Ingeschreven voor de basisschool? Zo daar ben ik echt niet mee bezig. Maar hier zijn ook geen wachtlijsten voor zover ik weet. S. gaat volgende week vrijdag voor het eerst naar de PSZ. Vorige week heeft hij voor het eerst op het potje geplast. Dit heeft hij drie keer gedaan en nu doet hij het niet meer hahaha. Maargoed ik zet hem er gewoon op. Doet hij wat dan is het goed en zo niet ook.
DDB, herkenbaar! N durft niet meer op t potje.. Ze loopt er met een hele grote boog omheen! Ik ga deze week bellen voor n dr schooltje (peuterspeelzaal) Basisschool staat geen wachtlijst (voor zover ik weet ) Leo; 2talig is niks mis mee! Wel beter zo'n school!! Die hebben ze bij ons niet.. Wij voeden n nu al 2 talig op (Duits en nl) Woehoee we gaan straks naar Schiphol! Zusje halen ze is nu aan t vliegen van Dubai naar Amsterdam!
@twijfel, dat zou ik ook wel willen voor S. Maar helaas zijn dat soort basisscholen hier niet in de buurt. Ik ben het helemaal met je eens dat het goed is om te kijken wat er uit een kind te halen valt. @meid, leuk dat je zusje komt. Wat raar he van dat potje, dat had S. dus hetzelfde, nadat ze het een paar keer gedaan had wilde ze niet meer. Als ik nu zeg: "wil je op het potje" roept ze gelijk neeeee S. gaat vanaf volgende maand naar de peuterspeelzaal, ben benieuwd hoe ze dat vindt.
Meid: wat fijn dat ze eindelijk komt! basisschool: hier over 2 maanden rondleiding en inschrijving. Hier geen wachtlijsten Ik kies juist voor een school met alleen Nederlandse taal. En in de bovenbouw dan Engels, meer niet. Maar ieder zijn redenen Potje: dat is heel normaal hoor eerst erop plassen en daarna niet meer doen. Maar dat komt ook helemaal goed hoor! Y. is zindelijk qua plassen al heel lang. Als we naar t bos gaan ofzo en ze moet plassen zegt ze t ook en gaat ze tegen een boom aan Heb geduld t komt vanzelf... Karin: ook ik heb echt diep respect voor jullie. Het lijkt me zo moeilijk! Vooral als mensen om je heen weer zwanger worden. Esther: lijkt me ook wel zwaar hoor als je man weg is en je doet het allemaal zelf. Heb ook erg respect voor de BAM moeders. Meid: nog 100 dagen!! Goed hoor! Dan is t ukkie er misschien al! Hier de laatste tijd wat afwezig maar dat komt ook een beetje door de drukte hier! J. doet het goed, ze is nu al 53 cm en 3,6 kilo.
Meid moet je N. nog inschrijven voor de PSZ? Wij hebben S. in juni ingeschreven en hij kon nu dus terecht voor 1 ochtend en vanaf maart 2 ochtenden.
Hier gaat Bo niet naar de psz. Ze gaat al 3 dagen naar het kinderdagverblijf en dat vindt ik meer dan genoeg.
Hoi De meeste kinderen die ik hier opvang gaan ook niet naar de pz ze vinden dat ze al genoeg met regels en kinderen leren omgaan bij mij Hier dacht ik de locaties voor de bruiloft geregeld te hebben hoor ik vandaag dat de feestlocatie word overgenomen en dat de nieuwe werkgever geen feesten meer wil doen dus nu opzoek naar een nieuwe feestlocatie. Ben blij dat we het nu horen stel dat het volgend jaar was dan had je maar heel kort de tijd om opzoek te gaan
DDB, in dld is t wat anders dan in nl.. Er zijn geen wachtlijsten.. Het is ook niet echt een psz.. Meer een schooltje al.. Jeej me zusje is terug! eindelijk!!! Potje, komt idd vanzelf! Puzzel, fijn dat j t goed doet! Hoop dat de baby er dan al is!
Karin wat rot! Maar idd beter nu dan volgend jaar! Jullie vinden vast een andere mooie locatie! (miss wel mooier! )
Basisschool, psz .... hoef ik nog niet over na te denken! Balen Karin van die locatie. Maar je vindt vast een mooie nieuwe locatie.
Ja lab had al een nieuw topic gemaakt volgens mij is dit de link http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/491252-gek-op-roze-6-dames-gaan-voor-eerste-kindje-deel-8-a.html#post16442046
Omdat er al een nieuw deel is geopend doen we deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl