Dank N. is al een hele tijd bumba fan... haha de schat.. het liefste kijkt ze de "hele" dag bumba, natuurlijk met bumba knuffel op schoot.. Zandkasteel vind ze gelukkig (nog) niet zo leuk, ik vind 't zoooo irrie he! hahaaa..
Hoi merken, ik ga weer mee best doen om weer elke keer mee te kletsen, maar heb best veel aan mijn hoofd gehad. De behandeling is goed gegaan. Ben bijna weer volledig aan het werk en dat gaat goed. Maar ik ben erg druk geweest met mijn moeder haar broer is en dag na mijn verjaardag overleden aan darmkanker en dit heeft een hoop impact op haar gehad en doe dingen die in de week voor een werken na het overlijden zijn gebeurt ben ik weet even terug in de tijd gegaan qua gevoel van toen mijn vader is overleden en dat heb ik erg veel moeite mee gehad. Vanaf dat ik erg weinig heb gereageerd. Ik zal snel weer op iedereen reageren
Knuf voor Esther Hier zijn het zandkasteel, bobo en brandweerman Sam favo Bumba vindt ze ook wel leuk Tip bij de action een zandkasteel pUzzel Voor 1,50 ofzo
Vanochtend op controle bij de vk geweest. Mn HB was goed. Bloeddruk goed. Urine goed. Gewicht wat minder goed (+3 in de afgelopen 2 weken ... vocht ...). Baarmoeder goed. Hartje goed. Baby ligt met hoofdje naar beneden. Alleen voelt mama zich niet zo goed (heel moe, hoofdpijn, duizelig, etc) en dus heeft de vk me vriendelijk verzocht om niet door te werken tot 36 weken maar te stoppen met 34 weken. Maar dat zou dus betekenen dat morgen mijn laatste dag is ... vind ik wel erg snel en abrupt.
Esther: wat een rotnieuws zeg. Zorg maar goed voor je moedertje Wat fijn dat je arm beter gaat! Flora: ja bobo is hier ook wat ja! En als ze ergens een brandweer ziet dan is het brandweerman sam hihi. GFH: naja dan stoppen met werken. Het is niet anders, het is wel beter voor je lichaam!
Gfh: lastig zo snel moeten beslissen! Als je echt zoveel last hebt van die klachten, zou ik toch ook goed naar je lichaam luisteren. Dat is heel lastig! succes met je beslissing
Wendy, jeej da's dr iets anders dan je had verwacht! Maar voordeel: dan hoef je niet meer op fb af te tellen! Heb je t met je leidinggevende besproken?
Ja het is besproken. En hij was het met mn verloskundige eens: stoppen met werken. Nog 1,5 dus en dan verlof.
Ester wat vervelend allemaal doe wel beetje rustig aan. Fijn dat je arm wel weer beter gaat Wendy lekker gaan genieten van je verlof Hier zijn de kinderen toch ook wel gek van dora maar die zijn al wel 2 en 3 dus ietsje ouder.
esther sterkte meis ook voor je moeder Wendy verstandig luisteren naar je lichaam Karin , nienke vind dora soms leuk ligt aan dr bui , vanmorgen kwam ze alweer aan met een dvd van dirk scheele dat blijft favoriet Flora ik vidn zandkasteel stom haha
Joyce het gaat er toch niet om wat jij leuk vindt? Dora is hier ook favo hoor. Ze pikt er veel woordjes van op. Goodmorning enzo.
puzzel echt wel! ik moet er ook naar kijken hahah maar nien en ik houden van hetzelfde hahah wings club my little pony thomas de trein gtst haha
Goede morgen, Gfh, balen dat je je zo beroerd voelt. Wel goed om dan nu te stoppen met werken, maar kan me voorstellen dat het een enorme domper is. Gaat wel snel ineens jouw zwangerschap Karin, wat goed dat jullie eerst met de bruiloft gaan bezig houden. En daarna mogelijk verder met een donor, fijn dat je man er nu anders over is gaan denken. Esther, wat een heftige tijd. Gelukkig gaat het met je arm beter nu. Hier en enorme bumba fan. Als het aan lucas ligt kijkt hij de hele dag. In oktober zijn we naar een show van bumba geweest duurde kleine 45min en hij heeft onafgebroken zitten kijken
Hier hebben we een K3 fan. Maar eigenlijk allesook wel van nick jr. Maar K3 wint het. In de auto moet ook altijd K3 op. Als we in de auto stappen begint ze al over dansen. @karin goed dat de bruiloft eerst komt een dan verder kijken. Maar wel fijn dat hij nu meer achter een donor staat. De situatie thuis met mijn moeder is en stuk rustiger. Dus ik ben om weer wat rustiger. Bo begint steeds meer hele zingen te zeggen zo leuk. Van de week zei ze "papa is stout, nu moet je in de hoek". Daar staat ze in als ze ons krapt ons slaat. Maar verder is het een erg lief en leergierig meisje. Ze is gek op puzzelen op de ipad en met gewone puzzels
N vind k3 ook erg leuk! Vooral de serie! Maar op de liedjes gaat ze zo mooi dansen! zo'n lkkr meisje!! Ze heeft vanavond voor het eerst haar schoen gezet met een beetje water en een broodje voor paardje! Helft van broodje heeft ze zelf nog opgegeten.. Ben zo benieuwd hoe ze morgen reageert als ze de cadeautjes vind! Vanmorgen nog wat cadeautjes gehaald! Dvd en boek van bumba Luiers/fles/potje etc voor haar pop Choco centjes Prinsessen chocolaatjes Kleurboek 2 stickerboeken Lego duplo Pyjama 2 stuks Dus voorlopig kan n nog wel een paar x haar schoen zetten Wat voor cadeautjes hebben jullie voor pakjesavond zelf? Ik vind t moeilijk! Ze heeft al zoveel! En we doen ook kerst (omdat dat eigenlijk echt Duits is) en dan is ze ook alweer bijna jarig.. Voor haar verjaardag wil ik een kaptafel van barbie doen. Verder lijkt een keuken me wel leuk! Maar een fietsje ook! Iemand tips / ideeën?