De eerste dag helemaal alleen is even raar; maar het komt goed! zolang je je gevoel volgt zal t goed zijn! En idd wat je zei over extra flesje; deden wij ook als we dachten dat ze honger had!!
Vanmiddag nieuwjaars borrel gehad van t werk., had n mee genomen ze deed t super! Eerst beetje verlegen maar al snel kwamen de praatjes! Ze kreeg zoveel aandacht! Ze vond t geweldig!
Gfh: wat groeit ze goed dan zeg! Volgens mij is het helemaal goed gekomen, ik zie leuke foto's voorbij komen met Q! Heerlijk aan het genieten samen Meid: wat leuk dat N het dan zo goed doet en ze zoveel aandacht krijgt
Ja gaat wel goed hoor. Werk veel en in december hadden we een weekje vakantie en hebben we eens goed gepraat was wel fijn.
Ik heb alleen de laatste tijd wel dat ik heel misselijk ben en steeds het gevoel dat ik ongi moet worden ( ik dacht dat ik dat afgelopen zondag al zal worden) en sinds vandaag ook steeds wat steken van onder zeg maar. Wel verwarrend omdat ik weet dat ik niet zwanger kan zijn maar me wel zo voel
@meid, haha wat goed. S. heeft het een aantal maanden terug ook gedaan. Maar toen wilde ze daarna er ineens niet meer op?! Wat is het rustig hier meiden, de laatste tijd! @karin, lijkt me ook heel raar, maar zoals meid zegt, een wondertje kan altijd
Meid: wat goed! Nu volhouden... Karin: ja, die kans was natuurlijk ook al heel klein, wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.. Hier gaat alles goed. J. drinkt eindelijk beter. Ze drinkt nu 7x 100 cc. Y. is zo trots nog steeds, erg leuk om te zien!
Meid wat goed van N we zijn er met nienke nog niet mee bezig eigenlijk haha komt wel eerst eh lopen ...dat moet nog Karin dikke kus en we spreken snel af, moet wel want steeds zitten me weekenden ineens vol 1 zwaar irritant!! Catherina hmmpff ach komt vanzelf wel ze kunnen nog lang genoeg op de plee pissen en kakken haha Puzzel o kijk aan fijn !! Hier moet ik op me taal gaan letten , nienke loopt dus de hele dag als iets valt of niet lukt of stuk gaat kut te roepen .. oeps
Vanavond weer een plasje op t potje Ben zooo trots! Zo de koffers zijn gepakt! We gaan morgen vroeg op vakantie! (midweekje weg)
meid: wat goed van haar. Ga je het nu ook doorzetten? fijne vakantie! puzzel: fijn dat J beter drinkt.
Meid: ook al ben je allang weg....fijne vakantie Joyce: haha dat was vast een 'oeps!' moment toen je nienke het hoorde zeggen Esther: hoe bevalt het deze week zonder JJ? had jij nou vrij genomen om een week met Bo te zijn of was dat weer een andere keer? Met mij en de zwangerschap gaat het verder prima
Hoi meiden, de week zonder jj is goed gegaan. Het is alleen wel erg vermoeiend geweest. op het werk zijn al mijn collega's ziek, dus we hebben invallers, dus ik heb geen vrij genomen. Dat was niet mogelijk. Maar verder gaat het heel erg goed hier. Jj is vandaag weer thuis gekomen. Wel heerlijk om hem weer om me heen te heben @meid, wat goec van N. Bo heeft een tijdje lang op het toilet geplast en gepoept, maar die periode is nu weer even over.. komt wel weer. @puzzel, fijn dat het zo goed gaat met je kleine meid, en dat Y. zo een trotse zus is. @Karin, fijn dat je toch ongestelc bent geworden, heb je toch ook weer duidelijkheid. Bo begint liedjes te zingen echt zo erg lief. Laatst stond ze ineens. Hap hap hap, slok slok slok, dat zal lekker smaken, eet maar op. Zo leuk. dus hier een hele trotse moeder.
Grrr heel verhaal getypt.. Druk ik op verkeerde knop! Mamootje, Dankje! Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap! Hoe gaat t met f? Karin, fijn dat je ongi bent geworden; nja fijn... Fijn dat je duidelijkheid hebt! Es, wat rot dat je collega's ziek zijn.. Ze zijn wel vaak ziek he! Heerlijk dat jj weer thuis is! Heeft hij het leuk gehad? (domme vraag denk ik) haha Leuk dat bo liedjes zingt! N zingt ook de hele dag! Vooral liedjes van nijntje.. Haar nieuwe liefde (na bumba) hahaa Wij zijn weer twrug van vakantie! Was heerlijk! Helaas geen sneeuw; dus vriendje kon niet skieen.. Verder leuke dingen gedaan en heerlijk gezwommen! N vond t super! N heeft weer paar plasjes op potje gedaan, maar nu vind ze t eng om zonder luier op t potje te gaan zitten.. Mijn zusje komt volgende week naar huis!!! Eindelijk! Ze is nu in Thailand, vind t helemaal niks! Ze is niet in Bangkok, maar toch..