voor nien...
Lab, ik duim heel hard voor je!!! Joyce, whaha ja joh, hij wilde gelijk alweer voor en 2e gaan.. Hij zegt nu ook steeds tegen N. Wil jij nog een zusje?? Vraag maar aan mama, het ligt niet aan mij.. haha Mafkees! Ik zou het ook wel graag willen hoor, maar dan over een paar maandjes.. Vind wel dat er min. 1,5 jaar tussen moet zitten... En begrijpelijk dat jullie zoiezo nog willen wachten, jullie leven heeft natuurlijk compleet op de kop gestaan! Maar jullie zijn sterk! Jullie komen er echt wel uit saampjes ! Cath, ik ben weer aan de pil gegaan.. Mede omdat we niet te lang willen wachten voor een 2e. Als de 2e er is, dan wil ik niet meer aan de pil denk ik.. Maar waar ik dan voor kies, dat weet ik nog niet. Condoom vind ik ook echt een gedoe, daar begin ik echt niet aan..
Ik ga weer aan de pil na de bevalling. Dat gedoe met en condoom vinden we niets. Vanmorgen naar de gync geweest. Zowel uitwendig- als inwendig onderzoek gehad en een echo. Er zit helemaal niets in de weg waardoor het indalen niet zou lukken. Het kindje wordt geschat op 3300 gram. Ik mag nu ook officieel thuis bevallen en daar ben ik zo blij mee!!!!
Lab super hoor en veel suc6 he want het kan nu elk moment komen. Joyce hoop dat je ongi snel komt en dat je niet per ongeluk nu al weer zwanger bent. Ik ben blij dat ik straks geen gedoe heb met condooms of de pil a gewoon niks doe en mag ik heel per ongeluk toch zwanger raken wat vrij wel onmogelijk is dan zou ik daar alleen maar heel blij mee zijn
@karin, ja dat is waar, zo heeft het nadeel toch nog een voordeel @joyce, ik snap heel goed dat jullie eerst alles goed op de rit willen hebben. Voor het zingen de kerk uit wordt hier dus helemaal niets... @labrador, gefeliciteerd, dat is goed nieuws. Laat de baby maar komen dan! Ik ben niet meer aan de pil gegaan, ik voel me zoveel lekkerder zonder pil, heb echt last van al die hormonen. Voordat ik zwanger wilde worden had ik een spiraal, maar die wil ik eigenlijk liever niet laten zetten voor een relatief korte periode, vandaar dus de condooms, maar dat blijkt dus ook lang niet ideaal....lastig....lastig
Lab goed nieuws!! Laat de kleine maar komen!!! voel je al iets rommelen? Karin, hele dikke knuf voor jou lieverd!
Catharina; hier ook nooit meer de pil. We gebruiken ook condooms...ik vind het wel prettig, ook een stuk minder zooi haha en gewoon een paar onder/naast het bed leggen Hoef je er niet "uit"
Meid: Afgelopen weekend had ik 4 uur lang harde en pijnljke buiken, maar het heeft niet doorgezet helaas. Verder is alles rustig.