Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ieder een borst cath 😜
    En Emma drinkt maar 1 à 2 x per dag

2. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Esther: via deze weg ook nog een keer gefeliciteerd met Bo.
    Hebben jullie een geslaagde dag gehad?
    Mooie taart had je gemaakt!
    Wat had Bo voor cadeautjes gekregen? (even inspiratie op doen :))

Karin: ik denk niet dat dat kwaad kan hoor.
    Je zit sowieso nog heel vroeg in de 'zwangerschap' (ik weet niet hoe je dat graag genoemd wilt hebben:))
    Daarnaast kan 1 keer zo'n hoeveelheid volgens mij echt geen kwaad, inderdaad wat catharina zegt...als je er ziek van zou worden

Meid: wat raar dat N niet meer in ledikant wil.
    Ik persoonlijk zou dan snel naar een groter bed gaan zoeken en haar niet laten wennen om bij jullie te mogen slapen als ze niet in het ledikant wil
    Hoe had ze het qua slapen bij je ouders gedaan?

Flora: dat lijkt me een hele ervaring beide kinderen aan een borst. Past de borstvoeding zich daarop aan?
    Hoelang wil je E blijven voeden?

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Esther: nog gefeliciteerd! Hoe was het!? 2 alweer, gek he het gaat zo snel!

Meid: ik zou ook snel een ander bed kopen als ik jullie was!:) Want ze hebben t zo door hoor, lekker bij papa en mama slapen...

Mamootje: hoe gaat het met je? En met de behandelingen in het ziekenhuis?

Karin: kan geen kwaad. En als je er ziek van zou worden, dan was je dat nu al waarschijnlijk.

Flora: knap hoor! Lijkt me heel apart in ieder geval. Ik ben ook wel benieuwd hoe lang je door wilt gaan met bv bij E.

GFH: hoe is het met jou??

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Met mij gaat het best. De vermoeidheid is alleen weer terug en mn rug wil niet zo. Maar ach. Kleine groeit goed en langzaam maar zeker kan ik beginnen met aftellen. :)

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Tot haar 2e verjaardag, vind dat wel een mooie mijlpaal!

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Mamootje, ja idd! Maar als ze slaapt leggen we haar in dr eigen bed hoor. Dus op zich is t niet zo erg.. Vind t wel gezellig :) haha..
    Maar we gaan idd beginnen aan haar nieuwe slaapkamer!
    Ze wilde niet bij mijn ouders slapen! Ze was O verdrietig en zei alleen maar Mama mee papa mee, dus we hebben dr weer mee naar huis genomen.. Kon t niet om haar daar zo verdrietig achter te laten..

Flora, dat is mooi tot e haar 2e verjaardag!

Es, ik ben ook wel benieuwd naar de cadeautjes! :)

Wendy, doe maar rustig aan!!!
    Hier ook best moe!!

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Bo heeft van ons een keuken gekregen ik haar hem gekocht van de ah en die bewaard en als ze hem erg leuk vindt krijgt ze een houten. Wee hebben er toen ook alles bijgekocht. Ze heeft een loopfiets gekregen en dan met 2 wielen omdat bij veel blijkt als ze daar goed mee overweg kunnen ze zo op een fietsje wegrijden. Een speelgoed smartfoon, en k3 microfoon. Ze is gek van k3 en bumba puzzel poppenspullen. Een pratende Dora hadden mijn zwager en schoonzus meegenomen uit Amerika en figurenrups en prinsessen verkleedset en paard in en handtasje en duplo. Dus ze is aardig verwend.

Puky Starter groen - Loopfiets - Altijd de laagste prijs bij Loopfietsen.nl! deze heeft ze gekregen

8. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meid: alleen al hoe je het beschrijft, klinkt het zo zielig.
    N die niet wil dat papa en mama gaan!
    Ook al leggen jullie N terug, ze weet wel dat ze telkens bij jullie in slaap mag vallen ;)
    Maar doe gewoon wat goed voelt hoor!!

Flora: mooi streven tot 2 jaar! Denk je dat E er veel moeite mee zal hebben, dat ze niet meer 'mag'?

Esther: oooh dat klinkt als een boel leuke cadeau's!!!
    Loopfietsje ziet er leuk uit!

Gfh: lekker rustig aan doen

9. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Esther. Zo te lezen is de kleine meid goed verwend!
    En een keukentje gekregen. Hoe gaaf is dat. Kan ze nu al vast oefenen met eten koken. Of samen koken. Jij in jullie keuken en zij in die van haar.
    En een loopfiets ook een leuk idee!!!

Ff 2 vragen aan jullie.

1 ik ben op zoek naar wat dikkere truien voor Z. Maar kam nergens slagen. Weten jullie mischien nog winkels?

