Angela: jeetje wat heftig zeg! mamootje: nog gefeliciteerd! meid: leuk hoor een weekendje weg. was zeker voor herhaling vatbaar of niet zo zonder n. sint:wij hebben ook sint gevierd en ook hier goed verwend
Tweety: wat een verhaal zeg! Wat erg! Dat gun je echt niemand. Het lijkt me ook heel moeilijk voor degene die dicht bij ze staan. Zo machteloos voel je je dan! Meid: spannend de echo! Willen jullie weten wat t is? Misschien heb je dat al wel eens gezegd hoor maja zwanger hier he, haha vergeet alles...
Puzzel, zie dat je de dagen echt kan aftellen nu. Zal een hele opluchting zijn voor je Het is idd vreselijk om zo dichtbij te staan en niks te kunnen doen voor ze.
Tweety: oh wat een nachtmerrie!! Hebben jullie ook gehoord van die baby van 3 maanden die in het water is verdronken? Echt vreselijk!! Puzzel: nog 9 daagjes! Nog even lekker broeden daarbinnen Meid: lekker met z'n tweeën. Ik had gezien dat N gruwelijk verwend was. Fenne is afgelopen weekend ook erg verwend. Ze heeft het erg naar haar zin gehad, ze was wel even uit haar doen toen iedereen maar een cadeau bleef aanbieden..
Wij hebben de 20 wkn Echo gehad vandaag, kleine is goed gekeurd!! Puzzel, geslacht willen we (weer) niet weten! Lab, vorig jaar waren we ook naar de kerstmarkt geweest zonder haar.. Wordt beetje traditie.. Wel gek hoor zonder kindje, maar ook wel ff "lekker" Even tijd voor elkaar!
Meid: gelukkig!!! Gefeliciteerd! Wat knap dat je het geslacht niet wilt weten, ik kan dat niet namelijk
Tis toch al een geschenk dat je een kindje mag krijgen! Dan maakt t toch niet uit wat t is! We hebben 3d foto's mee gekregen! Zooo gaaf! sprekend n!!!!
Meid: proficiat! Wel een vroege 20 weken echo, niet? Aangezien je 18+5 bent? Ik vind het knap van je dat jullie het niet willen weten Ik kan mijn nieuwsgierigheid echt geen 9 maanden bedwingen hoor
Ja weekje te vroeg heb volgende wk alweer echo Tsja ik weet niet, bij n wisten we t ook niet; dus kleren genoeg die neutraal zijn; babykamer is neutraal; dus komt goed!
Meid wat fantastisch, dat alles goed is Deze foto moest ik echt even met jullie delen. Ik reageer vanavond weer even.
Meid1987 - meisje DDB - jongen Flora - jongen Vul maar aan dames! Ik ben wel beniewd wat jullie denken! Ik blijf zelf bij een meisje, maar goed.. ik heb het vaker mis.... hahaaa
Es, ik zag de foto op fb, te lief! N. is ook helemaal weg van dr poppen! Ze moeten overal mee naar toe!!
Meid: nou leuk toch als jullie dat zo willen!! Ik ben totaal niet goed in echo's schatten! Esther: wat een lieve en mooie foto!