Ik heb alvast een nieuw topic voor ons aangemaakt! Ik kan alleen de link niet kopieeren met mijn tel.. Dus als iemand tijd en zin heeft; wil je t nieuwe topic opzoeken dm hier plakken?
Meid: Misschien even niet teveel aandacht besteden aan het zindelijk maken, misschien gaat ze dan snel weer zonder luier op het potje. Heerlijk dat je zus weer naar huis komt. Is ze lang weg geweest? Als het goed is moet dit de link zijn naar het nieuwe topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/491252-gek-op-roze-6-dames-gaan-voor-eerste-kindje-deel-8-a.html
Lab, nee doen we ook niet hoor! Als ze niet op t potje wil hoeft t niet! Heeft geen haast ze is nog geen 2 jaar; tijd genoeg! Mijn zusje is een jaar weggeweest! Australië/nieuw Zeeland en nu Thailand..
ja dat was even een oeps momentje ook omdat ze het een paar keer bij me moeder deed haha die sprak me er al op aan pff : ) nu zegt ze inmiddels kak pfieuw!! haha Meid lekker bijna weer thuis altijd fijn een geliefde thuis te hebben zeker je zus: ) Esther fijn dat JJ weer terug is had ook op je fb gereageerd, maar kreeg geen reactie
@joyce, sorry mop. Ik vond het erg ongezellig alleen in bed. Dus ben blij dat hij weer naast me ligt.
Joyce, idd!! nog een week! Ben net met n voor controle geweest.. Alles was perfect! Behalve dr gewicht.. ze is nu 84 cm en precies 9 kg.. Ik maak me er geen zorgen om; ik zat ook altijd onder t lijntje.. Had in mijn boekje gekeken en ik was op precies dezelfde leeftijd 81 cm en 9,3 kg..
Ik maak me er ook zeker geen zorgen om! Ik weet wat ze op een dag eet/ drinkt, ze leert onwijs snel en alles gaat perfect.. Tis gewoon een fijn dametje! (net als mama! hahaa) Vanmorgen weer op controle geweest; baby gaat goed!!
haha joh meid nienke is nog geen 9 kilo en 80 cm hihi nienke loopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha sinds gisteren
Heey meiden. Hier weer even een berichtje van mij. Zie leuke dingen op fb verschijnen. Leuke fotos ook. Hier ook leuke berichten gelezen. Ik zelf ben er alleen niet te vinden. Schaam. Maar ben behoorlijk druk. Ik ben bezig om een eigen bedrijf te gaan beginnen naast mijn vaste werk in de vis. Dit kost veel tijd en energie. Maar heb er super veel zin in. Ik lees nog wel steeds alles mee. Hoop nu wat meer te gaan klesten hier. Hoe gaat het nu echt met iedereen? Iedereen een beetje de ritme en alles op rit? En alle bruiloft kriebels in het gareel?
Meid: hebben jullie het fijn gehad? Fijn dat alle controles weer goed waren. En goe dat je je niet zoveel zorgen maakt over het gewicht van N. Fenne is ook een fijn meisje en niet groot en niet zwaar. Dat heeft ze dan weer van haar papa, totaal niet van mij Ik maak mij er ook niet druk om. Al eet zij sommige dagen amper iets. Daar kan vooral mijn man echt niet tegen! Maar ze zal dan wel geen honger hebben?! en andere dagen bunkert ze als een bouwvakker (voor haar doen) Potje: ik wil fenne niet op het potje hebben maar op de wc. Nu vindt ze de wc nog een beetje eng Maar ik ben er niet mee bezig, ik vraag niets aan haar. Ik heb een brilverkleiner beneden in de wc liggen en als ze daarom vraagt proberen we het een keer, maar dan is het alweer gauw 'nee nee'. Esther: balen dat er zoveel zieken zijn! gelukkig heb je het alsnog fijn gehad met je meisje, ondanks je dus toch moest werken Joyce: wat een prachtig filmpje van een lopende N! Super goed zeg. Ik irriteerde me wel aan een opmerking die iemand erbij schreef: 'liep ze nog niet dan?' eeehhh waarom staat dat filmpje er met deze tekst dan bij? het is toch super goed van N Twijfel: wat leuk, waarin wil je een bedrijfje starten? En gingen jullie ook niet voor een tweede, kan ik mij ergens vaag herinneren? Angela: hoe gaat het met jouw eigen bedrijf? in de schoonmaakartikelen toch?
