Mamootje wat rot meis ik hoop dat t snel goed komt! En dat het fulltime werken goed gaat! Anders moet je t op tijd aangeven hoor! Denk aan jezelf! Wij gaan vandaag lkkr shoppen! N krijgt een nieuwe kamer!!! Dus we gaan achter ander laminaat / behang / verf / meubels etc aan!! Verder net nog een weekje centerparcs geboekt voor januari! Dus weg eindejaarsuitkering! Hahaa
Vervelend hoor Mamootje. Hoop dat het snel helemaal goed met je gaat. En misschien doet werken je ook wel goed. Komende week heb ik al wat meer dingen op de planning staan Maandagochtend nog last minute een zwangerschapsshoot. Dinsdagochtend naar de vk voor controle en de liggingsecho en woensdagochtend komt een vriendinnetje langs. En langzaam maar zeker komt de uitgerekende datum steeds dichterbij ...
Mamootje denk goed aan jezelf Gfh dat is wel fijn dat je wat meer hebt geplant. Ik zal het volgens mij heerlijk vinden om een poosje vrij te zijn. Meid leuk heb je al ideeën hoe de nieuwe kamer moet worden?
mamootje denk goed aan jezelf hoor! Te veel is te veel. GFH: elke dag wat plannen scheelt wel inderdaad. Karin: het is lekker om vrij te zijn als je je goed voelt. Ik kan niet van de bank af, dan is vrij zijn echt niet leuk.
Wendy fijn dat je nu wat dingen op de planning hebt staan! Fotoshoot is leuk!!! Wij zijn enorm geslaagd voor n haar kamer! We hebben een heel mooi hemelbed, kledingkast, matras, lakens, dekbed etc, gekocht! Verder verf uitgekozen (n zelf!) nu alleen nog laminaat! Verder heeft n haar knuffelverzameling nog verder uitgebreid! Hahaa.. 1 muur wordt roze, de rest wit, op 1 witte muur komt een boom met uiltjes en andere dieren. En verder moeten we nog even kijken
Leuk meid. Fijn dat je geslaagd bent. Hier gisteren naar de intocht geweest. Bo vond de zwarte pieten maar erg eng. Maar de pepernoten vond ze heerlijk. Vandaag hebben we en heerlijk dagje niks. Zo lekker the voice kijken maar dan de versie uit Amerika. Dit heb ik geloof ik nog niet verteld Bo en ik hebben in januari heerlijk het huis voor ons alleen.. jj is uitgenodigd om met zijn broer voor 9 dagen naar Amerika te gaan op zijn kosten. Dus hij vroeg aan mij of ik het goed vond. En ik natuurlijk, hij wil al zo lang gaan maar het komt er niet van. Dus nu gaat hij. Een Ik moet zeggen dat ik het wel lekker vind dat hij even weg is. Maar ben ik weer erg blij dat alles bij weer thuis komt.
Es, wauw gaaf zeg! Die kans moet je hem idd niet ontnemen! Ook wel lkkr idd om even alleen met je meisje te zijn!!
Wat leuk voor hem esther echt gaaf en jij even lekker een weekje alleen met je meisje Puzzel sorry het is idd niet fijn om vrij te zijn als je je zo kut voelt. Meid klinkt leuk ook leuk dat n nu zelf al een beetje mee kan beslissen wat ze wil. En als je klaar bent gaan jullie dan de babykamer maken of word n haar kamer gewoon de baby kamer
Esther cool ff lekker alleen met je meisje. Meid klinkt goed allemaal is leuk om te doen he! Karin geeft niet hoor maar vrij zijn is alleen leuk als je ook leuke dingen kan soen. Hoe staat t met alle voorbereidingen?
