Spannend Karin !! ben benieuwd! laat je even weten of het maandag dik genoeg was? GFH neem aan voor jou jip en janneke champange? haha
Wendy, wat een leuke foto!!! Echt mooi, dat ding in je haren is ook erg mooi! En je jurk ook natuurlijk!
Spannend Karin! @Puzzel: dank je wel @Joyce, het merk waar we de 'echte' bubbels van hadden heeft ook bubbels zonder alcohol die bijna net zo lekker is als de echte. Die hadden we dus voor mij gekocht
Ja hoor, ben weer fit. Of nou ja fit ... soort van fit. Vraag me af wanneer ik weer helemaal fit ga worden, haha. Maar goed. Vandaag en morgen nog lekker vrij en dan weer werken.
Pff baal wel dat ik de pillen die ik had gewoon moet blijven slikken en er gewoon een paar heb bij gekregen die ik vaginaal moet inbrengen dus ben van 12 naar 18 pillen gegaan en sochtends natuurlijk ook nog gewoon foliumzuur. Vind ik wel minder
Karin we gaan weer hard duimen draaien. En onthoud het is voor een goed doel. Hier een proeftaart aan het maken voor Bo haar verjaardag volgende week zondag.
Ik heb alles over om dit doel te behalen al moet ik 100 pillen slikken als ik dan maar wist dat ik het doel ook daad werkelijk zou halen
Ik duim ook voor je karin! Ik hoop dat het geluk nu eens aan jullie kant staat! Esther: wat leuk! je gaat dus zelf een taart maken? Alweer bijna 2 jaar
Esther hmmm lekker. Krijgen we een foto te zien? Karin ik duim hier ook voor jou. En inderdaad snap ik dat als je te horen zou krijgen dat je een maand lang 100 tabletten zou moeten innemen en je 100% garantie zou hebben. Dat het je dan absoluut niets zou uitmaken. Nu is het nog steeds afwachten. Dikke knuff en heel veel duimen draaien speciaal voor jou.
@karin, ook ik hoop weer met je mee karin. Ik gun het jullie zo! @esther, wat leuk, wat voor taart ga je maken? @wendy, super dat je een leuke dag hebt gehad! Jammer dat jullie niet op huwelijksreis gaan, maar voor jou nog maar een paar weekjes werken en dan een erg lange vakantie! Hier weer volop aan het werk. Het gaat goed maar is wel echt heel erg druk. Ben ook volop aan het sporten om alles weer in shape te krijgen dus dat kost ook veel tijd.
hihi als je maar niet dezelfde taart als mij maakt essie haha, mijne word dit jaar als thema my little pony vorig jaar natuurlijk sesamstraat, en voor me nichtje bambi haha en me zus forever friends,...pff maar heb het ontwerp voor nienie bijna klaar, en je weet he als je nog meer hulp nodig hebt je weet waar me huis woont