Mamootje we zijn inderdaad bezig voor een 2de. Maar we zijn niet super bezig zoals bij de eerste. Ik wil trouwens beginnen met kleding partys aan huis. Helemaal zelf opbouwen. Mijn belastingadviseur is nu alles aan het uitzoeken over hoe en wat. Maar zoals het er nu uitziet begin ik in mei. Ik heb er erg veel zin in. Ga zowel merk als geen merk. Ben nog druk aan het zoeken naar goede inkoopprijzen enzo. @potje. Hier zijn we ook nog niet begonnen. Ze toont wel veel intresse in de wc. Maar zolang ze nog niet echt praat en dingen aangeeft heeft het volgens ons nog niet echt veel zin
mamootje; onze vakantie was heerlijk! Helaas voor de mannen geen sneeuw, dus ze hebben niet kunnen skieen.. Maar wel heerlijk gezwommen in centerparcs N. vond het helemaal geweldig! N. eet ook niet elke dag even goed hoor, meestal als ze 's avonds niet eet heeft ze juist 's middags goed gegeten! Ach, zolang ze zo fit en actief is, gezond is, vind ik het goed hoor! Potje: het is dat N. zelf zei dat ze moest poepen en dat ik het potje moest pakken, anders was ik er ook nog niet mee begonnen. Maar ze kan al zo goed praten! Ze geeft alles aan wat ze wil. Kan al "hele" gesprekken met haar hebben Leo; wat spannend een eigen bedrijfje opzetten! Ik hoop dat het allemaal gaat lopen! En dat het snel raak mag zijn voor jullie! Zullen we binnenkort even datum prikken?!
Hoi dames Wat worden jullie kindjes allemaal al groot. Hier zijn we druk bezig met de bruiloft plannen 15 maart ga ik mijn trouwjurk passen Net gehoord dat het nichtje van mijn vriend zwanger is ben heel blij voor haar ze heeft vorig jaar een miskraam gehad. Ze gingen voor de eerste echo dachten dat ze 11 weken zwanger was en bleek dat het kindje al met 5 weken was gestopt met groeien en nu dus weer zwanger al 11 weken en net een goeie echo gehad. Ondanks dat ik blij voor ze ben word ik ook weer even op mijn eigen gemis gewezen. Zou dat verdriet ooit over gaan. Dit laat ik natuurlijk niet merken maar voel het wel
Karin ik kan me jou gevoel niet voorstellen. Bedoel ik was ook jarloes op anderen voordat ik Z kreeg. Maar bij jou is het allemaal veel heftiger. Ik blijf het zwaar onterecht vinden over hoe het bij jullie gaat. Jullie willen zo graag. En hebben er alles voor over. En anderen worden zwanger en willen dit mischien niet eens. Persoonlijk is het ook voor mij moeilijk om dan hier te gaan verkondigen dat we bezig zijn voor een 2de. Maar voor hoe je overkomt en je jezelf laat zien aan anderen heb ik alleen maar echt diep respect voor. En dat je je onbewust niet zo voelt. Maar zwaar k*t voelt en oneerlijk vindt. Maar jullue datum komt al snel zo te lezen. Had je al een jurk op het oog. En kleur? Ben erg benieuwd. Hier vandaag( tis na 12 uur) 3 jaar geregistreerd partnerschap. Ik krijg onbijt op bed. Ben benieuwd hoe dat verloopt met Z. Hahaha Hier nog wel een baal moment gehad. We wouden Z maar een bepaalde basisschool doen. En dit gaat hoogst waarschijnlijk niet gebeuren. Omdat de klas al vol zit. Tis echt tegek voor woorden het duurt nog ruim 2 jaar. Maar we staan dus nu al op de wachtlijst. Als 4de. Hoop dat er nog veel gaat verandern. Maar acjt die kans erg klein.
@twijfel, jeetje nu al een wachtlijst? Hier is het ook raar geregeld, je mag niet zelf kiezen op welke school je je kind wil doen, maar wordt gewoon ingedeeld. Vind ik persoonlijk ook een beetje raar. Kledingparty's vanuit huis, dat is toch illegaal? of heb ik het nou verkeerd? @karin, begrijp heel goed dat dat pijnlijk is, jullie willen het ook zo graag. Ik vind net als de anderen dat je er heel goed mee omgaat en knap dat je ook blij kan zijn voor hun. Ik ben ook benieuwd wat voor soort jurk je wil, simpel en strak? of juist all the way? @Joyce, wat lekker dat N. loopt! Zal ook een stuk makkelijker zijn voor jou! S. eet ook soms een dag bijna niets, daar ga ik me echt niet druk om maken. Dan zal ze wel niet willen, hier geen gedoe om eten. Ze lust en proeft gelukkig wel alles, van sushi tot garnalen en thaise curry, het gaat er allemaal in. Vorige week zijn m'n keelamandelen eruit gehaald. Pffff, dat viel niet mee, echt heel pijnlijk. Dus nu al een week in de ziektewet. Afgelopen vrijdag kon ik voor het eerst weer een beetje vast voedsel eten. Dus als er nog een restjes zwangerschapsvet aan zat is het nu in ieder geval weg!
