Gefeliciteerd puzzel!!!! Leuke naam en goed verlopen zo te lezen! Lekker genieten nu! Hoe groot en zwaar was de dame? Gefeliciteerd meid met je "nieuwe" naam! Leuk labrador lekker kletsen! Zo gaaf wat die kleintjes allemaal in hun koppie verzinnen en als ze gaaf kletsen krijg je dat mee Hier gaat alles uitstekend E en j zijn dol op elkaar. E kletst de oren van onze kop en J groeit als kool en begint zich al te verplaatst op het kleed Time Flies Fijne dagen allemaal!
Flora wat heerlijk!!! N. Kan ook al zo goed praten! Zo leuk! We voeren al hele gesprekken! Wendy, spannend! Ben benieuwd wanneer ze komt!
@Karin balen van je allergische reactie. Hoop dat het snel wegtrekt. @flora, het gaat zeker hard dan met je kleine @meid gefeliciteerd met je nieuwe baan. hier gaat ook alles zijn gangetje ik heb recent weer een pre-operatief onderzoek gehad en op 7 januari krijg ik mijn 2e behandeling. op dit moment zijn wij in Reuver bij Venlo even heerlijk met z'n 3e weg. Bo vermaakt zich uitstekend. Heeft erg veel lol in het zwembad en is echt nergens bang voor. Morgen gaan we alweer naar huis en dan hebben we nog een heerlijk weekje vakantie. Bo kletst ook onze oren van het hoofd en hele volle zinnen zo leuk. Ze begint nu ook op haar manief poesje mauw te zingen net in het zwembad tijdens het uitkleden te lief en leuk om te horen, want dat gaat met zoveel enthousiasme dat je gewoon vertederd naar haar zit te kijken en eigenwijs dat ze is echt op en top meid. i
Allereerst Puzzel van harte proficiat met jullie dochter Wendy nu ben jij aan de beurt. Ben benieuwd Esther dan zitten jullie hier best in de buurt. Veel plezier nog.
Mijn nek is al veel beter alleen nog wat bultjes tegen henna kan ik ook niet krijg ik ook brandblaren van. Gfh heb je zo veel hedaan om zeanger te worden en nu wil je het niet meer ik zou zeggen geniet er nog even van want jr weet nooit of het nog eens lukt Ester je zal wel weer teug zijn ik hoop dat je genoten hebt en nu nog even lekker genieten van je vakantie Meid nog gefeliciteerd met je nieuwe baan had ik volgens mij nog niet gezegd
Dat het zo lang geduurd heeft om zwanger te worden wil toch niet zeggen dat ik het niet zat mag zijn? Ik ben enorm dankbaar dat het gelukt is om zwanger te worden maar ik vind het wel mooi geweest.
Gfh was maar een grapje hoor ik kan best snappen dat je er klaar mee bent na 39 weken. Ik hoop ook dat je snel je meisje kunt vast houden
hebben jullie allemaal fijne kerst gehad? voor ons waren t gewone dagen met kraamzorg hihi. vandaag voor t eerst even naar buiten geweest. j. doet het goed! gfh ik hoop dat jij ook snel je meisje hebt.