2. Wij plannen hier vaak dingen in het voren. Dus ook de decembermaand. Maar nu is mijn vraag en eigenlijk ook tips wat ik nodig heb. Namelijk wat schenk ik onze kleine meid. Nu dachten wij aan een baby born. Maar das pas vanaf 3 jaar. Ze heeft nu de baby baby born. En daar speelt ze geregeld mee. Maar nu zegt haar oma oef leuk die geef ik haar wel. Conclusie nu hebben we nog geen idee wat we willen gaan geven. Als jullie nu tips hebben. Of iets wat jullie je eigen kind(eren) gaat geven. Ik weet ik ben hier mischien erg vroeg mee. Maar ja nu heb je rustig de tijd om de aanbiedingen in de gaten te houden whahaha

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Die fiets heeft Emma ook!! Daarna hoeven veel kinderen geen zijwielen!

Mamootje ik ben bang van wel, maar ja zelf stoppen gaat ze denk ik niet doen en als ik weer moet werken dan heb ik alle melk nodig voor Julie. Kolven levert toch iets minder op

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Looproute is idd super goed voor evenwicht! Mijn neefje had ook 1, en fietste zo weg op een fietsje zonder zij wieltjes!

Es, bo is goed verwend! Ik zit ook te denken aan een keukentje!

Mamootje, idd doen wat goed voelt! :) mijn vader zet mijn oude 1 pers bed hier neer van t weekend.. Dus ben benieuwd!
    (dan hoeven wij niet zo te stressen met een nieuwe kamer..

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    E heeft het Ikea keukentje gekregen toen ze 1 werd, ze speelt er echt veel mee!

13. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meid: handige oplossing!

Flora: ohja ik snap het!
    Ben benieuwd dan! Maar nu kan ze nog lekker 2 maanden drinken
    Nog even van genieten dan
    Wat krijgt ze voor haar verjaardag? Nog een leuk idee? ;)

Twijfel: Fenne krijgt voor haar 2e verjaardag van ons ook het Ikea keukentje.
    Opties:
    Een poppenbuggy, Knutseldingen, boekjes, driewieler voor buiten, loopfiets, en nog een boel kleine dingen.
    Ik vind het ook lastig want Fenne heeft echt al veel. Maar heb al veel voor de feestdagen klaarliggen

14. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi dames
    Wat een boel ideeen voor de kinderen. Zelf vind ik duplo alrijd heel leuk. Is qel duur maar heel goed spul en vinden de kinderen ook lang leuk en zelf vind ik het ook nog steeds leuk om er mee te bouwen. Voor poppen kinderen zijn idd een wandelwagen of een bedje vaak leuk. En voor buiten kinderen is een step ook vaak leuk

Hier gaat het prima ik zit echt steeds te denken van zou ik stiekem vast een testje doen maar tot nog toe nog niet gedaan wel steeds laat van maagzuur hoop dat dat positief is want heb ik eigenlijk nooit alleen de vorige keer toen ik die paar daagjes zwanger was

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin: Spannend hoor! Nog een paar dagen en dan mag je testen.

Esther: Ze is goed verwend zeg, leuk!

Meid: Hopelijk slaapt ze snel in haar 1 persoonsbed.

Leo: L krijgt voor sint/kerst krijgt hulpmiddelen (zoals een bezem, harkje) om in de tuin mee te werken. Verder een zand-water tafel. En nog een paar kleine kadotjes.

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Spannend Karin!

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    karin spannend zeg maar zou toch nog heel ff volhouden om te wachten.

meid straks in haar nieuwe bed echt volhouden dan gaat t vanzelf over. maar je moet er ff de tijd voor nemen.

esther leuke fiets hoor. heerlijk dat alles goed verlopen is en dat ze zo lekker verwend is.

voor sint krijgt y. verkleedjurk princes, doktersspullen, puzzel en gezelsschapsspel vanaf drie jaar poppenbedje voor aan haar eigen bed.

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh Karin dat klinkt goed. Laat het ajb zo zijn. S. krijgt voor zijn verjaardag een duplo dienblad. Het dienblad laten wij maken en dan maken wij zelf de platen erin. Verder ook nog een bed, maar die krijgt hij dan iets eerder. Een van de oma's geeft het dekbed en de overtrekken en een week later is het alweer sinterklaas dus we vinden het wel goed zo. Wil voor Sebas ook een keer een keukentje kopen. Hij is helemaal dol op de AH mini's namelijk.

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Meiden, help!

Ik hoor net op mijn werk dat ik donderdag as tbc screening krijg..
    (dit is standaard 2X per jaar omdat we met asielzoekers werken)
    Nu kregen we altijd een prikje, maar er is iets mis gegaan..
    Nu komt de GGD met een bus, long foto's maken..
    En nu???? Moet ik mijn manager inlichten? Of aangeven bij diegene die foto's maakt?!!

20. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Meid ik zou het aan je manager vertellen. Als je het doet bij de gene waar je de fotos mee moet maken komt je manager er mischien toch achtrr. Maar aan de andere kant. Als je het bij gene doet waar de fotos worden gemaakt enzo. Ze mischien wel een andere optie hebben voor je.
    Pfff jeetje wat een toestand zeg.

Deel Deze Pagina