Hahaha nee is niet illegaal. Zolang je het maar via de officiële weg doet. En laat ook niets komen vanaf het buitenland. Wat wel zou kunnen. Zolang je alles maar netjes aangeeft bij de belastingdienst. Dat is ook een raar systeem bij jullie zeg. Je wilt toch zelf de beslissing nemen op welke school ze komen. Ik ben van mening basisschool is onze keuze. En het voortgezet onderwijs is hun keuze. Maar heftig zeg je amandelen er uit laten halen. Was hier een reden voor. Of mischien heb je het wel gezegd maar heb ik het gemist
Wij hebben Bo ook al ingeschreven op de lagere school. Ik mag best heel erg trots zeggen dat deze school de beste ijs van Nederland qua cito uitslagen. Ik ga vanaf volgende week andere dagen werken. Vanwege ziekte van collega's. Ik ga maandag dinsdagochtend, woensdag vrij en dan donderdag en vrijdag weer werken. Ik blijf dan mijn normale uren werken maar andere dagen. @karin, wat leuk kijken voor je jurk. Ik heb echt waar erg veel respect voor jullie. Het ijs echt niet mis wat jullie allemaal moeten doen voor jullie wens, en dan nog met zo ontzettend veel kracht. @catharina, dat is niet mis je keelamandelen er op deze leeftijd er nog uit. Hier vandaag met Bo wezen zwemmen. Het peuterbadje vind mevrouw niet leuk met die wel alleen maar zwemmen in het diepe, dus vanaf volgende week gaan we peuterzwemmen. Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden. Ik heb mijn 2e behandeling van mijn arm gehad en ik begin weet Een elleboog te krijgen. Nu mogelijk nog 1x en dan kijken of ik mijn medicatie kan gaan afbouwen. @Joyce, wat goed dat de kleine draak loopt, wat zal ze trots zijn, maar dat wad al te zien op het filmpje.
@twijfel, haha nou gelukkig dan maar. Ik had dat idee omdat mijn zusje een webshop heeft en ik weet dat ze dan absoluut niet vanuit huis mag verkopen. Maar misschien zit het dan anders. Ik had al een tijd steeds last van m'n keel. Dat ging af en toe weer weg, maar kwam steeds sneller terug. De Kno arts dacht dat het te maken had met mn amandelen, dus vandaar dat ze eruit moesten. Ik vind het ook echt debiel hoe dat werkt hier met de basisscholen. Officieel mag het volgens mij niet eens maar dan moet je officieel bezwaar maken en dat zal wel een heel gedoe worden. Nou ja, ik ga er maar een beetje vanuit dat S. op mij lijkt. Dan maakt het toch niet zoveel uit op welke ze terecht komt. Ikzelf heb me de hele basisschool rotverveeld. Viel weinig te leren. @esther, super dat de behandelingen verschil lijken te maken! Woensdag lijkt me op zich wel lekker voor je vrije dag, leuke onderbreking van de week! Straks met M. pasfoto's maken voor het paspoort. We gaan over een paar weekjes naar Tenerife. Was echt helemaal vergeten dat hij dan z'n eigen paspoort nodig heeft. M'n moeder zei het ineens gisteren. Ik zag het al voor me, wij straks op schiphol zonder paspoort voor M.
Hier precies het zelfde. Ik was ook een drama opschool. Ik maakte mijn zus dr huiswerk. Havo niveau en dat van mij niet. Te simpel. De basisschool wat ik in gedachten heb is 2 talig. En ze stimuleren de kinderen om het beste naar boven te halen. Begrijp me niet verkeerd. Ik zeg hiermee niet dat Z hoogbegaaft is. Maar op deze school wordt er gewoon gekeken. En kun je werken op elk niveau wat een kind aan kan. Hoop dat je snel minder last hebt. En dat het weghalen van de amandelen je helpt