Dan zou ik ook voor dl kiezen. Ik zou heel graag een wat grotere tuin willen. Het is wel een lekker plekje maar voor de kinderen eigenlijk te klein en ik kan er geen mooi klimrek inzetten ofzi maar ik woon wel weer heel dicht bij de stad Intocht was super leuk
Meid: ja ze lijken veel op elkaar zag ik! En inderdaad een makkelijke keuze zo om in dld te wonen Flora: bedankt hoor! Karin: fijn dat de intocht leuk was!
meid en dan heb je nu geen paard meer haha handig ! in DLD is dat indd super mooi en niet duur , Karin leuk leuk ! ik geniet er ook van hoor haha morgen met nienke naar ernst en bobby en pimp de sint show... ben benieuwd ..
Rijd je nog veel dan meid? E is vandaag alweer 2! Gisteren een groot feest gehad echt super geslaagd E nu moe op bed en ik languit op de bank Gaaaaaaarrrrr
Flora, gefeliciteerd met je grote meissie! Is ze erg verwend? Laatste tijd rij ik niet zoveel meer! Werk 9 uur op een dag, en dan ook nog in totaal 2 uur reizen, dus doordeweeks heb ik er helemaal geen tijd meer voor.. Straks in de zomer weer
Sallie; weet niet of je het leest, maar ik krijg net de nieuwe baby dump catalogus in huis; en jij staat er een paar keer in met S !!!
@flora, gefeliciteerd met je lieve meisje! @meid, wel een logische keuze dan inderdaad. wat grappig dat sallie erin staat met S. Jammer dat ik die catalogus niet krijg.
Florabella: nog van harte gefeliciteerd met E! Wat heeft ze allemaal gekregen? Grappig dat Sallie er in staat. Heb je meerdere fotoshoots gehad voor babydump of is dit allemaal nog van de eerste? Ik heb het nog niet gezien hoor, misschien staat daar wel een grote, stoere vent van 2 jaar op
Thanx meiden! Ze heeft echt veel gehad D'r tuinkasteel, fisherprice kassa, stoomboot met Sint en piet, little people bus en brandweer Rijbroek, water kleurkleed, tekenboek, tas,portomennee, boeken, puzzel, minimouse oren, little pony's uhm en de rest ben ik kwijt haha
floor hier ook nog een keer gefeliciteerd!! en ja joh ze is verwend lees ik super!! Puzzel spannend!! Meid wel jammer dat je een eindje moet rijden dan om te rijden
Flora, een rijbroek hoe schattig!!!! Puzzel, succes!!!! Joyce, mijn ouders wonen niet zo ver hoor, 10 min..
Krijgt ze volgend jaar een pony Flora? hahaha. Spannend Puzzel hopelijk heb je snel je beeb in je armen en kun je weer lekker gaan genieten.