Meid: Hier geen ervaring mee. Mamootje: Wat een rot nieuws voor jullie zeg. Hopelijk hoeven jullie niet aan de IUI maar krijgen jullie nog een kans om op deze manier een kindje te krijgen. Flora en Cath: Jullie kindjes alweer 1 en 4 maanden, gaat snel zeg.
Karin dat meen je niet!!!! Ik had zulke goede hoop. Maar ben je ook al ongi, of heb je het gevoel dat het echt gaat komen. Is er geen enkele kans dat je wel zwanger bent? Sorry voor mijn gezeur. Maar het is jullie zo hard gegunt. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Zwaar k*t dit zeg.
Oeeeewwwww wat erg Ik heb dezelfde vragen als de andere meiden Geen kans?! Langzame hcg aanmaak late innesteling? Ik hoop nog steeds
Er ia nog een heel klein kansje het zh zei dat als de twat negatief was ik de pillen door moest gebruiken tot dinsdag en dan opnieuw moet testen en ik ben nog niet ongeateld dus dat ga ik nu doen maae geloof niet dat het ieta uit gaat maken
Karin ik ga ook super hard duimen. En elke kans is er 1. Hoop dat dinsdag een super dag wordt. dikke knuff
Karin, hoop echt dat je ongi wegblijft. Het moet gewoon. Kleintje ben sterk en blijf bij papa en mama
karin ik denk aan je dat weet je, snel even een date plannen x Catherina ja zal ik van de week even plaatsen als het wat rustiger is
@gfh, schattig buikje!! @karin ooohh nee toch, ik hoop zooo op een wondertje voor jullie, dat het toch zo is, al is de kans heel klein! Ja de tijd gaat zo ontzettend snel. We hebben vandaag het 1e hapje aan M. gegeven, wortels, hij nam er best een paar hapjes van haha, zo schattig
Wendy wat een lief bescheiden buikje heb je! mooi hoor!!! Ik moet ook maar weer gaan beginnen met elke week een foto maken! Ben wel benieuwd of mijn buik nu dikker word!