nou lijkt me wel verstandig, er word namelijk gewerkt met rongten stralen , voordat ze de foto maken vragen ze of je zwanger bent en of de kans daar toe bestaat, dus je mag geen foto laten maken is schadelijk voor de kleine ,
Ik had op website van GGD gekeken, t mag wel maar dan moet je een buikschort ofzo om.. Mja... Baal wel!!
Als ik jou was zou ik het gewoon vertellen hoor. Eerlijkheid duurt het langst. En ik zou gewoon vertellen dat je nog niet wilt dat iedereen het weet maar dat je nu wel moet door de foto. Niets mis mee toch?
meid: Ik zal het je manager vertellen en idd erbij vermelden dat je nog niet wil dat iedereen het komt te weten.
Meid vertellen! Je bent dicht bij de 12 weken dus "binnenkort" komt het nieuws toch de wereld in Mijn baas wist het ivm de planningen ook eerder! Em krijgt voor haar verjaardag waarschijnlijk een houten speeltuin met glijbaan en schommel etc Wel met de opa's en oma's samen hoop ik want ze zijn duuuuuuraar dan is het wel iets blijvends en voor langere tijd Spannend Karin ik duim door!
@meid, gewoon melden bij je manager. Ik zou de foto ook niet laten maken, ook niet met schort. Als het uitgesteld kan worden dan gewoon uitstellen. Hier wil ik ook een keukentje van kidcraft geven voor haar verjaardag, maar tot nu toe kan ik niet kiezen. Heeft iemand er toevallig al eentje of eentje besteld? Verder voor de sint: een hondje wat meeloopt aan de riem, poppenbedje en loopfietsje (ik ga gelijk even op de site kijken die esther linkte) @esther, klinkt als een geslaagde verjaardag voor Bo, leuk! @karin, ik hoop dat het een goed teken is het maagzuur!
Ik ga t morgen tegen hem zeggen! Hij zal vast een oplossing weten N slaapt in dr eigen bed! Zelf in slaap gevallen! We hebben dr iets later naar bed gedaan! Normaal gaat ze rond 19:30 uur en nu is ze na GTST naar boven gebracht.. Geen gemopper, geen gehuil/gekreis/ geen nee.. Yeah!
Brr vannacht weer enorme krampen.. Met gevolg een uur lang op de wc.. Begon enorm te zweten en misselijk te worden.. Echt eng! Had tussendoor, tijdens zweetaanval ook nog een harde buik pff niet leuk!!!
Meid, fijn dat n weer in haar eigen bed heeft geslapen. Gadver wat eng die krampen en harde buik. Hoe is het nu? Bed, lucas slaapt nog heerlijk in zijn ledikant. Nog geen idee wat voor bed wij hierna doen voor bed. Karin, hopelijk zijn het goede tekenen. Vind het zo spannend voor jullie. Mamootje, hoe is het bij jullie met de stappen in het ziekenhuis. Esther, merk je al wat van je behandeling? flora, bijzonder voor het tandemvoeden. Ben benieuwd hoe het gaat als E gaat stoppen met de bv. Hier gaat het allemaal goed. Lucas begint een druk eigenwijs baasje te worden. Op het moment heeft hij volgens mij besloten om gewoon te doen alsof hij mama niet
Vanmorge toch is even een testje gedaan was helaas nog negatief dus nu echt tot zaterdag wachten en dan nog eens testen. Had gister ook iets bruin verlies heel klein beetje maar en was na 1 x weer helemaal weg maar ben toch bang dat dat niet goed is ben klaar met wachten wil het nu weten
Karin dat snap ik heel goed. Dat je het wachten zat beng. Hier nog steeds de hool dat je zaterdag een top test hebt. En een klein beetje bruin. Hoeft inderdaad niet veel te betekenen. Ik wou dat ik de dagen voor je vooruit kon zetten.
Karin Ik snap heel erg goed dat je het wachten zat bent. Het is om niet leuk om te moeten wachten. Maar weer gaan er nog steeds van uit: geen rood is Nog hoop. @Angela Ik merk weinig van de behandeling heb wel iets met pijn maar dat is ook niet zo heel erg vreemd er gebeurt en hoop in de elleboog. Ik word over 6 weken gebeld en dan hoor ik weer meer. Dus als het binnenkort redelijk weer is op maandag moeten weer maar weer iets afspreken. Ik ga zo deel ik maar even naar mijn werk even mijn gezicht laten zien en melden dat ik wel weet langzaam aan het werk wil of horen wat hun in gedachten hebben. Wordt toch wel een beetje gek van het thuis zitten. @meid. Goed dat je het meld van je zwangerschap. Kampen en harde buiken is niet fijn. Doe rustig aan en del aan je zelf. Fijn dat N weer in haar eigen bedje heeft geslapen.
Es, doe je rustig aan als je weer gaat beginnen?! Karin, als t bij een beetje blijft zal t niets ergs betekenen toch? Ik duim heel hard! Nog paar dagen en dan een knaltest!! Ik duim!! Ik heb vanmorgen met mijn manager gepraat, hij vond t erg leuk nieuws We hebben GGD gebeld, en ze adviseren om voor de 12 wkn niet op de foto te gaan. We hebben samen gelijk maar een smoes bedacht, want collega's gaan vragen waarom ik niet mee ga. En hij houd het geheim!
karin spannend zeg. nog even wachten tot zaterdag geen bloed geeft.moed. meid zie je wel. komt goed. fijn dat hij enthousiast was
Meid dat is super goed om te horen. En fijn dat hij het ook geheim gaat houden. Voor nu..... Whahaha moest lachen om je manager dat hij enthousiast was. Zo gaat die van mij niet reageren. Whahaha. Ze weet dat een nummer 2 in planning zit. En is al druk aan het zoeken naar nieuw personeel hahaha
Leo, oh echt, da's ook niet leuk! Van mijn manager hoort niemand dat ik zwanger ben, hij wacht tot ik het wil zeggen Ik denk dat ik weet waar de krampen vandaan komen! Ik heb 2 X bloemkool gehad en 1 X boerenkool... Ik denk dat t door kool komt... Zou kunnen toch?