Ik heb de hele middag al steekjes in mijn buik ben wel heel benieuwd of het nu een goed of slecht teken is nu al zo onzeker eerder begon dat volgens mij pas na een week pff
Wij hebben voor S. ook een echte meisjeskamer gemaakt. Vlinder behang, wit leren bed (stapelgoed bed lillie) met roze dekbedovertrek en zo'n wit stoeltje. Super leuk geworden. Wij hebben juist gekozen voor een 120cm bed. Het is wat breder zodat ze er minder snel uitvalt. Je kan er even naast gaan liggen als er iets is (ziek, niet willen slapen) en het gaat langer mee. Grootste voordeel volgens S.: al haar poppen kunnen ook mee naar bed haha
karin spannend meis, is bij iedereen anders, ik zou niet weten ik voelde niks, achteraf erg logisch ,... duim met je mee hoor!! Catherina whaha geweldig van de poppen! nienke ligt ook met mega veel knuffels in bed,.. en heeft over elk knuffel een verhaal haha Meid hier ook vanwege budget meteen een 1 pers, als ze eraan toe is, en dat is voorlopig nog niet
Wij gaan om voor een peuterbed. Het is een Dorabed die we krijgen van mijn beste vriendin. Haar dochter heeft hier ook in geslapen maar voorlopig nog het ledikant. Ze klimt er nog niet uit en ligt er heerlijk in. Hier druk aan het bakken en versieren voor morgen dan wordt onze kleine meid alweer 2
Oh Karin wat ontzettend spannend. Ik hoop het echt zo voor je. Puzzel ik schrik ervan joh. Heel veel sterkte voor je vriendin. Kl*teziekte is het ook. S. ligt nu ook nog in zijn ledikant maar het grotere bed staat al klaar. Wij hebben wel voor een juniorbed gekozen. Dat is namelijk het enige wat nu past hahaha. Wij hebben net maanden aan onze tuin geklust en zijn nu klusmoe dus geen zin om een hele nieuwe kamer te maken dus op korte termijn ledikant eruit, bed erin...klaar Ach wie weet dat een eventuele nummer twee er ooit ook nog in kan dus dan is het geld toch goed besteed. Wij hebben het juniorbed van coming kids met flinke korting gekocht.
Meid relax Hoort erbij!!! Je banden en baarmoeder zijn aan het werk! Het voelt eng maar ik had het bij beide!
esther gefeliciteerd met Bo!! en tot vanmiddag !! Meid zal er bij horen Karin duimen maken hier over uren!
Flora hoop het! weet niet meer of ik t bij n ook had... Ik zal zo eens in het dagboekje kijken.. Miss heb ik er iets over op geschreven.. Maar moet zeggen dat ik nu vermoedens heb dat t met mijn darmen te maken heeft.. Want als ik kramp heb, dan moet ik wel daarna naar de wc.. Flora, Hoe gaat het met het voeden van beide meiden? Wel heel bijzonder zeker?!! Hoe reageert e op haar zusje? Is ze trots?
Gefeliciteerd Esther!!! Meid; gaat goed, al moet ik Emma soms remmen als ze moe is dan wil ze ineens ook weer drinken. Roept ze ineens Samen Julie drinken Haha In principe drinken ze alleen in de ochtend samen, is wel heel knus en lief! Karin hoe gaat het met jou?!
Flora wat schattig! drinkt e nog veel bij je? (of voordat j er was.. Haha) Pff wat lastig om een leuke kamer te vinden! Heb heel internet al afgespeurd.. (voor mijn gevoel dan..) maar kom DE kamer niet tegen.. Volgens mij moeten we opschieten met een andere kamer voor n! Ze wil 's nachts niets meer in haar bed.. Een uurtje gaat het goed en dan is ze overstuur en roept alleen maar nee nee niet bed.. En dan wil ze alleen maar bij ons in bed.... Gisteren geprobeerd om haar bed bij ons op de kamer te doen, maar ze vertikt t! Alleen t grote bed is goed... Ze slaapt vannacht bij mijn ouders, ben benieuwd of ze in t ledikantje wil... (nu slaapt ze wel heerlijk in haar bedje! Al vanaf 11:30 uur) Vreemd....... Zal wel weer een periode zijn..
Hoe erg is het als je rauw vlees eet? Ik had geen file gehaald maar de logeerkinderen hadden ossenworst gehaald had ik ook een broodje mee gehad maar is rauw vlees :O helemaal vergeten hieveel kwaad kan dat?
@karin, kan alleen kwaad als je er ziek van zou worden en die kans is echt heel klein hoor. Ik zou me er niet druk om maken! @esther, gefeliciteerd met Bo! Hoe was de taart? en de verjaardag? @meid, wel gek dat ze opeens niet meer in haar ledikant wil. @flora, snap niet hoe je dat doet, twee kinderen borstvoeden.....