jemig wel bizar lijkt me karin... maar kan je sorteren op eh bepaald soort man, niet lullig bedoeld , maar ik zou geen zaad van een marokaan of neger willen
Neger lijkt me wel leuk krijg je van die chocolade kindjes Maar zonder gekheid je kunt het idd helemaal uitzoeken je krijgt formulieren met uiterlijk opleiding hobbys intresses enz dus je kunt echt iemand kiezen die op je eigen man lijkt.
Karin: dus het is echt zoals je weleens op tv ziet. Nummer 3829: opleidng.... uiterlijk.... enz. hahaha toch wel bizar Een chineesje vind ik zo schattig Haha, nee hoor gewoon lekekr doen wat jullie willen, is al moeilijk genoeg.
Ik denk dat het gewoon eentje word die op mijn man to be lijkt Ik kijk altijd expeditie robinson en daar zij iemand 'je bent er nog lang niet maar jebent een dag verder dan gister' vond ik wel een mooie zin voor ppuzzelstukje
aha wel fijn dat je dus dat kan kiezen haha ja ach misschien stom , maar vroeg het me echt af hihi inderdaad een mooi gezegde Karin !
Karin: fijn dat je veel kunt kiezen wat dan op je eigen man lijkt En een mooie tekst Meid: hele mooie buik. Überhaupt al een mooi lijntje
Dank! DDB, haha te grappig! Pff ik zit hier met een meisje die niet naar bed wil.. Alleen maar bumba kijken.... Ik word gek van bumba... Grr..
Ooh ja die bumba tijd haha die is hier nu over. Hier is t nu toto en sasa van t zandkasteel. Al haar poppen heten sasa...
hier ook een meisje die dol is op het zandkasteel. Vannacht ging ze pas om 00:45 slapen 4:15 wakker, 6:15 wakker en toen weer om 7:45. We hadden alles geprobeerd, pff wat een nacht. Ze is wel goed verkouden geworden en iets verhoging.
haha zandkasteel vind nienke erg saai ,....roept ze dus steeds nee nee.. aha meid mooi buikie trouwens zeg jeetej