Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce hier ook nog even; gefeliciteerd!!! X

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Joyce gefeliciteerd met n maak er een fijne dag van

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce hier ook gefeliciteerd. Wat hebben jullie een heerlijk meisje geniet van haar

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Proficiat!

5. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Joyce gefeliciteerd!!!! Hoop dat ze goed verwend wordt.

Meid we zijn wel bezig maar gewoon rustig ;). En wat betreft mijn werk mijn werkgever is tevens mij beste vriendin. Dus we kletsen over alles. En aangezien we met zn tweetjes er maar werken. Moet ze wel vervanging regelen. Maar ze vindt het niet leuk dat ze mij zo lang moet missen. En omdat ik met Z zoveel last jad van de rug. Wil ze gewoon een goed iemand achtervee hand hebben.

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Leo hahaa grappig zeg! :)
    Ik hoop dat ze dan een goes iemand kan vinden!
    Vind je t niet vreemd? Je beste vriendin is ook je baas... Lijkt me een lastige situatie!
    Ik hoor dat t snel raak is voor jullie!

Vandaag alweer 10 weken! :)

7. dank jullie wel allemaal !!

Karin ik blijf hoop houden !!

Meid wat een gave reactie! leuk !!

ben echt stront en stront verkouden bleghh

8. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Meid inderdaad grappig. Maar vindt het niet raar. We netrekken elkaar overal in qua werk. Het enige verschil is dat ze mijn loon uit betaald. En mocht ik zwanger raken voor een brusje. Kan en wil ik er ook niet te lang voor haar verzwijgen. Maar hoop dat ze iemand kan vinden die net zo goed is als ik whahaha. Nee grapje. Kan ik moeilijk over mezelf zegen. Maar nu als die gene komt kunnen we die samen mooi inwerken. Zodat ik ook haar met een goed gevoel achter laat tegen die tijd. Maar laat ik maar eerst zwanger raken voor dat we daar aan gaan denken.

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Joyce: gefeliciteerd!!:D

10. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Karin: hoe gaat het met je?

Joyce: leuk feestje gehad voor Nienke? Of is dat komend weekend?

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, karin heb je va vandaag al getest? Moest vanochtend gelijk aan je denken...

12. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meid: wat leukd dat je manager zo reageerde. Welke smoes hadden jullie bedacht?

Angela: hoe gaat het met jullie? en met het opstarten van je eigen bedrijf?

Leo: gezellig lijkt me dat, samenwerken met je vriendin. Lijkt me wel lastig als je een keer ruzie hebt ofzo in combinatie met dat je werk en prive door elkaar lopen

Esther: hoe was het op je werk? ga je weer opbouwen?

Hier:
    met de behandelingen gaat het wel oke. Ik zit nu weer in de wachtweken.
    In een notendop:
    Wat voor nieuws ik 2 maanden geleden had gehad is dat het zaad van mijn man niet goed genoeg is en dat ze ons aan de IUI willen hebben. Eigenlijk al meteen. Maar omdat ik ook zwanger ben geweest met F (en zijn zaad toen perfect was) mochten we ook nog even wachten als we wilden.
    Ik wil helemaal niet aan de IUI. Maar het voelt ook een beetje kansloos nu....want de kans is vrij klein.
    Nu lukt het bij zowel mij als mijn man niet vanzelf en dat deed best even pijn.
    De schok komt denk ik ook nog als we er echt mee gaan beginnen, nu ontloop ik het nog wat. Ik zie er erg tegenop. Dus nu nog niet mee begonnen.
    Dus ik verwacht vrij weinig elke maand;)

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Karin, je ging toch morgen testen?

Mamootje, we hadden bedacht dat ik een mail had gehad met een andere oproep.. (wat dus eigenlijk heel onlogisch is, maar mochten er vragen komen dan kon ik ze door sturen naar hem, en hij ging ze dan wel even duidelijk maken dat ze dat helemaal niks aan gaat :) haha
    Wat een rot nieuws! Gedsie! Ik hoop op een wonder en dat het toch nog lukt!! Hoe is je man eronder?
    Kan het zijn dat het zaad de ene keer slecht is, en bijv. een week later gewoon goed? Zoja, dan zou ik het ook nog eventjes aankijken! Dikke knuf !

Vriendje is dit weekend weg, dus de meiden hebben t rijk alleen :) Gaan het gezellig maken, heb al lekkere dingen in huis gehaald.. :)
    ah nee nu klinkt het net of we het helemaal niet erg vinden, we gaan hem vast wel missen!

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat betreft zaad daar kan ik wel een antwoord op geven. Het duurt 6 weken voordat zaad helemaal vernieuwd is. Dus een week later van slecht naar goed is onwaarschijnlijk.

15. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    En ze testen het zaad bij hem regelmatig opnieuw, maar de uitslag blijft hetzelfde :(

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ok een week was miss overdreven, maar ik bedoel na een bepaalde tijd.. ;)

Maar wat rot dat t elke keer niet goed is :(

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik vind t nogal gênant, maar ik hoop dat iemand een tip voor me heeft..
    Ik heb een (denk ik best wel grote) aambei, en die jeukt onwijs...

Heb van mijn gyn een crème gekregen, het helpt wel, maar ook weer niet.. Grr.. Ik word knetter gek van de jeuk! Probeer t maar te negeren... Lukt niet... Haha..
    (een betere crème mag volgend haar pas na de 12 wkn)

Help!

18. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, klinkt irritant! heb je die al lang? helaas geen ervaring ermee, dus ook geen tip.

@mamootje, snap dat je liever niet aan de iui wil. Hoe kan het dan dat het bij F. wel goed was? kan dat ineens zomaar veranderen dan?

@Joyce, hoe was nien d'r verjaardag? heb je nog een leuk fotootje van de jarige?

@karin, hoe gaat het? ik hoop echt op een positieve test morgen!

Hier gaat alles zn gangetje. M slaapt ineens kortere nachten, dus ik denk dat hij al behoefte heeft aan bijvoeding. Dit weekend denk ik maar eens de babycook uit het stof halen.

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath, nee sinds 3 wkn ongeveer... Ik heb t ook nog nooit gehad.. Maar snap nu dat ze vervelend zijn :p

Jeej m alweer 4 mnden! Wat gaat t snel zeg!!!

Ik zag op fb dat de jongste van Lisa ook alweer 1 is!

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Time Flies!

Onze kleine J vandaag alweer een maand!

Deel Deze Pagina