Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden,

Ik zal ook weer is van me laten horen, vaak lees ik wel mee maar heb dan geen puf om mee te schrijven. Op zich gaat het best goed hier, met de kleine en luuk in ieder geval wel. Zelf heb ik erg last van mijn bekken en stuitje. Maar goed het schiet al weer op :)

Hoe gaat het hier met iedereen?

Lab: jij bent bijna aan de beurt natuurlijk :D Spannend

2. lab spannend!!

Karin ja bij jou begrijp ik het ook zeker!

Catherina haha eh ja condooms worden hier dus ook vergeten..en flora haha niet alles vind plaats in bed:p haaha

Lisa gelukkig gaat het goed!

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lab: spannend hoop dat je niet de 42 wkn gaat halen.

@Lisa, wel balen van je bekken weer, maar wel fijn dat het met ukkie en luuk goed gaat.

@Joyce, dan moet je ze maar overal maar door het huis heen neerleggen. Hoop voor jou dat je menstruatie gewoon iets verlaat is.

@monique, spannend nu ben je volgens mij aan het verhuizen.

Hier heerlijk helemaal geen hormomen meer of condooms gewoon heerlijk rommelen zonder er bij na hoeven te denken.

Met Bo gaat het de goede kant op. JJ had een heel erg leuk filmpje op FB gezet maar die kunnen jullie helaas niet zien. Zal hem even kopieeren en op mijn FB plaatsen. Kunnen jullie hem ook zien voor de gene die FB hebben. Sorry voor de andere meiden.

Ga weer even aan het werk in gedachten

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Lab: spannend hoor! Jammer dat het niet doorgezet heeft! Ik begin nu ook steeds meer te denken aan een jongen voor jou...

Lisa: fijn dat het goed gaat met Luuk! Jammer dat jij wel wat klachten hebt, maar dat hoort er wel bij vaak, jammer genoeg. Vind je het niet zwaar zwanger zijn en Luuk combineren?

Hielkje: jammer dat ik het filmpje niet kan zien, maar het is niet anders, moet ik maar fb nemen he:p Wij verhuizen zaterdag, gisteren wel heel hard gewerkt, komt nu schot in!

5. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Labrador het komt nu echt dicht bij. nu nog minder dan 4 weken.

esther werkze in gedachten;)

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    idd meiden, het komt nu wel erg dichtbij. Ik word nu ook wel nieuwsgierig hoe hij/zij eruit ziet.

Lisa: Bekkenklachten zijn geen pretje.

7. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lisa, fijn dat het goed gaat met luuk in de kleine uk!

@joyce hahaha, ik snap je helemaal....nou ja ik ga er maar vanuit dat het niet zo'n vaart zal lopen

@esther, ja dat is wel een groot voordeel dat je daar niet meer over hoeft te denken en geen last van hormonen meer

@monique, zaterdag verhuizen, ik ben benieuwd hoe het jullie zal bevallen in het nieuwe huis. Lijkt me wel raar, de deur achter je dicht trekken voor het laatst bij het oude huis.

@labrador, sex schijnt de boel goed op gang te helpen hihi

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Esther, fijn dat het beter gaat met bo

Lab, balen dat het niet door is gezet.

Monique, suc6 met verhuizen

Lisa, gelukkig gaat het met luuk en de kleine goed. Balen van je bekken

Lucas is verkouden, heeft gelukkig wel goed geslapen vannacht. 1 oog is rood en dik, zit hij ook steeds in te wrijven.:(

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Tweety: aaah die arme Lucas! Was vervelend zeg, echt zielig hoor!

Catharina: gisteravond de laatste wassen gedraaid, afwasser voor de laatste keer, alle pannen ed ingepakt, nu is het zo leeg!! Echt heel gek! Elke keer besef je weer dat je iets voor de laatste keer doet.

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    monique: Spannend dus.

Cath: idd sex zou de boel op gang kunnen brengen, dat maar eens proberen dan.

11. angela even zalfje halen bij de dokter want dat oogje is heel besmettelijk! nienke had het laatst ook en tijn ook !

monique dubbel gevoel dan of niet?

LAb spannend!

Cathrina gheghe

zo hehe ben ongesteld en hoe, man kan bijna luiers van nienke lenen

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja zeker dubbel gevoel, omdat hier toch ook je kind is geboren en je het eerste jaar hebt doorgebracht met haar. Maar je wilt toch ook wel graag in t nieuwe huis wonen.

Haha, luiers van nienke, loopt vast lekker:D

Lab: succes!:p Hier hielp t niet, ook geen bitter lemon en annanashart:p

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce, heb de dokter gebeld en die zei dat ik nog ff tot maandag moet afwachten. Ze doen er namelijk liever niks aan. Ben nu wel met water op wattenschijfje aan het spoelen. Gelukkig is hij er niet vervelend van.

Lab, wat ben je stil....;)

Monique, kan me voorstellen dat het dubbel is

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Angela, toen Ems het had kreeg ik van de ha de tip om een beetje babyshampoo in het water te doen. Dit prikt niet maar ontvet wel waardoor de korstjes makkelijker loskomen en je niet hoeft te "schrobben"

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Flora, bedankt voor de tip. Hij heeft gelukkig nog geen last van korstjes is echt alleen tranen.
    Vanavond lekker in bad met eucalyptus, beetje luuf op de borst, ui naast zijn bed hopelijk slaapt hij weer vannacht

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Graag gedaan! Heeft hij een beetje geslapen?

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Fijn dat je weer ongi bent.

Angela: Ik ben erg moe, slaap namelijk slecht en heb wat meer last vd misselijkheid.

Vanmiddag weer naar de vk, zal wel gewoon bij praten zijn want er is niets bijzonders te melden.

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww lab; ik hoop dat het gaat opschieten voor jou! Ik denk trouwens ook een jongetje!

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Flora, hij heeft heerlijk geslapen

Lab, laatste loodjes nog ff. Lekker uitrusten nu het nog kan. Suc6 bij de vk

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ben bij de vk geweest en alles was weer goed.

Deel Deze Pagina