Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi
    Terug van het zh baarmoederslijmvlies is nu op het gunstigste gemeten 5 mm dus nog lang niet dik genoeg moet namelijk 8 mm zijn dus nu de pillen verdubbeld 6 per dag en vrijdag terug komen. Pff ben er zo klaar mee heb al zoveel pillen gehad dacht dat het wel goed zou zijn maar het lijkt er nog niet eens op.

2. wat voor eigen bedrijfje???

Karin he gatsie, das niet fair ! nou hopenlijk vrijdag dikker!!

hier naar de huisarts geweest, want vannacht had e dr bed ondergespuugd, hoesten en de ogen werden erger en ze greep naar dr oren, dus vandaag bij de ha indd ooronsteking ogen ontstoken, longen vol, kortom een griepje met ontstekingen, ...ach beter nu dan in oktober:)

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Leo: Lekker weertje gehad dus.

Karin: Hopelijk vrijdag beter!

Joyce: Oh zo zielig voor je meisje. Beterschap!

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Karin, klote! Had gehoopt op een mooie meting! Vrijdag is t vast goed!!!

Joyce, beterschap met n!

Wij vanmorgen echo gehad, en we hebben een kloppend hartje gezien! :) zo blij!!!
    Over 2 weken hebben we weer een Echo! Eigenlijk over 3a4 wkn pas maar dan zijn ze met vakantie! Ze vroeg of ik over 2 wkn weer wilde komen voor wen echo, natuurlijk wil ik dat! :)

5. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Karin: wat balen zeg!!! Da het nog te weinig doet. Hoe ging dat de vorige keren dan? Had je nu dan al wel een goed genoeg resultaat?

Meid: van harte met je goede echo!! Wat een geruststelling voor jullie. Kunnen jullie lekker gaan genieten op vakantie

Joyce: wat kut voor nienke zeg! Dat slaat al lekker snel in voor haar. Net de R in de maanden.
    Kan dit veel kwaad met haar longen? De longen vol?

Tweety: wat ben je aan het opstarten?

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Joyce: beterschap! Sneu voor he kleine meisje...

Meid: super hoor! Geniet ervan!.

Karin, wat jammer zeg! We blijven duimen hoor!!

Ben ook benieuwd naar het eigen bedrijfje@

Slaap lekker allemaal

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Nog even snel een berichtje!
    Wij gaan zo het vliegtuig in! Pff, vanaf 01:00 uur al onderweg!
    Tot over 2 weken!!!

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce, Beterschap voor nien. Zo sneu

Karin, wat een rot nieuws, hopen dat je vrijdag en goede echo hebt.

Meid, gefeliciteerd met de echo. En een fijne vakantie.

Bedrijfje, ik begin 1 november als zelfstandig distributiepartner bij jemako. Dit houd in dat ik verkoop- en presentaties ga doen van huishoudelijke schoonmaakproducten. Vond het heel spannend maar heb er mega veel zin in.
    Ik wil dan een dag minder werken in de kapsalon en dit ernaast gaan doen

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Spannend hoor tweety hopen dat het allemaal goed gaat lopen

Jan10 hoe was jou echo gegaan?

Joyce hopelijk is nien snel weer beter

Meid je zal dit wel niet meer lezen maar fijne vakantie en gefeliciteerd met de goede echo

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    meid: Wat fijn een goede echo! En een fijne vakantie!

Tweety: Spannend een nieuw bedrijfje op zetten. Heel veel succes!

11. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Tweety: succes dan!! Ik ken het bedrijf niet

Meid: fijne vakantie

Hier vandaag pas ongesteld geworden. Vanaf vrijdagavond begon het heeeeeeel minimaal en nu doorgezet. Jammer 2 dagen later dan de bedoeling, qua 14 dagen na eisprong, dus had een hele kleine hoop dat er toch positief nieuws zou komen. Maar donderdag beginnen met pillen en morgen maar eens bellen voor een echo.

12. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Verder heeeeeerlijk geshopt met mijn moeder en Fenne vandaag! Echt ouderwets weer. Super veel gekocht.
    Nu Fenne bij oma logeren. Wij avond rust en morgen weer werken

13. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Mamootje jammer zeg. Had leuk nieuws wel leuk gevonden.

hier is mijn nieuwe mobiel vanmorgen gevallen. Barst in het beeldscherm. En natuurlijk geen verzekering afgesloten toen ik hem gekocht had. Gelukkig kon ik het verhalen op mijn inboedelverzekering. Maar wel eerst zeg betalen. 225 :( maar hij is nu weer als nieuw ;):)

14. oee jemako die hebben heerlijke ramen lap doeken, maar wel mega duur!!

Leonie oooo dombo!! ik heb mijn foon 2 jaar terug verzekerd, en dan gaat die dus niet stuk .... denk dat ik hem net voor me abbo nog ff eh prongelijk onder een paardenhoef laat komen haha ,....

Mamootje he balen , ;(

Meid fijne vakantie!

Nien nog steeds ziek ;(

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Als je met verzekeringsexperts praat raden ze je allemaal AF om telefoonverzekeringen te nemen (heb het zelf ook zo geleerd in een van mijn verzekeringscursussen). Je hebt ze zelden nodig en als er wat is wordt het in 99,9% van de gevallen vergoed door je inboedelverzekering. Zonde van het geld dus die telefoonverzekering. Maar Nederlanders zijn als oververzekerd volk nogal gevoel voor iedere soort verzekering. Dus dat jullie het maar weten :)

Duimen jullie voor me dat het a.s. vrijdag in ieder geval van 14 tot 16 droog is?

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Wendy ik stuur de zon van Rhodos naar jou!!!

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dank je :)

18. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Joyce ben geen dombo. Ben alleen blond hahah

Wendy was ook niet verzekerd voor de telefoon. Dacht toen al als er iets mee is dan kan ik het wel op eem inboedel verhalen. Maar inderdaad ook hier sommige dingen oververzekerd. Maar jij krijgt trouwens top weer hoor.

Nu we het toch een beetje over verzekeren hebben. Hoe hebben jullie het geregeld met de overlijdensverzekering van jullie kleine?
    Hier hebben we 2 opties. 1 bij ons op de polis. Wetende dat als ze 18 is zelf best veel moet gaan betalen omdat ze zo laat in stapt.
    2 eigen polis laag maand bedrag maar instapkosten van 200 euro.

Wat zouden en hebben jullie gedaan?

19. nienke zit bij mij in leo,... betalen later met haar mee :) heeft ze iig een buffer:)

maar GFH dan heb je toch eerst je eigen risico??? damn zeg haha , nja ik maak hem net voor dat de abbo afloopt nog ff stuk haha

en jij hebt Vrijdag prachtig weer!

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Bij de telefoonverzekering heb je in de meeste gevallen ook een eigen risico hoor! Moet je even nakijken, misschien ook wel niet bij die van jou. En ik heb bij mijn inboedelverzekering bij de 1e schade die ik meld in een jaar geen eigen risico. Pas bij meerdere schades in 1 jaar wordt er bij mij eerst een eigen risico in rekening gebracht. Maar ook dat is weer per verzekeraar verschillend.

Nog 1 nachtje slapen!!!!

Deel Deze Pagina