Goed we hebben de locatie en de plek van het feest nu vast staan ik ga waarschijnlijk in februari kijken voor een jurk en verder hebben we al heel veel leuke ideeën maar we hebben nog tijd zat
Ik kon het ook niet over mijn hart verkrijgen om hem niet te laten gaan. Een Ik neem die week lekker vrij en hou Bo om thuis van het kvd. @puzzel, ik kan het me niet voorstellen hoe ongelukkig jij je voelt in deze situatie. Maar als ik naar mezelf zou kijken. Ik heb 5 weken verplicht thuis gezeten en ik werd al gek en ik kon gewoon weg. @karin ben je al lekker druk met alles....... Ik vond het toen heel erg leuk om dat allemaal te doen. Alleen jj werd er echt gek van. Ik ben nu bezig met een fotoboek van Bo haar 2e levensjaar en dan zie je echt hoeveel ze is veranderd echt zo leuk... Ze is ook zo heerlijk eigenwijs. Echt een kleine Ik.... En mijn moeder heeft de grootste lol. Dinsdag Bo gaan inschrijven op de basisschool. Er stond een oproep in het lokale blad. Dus doen weer dat maar.... Vind het wel een raar idee om dat nu al tedoen maar het is niet anders
Puzzel, heel leuk! Hahaa ben zo benieuwd naar t resultaat! Karin, n kijkt zo trots als wij haar de keuze laten maken tussen 2 of 3 dingen. Zo is t net of ze alles zelf heeft uitgezocht N verhuisd naar kamer naast jaar huidige slaapkamer. Dit is nu een logeerkamer (van opa en oma) De baby krijgt dan n haar kamer. Deze is helemaal neutraal nog, dus ideaal! Oeff vanmiddag opruimwoede! We hebben 3 slaapkamers leeg gehaald en spullen verplaatst! N haar nieuwe kamer is nu leeg! Pff wat heeft een mens een rommel zeg! Veel spullen naar zolder gebracht! Opgeruimd staat netjes Es, wat wordt ze dan groot!!! Gelukkig duurt t nog wel ff voordat bo naar school gaat! N is onwijs verkouden, zo zielig! Ze vraagt gewoon zelf om neusspray! (wat normaal gesproken een drama zou zijn!)
Hey meiden, @9 december, jammer, wij vieren dan sinterklaas, dus kan niet mee! @eshter, goed te horen dat het goed gaat met je arm/hand. En wat leuk voor jj dat hij dat gaat doen, jij een lekker weekje vrij met de kleine meid...heerlijk! @puzzel, ik weet dat nog wel goed, na je bevalling van Y. Super eng! Daarom vind ik het zo knap van je dat je jezelf weer opgeofferd hebt voor een tweede kindje! @mamootje, sterkte met weer fulltime werken! Wel echt heel rot dat het op persoonlijk vlak minder gaat. Dan lijkt het me erg lastig om weer in een positieve vibe te komen. @meid, leuk en nieuwe kamer! Vond ik ook zo leuk om te doen voor S. Die pakte in de winkel meteen een (in mijn ogen vreselijk) dekbed van hello Kitty hahaha. Nou ja we moesten er twee hebben, dus eentje die ik mooi vond en een hello Kitty exemplaar. Plaats je een fotootje als het klaar is? Hier druk, druk, druk. Ik begin steeds meer te merken dat 2 kleine kids, allebei fulltime werken en nog 2 honden wel echt heel druk is. Ik kom gewoon nergens meer aan toe. Er liggen stapels post, was enzovoort.....
Cath, haha ik hou ook niet zo van hello kitty Ik zal wat foto's plaatsen als het af is! Drukte, poeh ik ben er best bang voor idd! Hahaa maar... Het komt wel weer goed
Catharina ja ik ben ook heel erg bang voor die drukte... Maar hier gaat y na een jaar naar school toe. Misschien scheelt dat ook. Die is dan natuurlijk al bijna drie. Even een tropenjaar moet ik masr denken.
Ik vind de drukte tot nu toe alles meevallen! Alleen de deur uitgaan duurt iets langer haha twee jasjes aan zien te krijgen 😜
Oh Meid herkenbaar. Wij willen S. ook een nieuwe kamer geven, maar daarvoor moet ik eerst de andere kamer leeghalen en daarvoor moet ik eerst de zolder weer opruimen anders kan ik die zooi niet kwijt. Zucht...zoooooooo geen zin om te beginnen. Krijg ook niks gedaan met S. om me heen want die laadt gerust alles vrolijk weer uit.