Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Wat is het hier rustig iedereen druk met de kindjes

Ik heb ondertussen het 1 en ander uitgezocht over zaaddoners het is goed te betalen en in arhnem is de wachttijd maar 8 tot 10 maanden dus daar gaan we waarschijnlijk gaan we daar heen na het trouwen

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Karin. Dat is positief nieuws zeg. Maar hoe staat je man to be er tegen over nu? Ik bedoel nu jullie dit zo samen aan het bekijken zijn?

Hier inderdaad erg druk. De kleine relschopper slaapt nog. Dus snel het huisje weer op orde maken en straks wentelteefjes maken. Ben hier ook niet heel vaak meer om te kletsen. Weet bijna niet waar ik de tijd vandaan moet halen om rustig te gaan zitten. Hahaha

3. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik vond het ook al zo rustig!
    Jammer hé?! een tijd geleden kon ik het amper bijhouden hier!

Karin: wat een positief nieuws inderdaad.
    Staat je man er nu achter? of zitten jullie nog in de denk-fase?
    Eerst alle aandacht nu voor de bruiloft. Dat dit dan maar een knaller mag worden!!

Twijfel: lekker lekker ;)

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    twijfel klinkt goed idd. mmm

karin klinkt iederdaad positief. staat hij er helemaal achter?

hier gaat t met ups en downs. ze gaan kijken of ze met 38 weken bevalling kunnen stimuleren.

5. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    De wentelteefjes waren heerlijk. Z heeft er 3 opgegeten. Nu straks aan de soep met brood. En daarna na de bart smit. Voor de 5 en 24 dec inkopen.

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    twijfel leuk!!! geniet ervan. ik heb gister alles inepakt ook zoo leuk werk hihi.

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @Karin, ik heb eigenlijk dezelfde vraag als de anderen.
    Vind het trouwens heel fijn voor jullie dat dit toch nog een oplossing voor jullie gaat zijn. Het is dan een anonieme donor?

8. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Nee geen anonieme doner dat mag niet meer in nederland maar mijn man staat er wel achter

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Karin, wat fijn dat er toch nog een mogelijkheid is voor jullie. Maar nu eerst op naar de bruiloft.

Hier ook erg druk met de kleine terrorist;) erg last gehad van doorkomende kiezen, voorstadium van de peuterpubertijd ook erg fijn zeg. Ben soms blij als hij op bed ligt.
    daarnaast nog druk met opstarten van mijn bedrijfje en nog werken in de kapsalon:0
    Vorige maand aangegeven op het werk dat ik minder wil gaan werken vanaf 1 februari,me baas was met wat dingen bezig en hij zou mijn voorgestelde dag meenemen.gister te horen gekregen dat de kapsalon waar ik 2 dagen werkte(sta in 2 salons van de zelfde eigenaar) verkocht is aan een collega daar, iedereen kan blijven behalve ik. Zou dan voor 2 werkgevers gaan werken en dat is niet handig. Ik ga nu volledig naar de andere salon en heb mijn voorgestelde vrije dag gekregen. Lucas hoeft dan niet meer naar de gastouder en ik krijg hopelijk meer rust als dat ik nu heb.
    Ben natuurlijk blij dat ik nog mee werk heb in de kapsalon maar vond het onwijs jammer dat ik niet in de andere salon kan blijven. Moet nog aan het idee wennen en dat is dubbel maar komt goed

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Karin fijn dat jullie er allebei achter staan!
    En wat betreft dat de donor niet anoniem is, is miss ook wel fijn! Zeker als jullie t tegen kindje zeggen en hij/zij de echte vader wil zien...
    Nu eerst lekker voorbereiden op de bruiloft! :)

Angela, jee wat rot zeg! Maar wel fijn dat je kan blijven werken als kapster!

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    karin wel fijn dat het allemaal kan in nederland he. dan hebben jullie gelukkig nog opties.

tweety. je went vast wel aan het gevoel. misschien ga je het wel heerlijk vinden. wie weet!!
    en ooh ja die pwuterpubertijd.... pffffiew maak je borst maar nat!!

