Fijn labrador!! Ik vond dat wachten op het laatst echt het ergste stuk....je bent zooooooooo benieuwd naar ukje. Sterkte nog ff meis!
oooh lab,spannend he nu. We gaan morgen nog de laatste dingen doen en dan toch zondag verhuizen. Y. haar kamer is al helemaal klaar, alleen de commode nog zo gaaf geworden, ga snel foto maken!
@monique, ben ook benieuwd hoe jullie huis is geworden en succes met verhuizen morgen. Zal spannend maar ook druk zijn. @labrador, fijn dat alles goed is. Nu maar wachten tot het zich gaat aandienen. Ik denk ook een jongetje zou weer mooi zijn voor de balans. Hier gaat alles okè Bo haardoste loopt bijna niet meer, is ook minder verkouden en is weer heerlijk vrolijk. Heeft alleen een beetje verlatingsangst. Eenkennig is ze niet maar ze wil niet dat wij weg gaan. Komt wel weer goed. Vandaag heb ik mijn medicatie opgehoogd. En ik ben nu echt zo stoned als een garnaal. Ben ook blij dat ik het heb kunnen doen omdat JJ de hele dag thuis is, maar dit gevoel is niet echt fijn. Morgen gaan we vroeg naar Zeewolde voor wedstrijden van de zoon van mijn vriendin hij heeft dressuur wedstrijden en het jochie is 10 maa doet mee met de volwassenen om te kijken hoe hij dat vind en of hij mee kan komen. Best wel spannend. Maar hij mag al om 9 uur starten dat is best vroeg. Maar ja daarna thuis nog maar even een tukkie doen. Een goede vriend van ons komt zo langs dus tot later
spanned lab! monique succes morgen Esther na zoasl op FB al ik was vandaag in zeewolde voor de wedstrijden ook om 9 uur starten is indd vroeg haha nu zeik nat geregent
thnx dames, nog niet bijgelezen, net thuis hele dag gewerkt in t huis, kleine bij opa geweest hele dag. Morgen is t zover, zo gek laatste nachtje hier. Maar eerst hier nog ff aan de slag...
Goedemorgen meiden! Es, hoe is de dressuur proef gegaan? Kon hij mee komen? Lab, hoe voel je je vandaag? Hoop dat de kleine snel besluit om te komen!! Monique, hoe is het verhuizen gegaan? Hoe was jullie laatste nacht in jullie oude huis? Vanmiddag gaan wij op kraamvisite, zal wel weer heel klein lijken zo'n kleintje!
monique: succes met verhuizen vandaag meid: veel plezier bij de kraamvisite. hier alles rustig. gister avond wel weer pijnlijke harde buiken, maar zal wel voorwerk zijn.
@meid, we zijn niet gegaan. Kreeg gisteren een sms dat de pony niet goed liep en het tot de start erg onzeker zou zijn of hij kon rijden. Dus zijn we thuis gebleven. Volgende wedstrijd gaan we kijken. Veel plezier bij het kraambezoek. Zal het alleen nog maar meer gaan kriebelen bij je mannetje. Al druk met de voorbereidingen voor jullie huwelijk. @monique, zal wel vreemd zijn geweest slapen voor het laatst in jullie huis. Succes vandaag. @lab, de kleine komt vanzelf.....
Hier best trots op ons meisje. Haar hoektandjes boven komen door en ze begint langzaam aan te tijgeren, nu nog achteruit maar zal niet snel duren en ze gaat vooruit. Hier een trotse moeder
lab: zeker voorwerk! Hoe meer er nu gebeurt hoe beter! