Voor de schoen en Sint heb ik veel kleine dingen bij de action gehaald. Op deZe leeftijd gaat het toch meer om het krijgen dan om de grote van het cadeau denk ik Voor haar verjaardag krijgt ze het speeltoestel in de link (niet helemaal nieuw hoor haha), aan iedereen geld gevraagd en iets kleins, dus een kleurboek of een armbandje ed ze heeft al zoveel en ik heb liever iets wat ze lang kunnen gebruiken! http://www.speelkasteel.info/speeljuweel.pdf
Flora die is gaaf!!!! we hebben voor n al een speelhuis en glijbaan etc.. In de tuin.. Maar vind zoiets ook wel erg leuk! Schoencadeautjes heb ik ook geen dure dingen hoor! Wendy, prachtige buik meis! Vind t nog een bescheiden buikje hoor!
Ik vind em helemaal niet bescheiden, haha. Maar met kleren aan ziet ie er wel meer bescheiden uit dan naakt
Gfh: mooiebuik Meid: wij doen dit jaar nog geen schoen zetten, ze snapt er toch niets van. Voor pakjes avond heb ik een paar kadotjes,, maar wij doen meer aan kerst. Ik heb oa een zand-watertafel, duplo, kartonnen boekje van nijntje, little people speelgoed, handdoek poncho, thee servies van fische price em nog een paar dingen. Flora: wat een leuk speeltoestel! Wij gaan vanmiddag naar het sinterklaasfeest op het werk van mijn moeder. Ik ben benieuwd wat ze ervan vind.
Wij slaan sinterklaas Nog een jaartje over. Gaan wel naar de intocht maar dat is het.... Dus hier geen tips
Wendy dat is ook wel zo! Naakt lijkt de buik toch groter dan met kleren aan! Wij vieren sinterklaas ook niet groot hoor! Maar om het helemaal niet te vieren vinden we ook wel jammer.. Zeker als ze groter is, aangezien ze ook gewoon ned vriendjes heeft.. Kerst doen we iets uitgebreider.. Maar geen dure cadeautjes.. Voor haar verjaardag krijgt ze van mijn ouders een fiets Ik denk dat ze van ons een keuken krijgt!
@wendy, echt een prachtige buik! @meid, leuk om te winnen! @flora, jeetje wat een enorm ding haha @kadootjes, S. heeft voor haar verjaardag een houden keukentje van kidcraft gehad met daarbij zo'n pakket met nep eten en spulletjes en ook nog een koffiezetapparaat met kopjes etc. Groot succes! aanrader voor de kleine dames Voor de sint krijgt ze een loopfiets, speelhuisje voor in de tuin (stuk kleiner dan flora haha) woezel en pip dingen (is ze nu helemaal fan van), een miele kinderstofzuiger (als ze dan toch wil helpen dan graag met eentje die ook echt zuigt haha) en nog een aantal leerdingen (boekjes/puzzels)
Sorry dames, niet echt bijgelezen. Gaat hier momenteel heel erg slecht. Morgen afspraak bij de gyn. Ik ga jullie als het beter gaat wel weer even bijlezen hoor!
es gelukkig weer wat rustiger daar Hier heeft nienke haar schoen wel gezet haha, raar kind ze zingt de hele dag kijkt dagelijks sinterklaas journaal... en in elburg vond ze het al geweldig aankomend zaterdag is het hier in dronten ... maar kind gaat zo hard ineens,! ze loopt zelf de trap op en af doet het traphekje zelf dicht,....gelukkig nog niet open, alleen lopen gewoon doet ze niet haha, maar ze is erg snel met het slim zijn en alles alles begrijpen poeh ... meid wat gaaf! flora cool !! erg leuk hier sinterklaas bij mijn fijne schoonfamilie pff mja de schoen zetten heeft ze gezien van dr neefje en nichtjes en tjsaa,....nienke deed net zelf dr schoen uit en zette hem dus bij de deur,....
Puzzel, sterkte en beterschap!!! Doe rustig aan! Joyce wat is n toch een lkkr wijffie! Haha.. N. Heeft nu 2 dagen schoentje gezet, nu mag ze haar schoen pas in het weekend weer zetten..
Puzzel, sterkte meis. Joyce, wat een heerlijk bijdehand meisje heb je meid, leuk kaartjes via vakantieveiling. Wij gaan 2 januari met lucas en hoogst waarschijnlijk vrienden met hun dochter naar plopsaland
Ik brn vanochtend in t zhuis geweest en ik word over vier weken ingeleid! Met 37 weken... Ben echt blij.
Wat fijn puzzel! Nu nog 4 weken volhouden! Ik hoop dat je deze 4 moeilijke weken een beetje normaal door komt! Straks kan je heerlijk genieten van je 2 meiden! Hou dat in gedachten!!
Meid: ja het helpt echt hoor dat ik nu een einddatum ongeveer weet. Gyn was er heel duidelijk in. Dit gaat anders niet goedkomen met jou. En kreeg ook nog even een echo wat ik al 13 weken niet meer heb gehad