12. karin fijn dat het kan meis! hmm niet meer anoniem, vind ik een beetje raar heel eerlijk maar goed, komt vast goed en indd eerst de bruiloft en een date met mij en nienke inplannen hahah

puzzel 38 weken netjes ben benieuwd wat ze gaan doen

Doorkomende kiezen? hmm nien heeft op twee onder hoektanden na alles,

sinds kort nien gek van bumba ze staat nu in de stoel naast me op me telefoon te kijken raar kind haha mja ach ze vind het geweldig!

jurk voor de bruiloft van me zus is binnen ik in een jurk wie had dat gedacht ....

Afgelopen zaterdag vrijgezelfeest gehad was leuk, in de avond iets teveel gedronken haha mja ..

Kapsalon ja ach hoop dat het snel went , lijkt me een raar idee wel lekker dat lucas dan niet naar de gastouder hoeft:)

Mamootje hoe is ie?

zo ben bij toch ? hahah

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen!

Gisteren heerlijk geshopt bij de Primark! :)
    Wat hebben ze daar toch leuke dingen voor weinig :)

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ben steeds van plan om naar Primark te gaan maar komt er steeds niet van.

15. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Wij krijgen hier ook een primark. Ben benieuwd.

Karin wat fijn dat je mannetje in spe er nu ook open voor staat. Maar nu vroeg ik me af omdat je zei dat het geen anonieme donor meer is. Is dat voor later als hij of zij wil weten hoe of wat. Of heeft de donor ook inspraak.

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin: Wat fijn dat jullie er samen uit zijn en dat jullie voor een donor gaan.
    Wanneer is de bruiloft?

Primark: Ik ben er nog nooit geweest, maar het schijnt dat je leuke kleren voor weinig geld kan kopen. Maar dat het blijkt dat het altijd erg druk is.

Tweety: jammer dat je niet bij alle 2 de kapsalons kan werken, maar wel weer fijn dat Lucas niet naar de gastouder hoeft.

Tanden/kiezen: L heeft nu 3 kiezen en 8 tanden. De 4e kies komt door maar ze heeft daar veel last van terwijl de andere 3 er moeiteloos door komen.

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab, als je lekker vroeg naar de Primark gaat dan valt het wel mee hoor! Al moet ik zeggen dat wij er gisteren tegen 17:00 uur waren, en het was helemaal niet druk! :)

18. ik ben 1 keer in primark almere geweest druk joh haha mja die is nog niet zolang open en al die stomme urkers komen daar jech vind dat zulk naar volk ....

haha ..

19. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meid: in eindhoven komt er eind deze maand (?) ook een primark. Ik vond die andere echt te ver weg en hoorde altijd dat het zo knetter druk is. ben benieuwd of ik in eindhoven een keer binnenkom ;)
    Wat heb je gescoord?

Tweety: altijd spannend als er op werk gebied zoveel aan het rommelen is. Kunnen jullie Lucas nu enkel met familie opvangen?
    Hopelijk pakt het mooi uit in de ene kapsalon en gaat je bedrijfje goed lopen!

Puzzel: ik hoop dat, in alle gezondheid, de baby eerder gehaald kan worden bij je. Dat scheelt weer +- 2 weken

Twijfel: leuk inkopen doen! ben je goed geslaagd? wat heb je? ;)

Joyce: leuk dat je in een jurk gaat, al helemaal omdat je die nooit aan hebt zeg je.
    Met mij gaat het wel. De afgelopen week was een gekkenhuis en mega veel stress rondom werk en 2e huis wat te koop staat. Vanaf vandaag hopelijk een rustiger vaarwater.
    Eisprong is nog niet geweest op dag 21, schiet lekker op ;)

20. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Lab de bruiloft duurt nog even die is pas in mei 2015
    De donor informatie kan alleen opgevraagd worden door het kind en pas als het kind 16 is. De donor krijgt het wel te horen als er een vrouw zwanger is geworden door zijn zaad zodat hij ook weet dat er na 16 jaar contact gezocht kan worden de vader is verplicht om met 1 bezoek in te stemmen wij kunnen zelf niet de informatie van de donor krijgen en de donor ook niet van ons

Deel Deze Pagina