karin whoehoee!! keep the faith!! its there to stay!!! Esther hmmpff jammer! Flora lekker poepkind whaha ,.. over dat teveel melk he, een vriendin van mij had eerder ook echt teveel melk, en er werd aan haar gevraagd om melk te sparen voor premature kindjes! ze heeft nee gezegd en ik snap haar volkomen!! ik zou mijn kindje prematuur absoluut geen moedermelk van een andere moeder geven , ik vond het zo raar! en zij zelf ook trouwens! iemand hier al eens zoiets meegemaakt qua vraag??
Owww Karin ik duim uit alle macht Zoooooo spannend! Nee Joyce niet meegemaakt Ik zou mijn baby alleen melk geven van iemand die ik ken. Dus van een goede vriendin of mijn zusje Dan weet je hoe ze leven
Flora, ja maar het is met die prematuurtjes zo nauw , qua bacterieen enz, ik vond de vraag zo zo raar klopt in mijn ogen totaal niet! ik zou het als mama van een prematuur niet doen, niet accepteren , kijk dat ik zelf geen bv kon doen, of af staan naar mijn eigen kind ok , maar dan maar poeder geen moeder melk van een andere moeder brr mooi ghf
Karin: oooh ik ben zo hard aan het duimen voor jou! Dit eskimootje moet toch gewoon bij jullie blijven?!! Gfh: ik zag de foto's op FB. Ik vind het super mooi geworden!!
@gfh, super mooi kamertje geworden! En die Nijntje lamp blijft zo leuk he, die hebben we hier ook staan, geeft ook zo'n gezellig licht. @karin, ik hoop en duim voor jullie kleine Eskimo!!
Mooi Wendy! Onze laatste avond op Rhodos! Wat zijn de 2 wkn voorbij gevlogen! Onwijs mooi weer! Heerlijk gewoon!
Heel veel suc6 ester hoop dat het helpt Gfh mooi geworden Meid altijd jammer als de vakantie weer voorbij is
Hopelijk heb je het al achter de rug en anders veel succes esther! Meid: als je het naar je zin hebt gaat de tijd altijd snel met zo'n vakantie.
Alles is goed gegaan. Heb eigenlijk geen pijn en volgens de arts is alles goed gegaan. Dus nu hopen dat het heeft geholpen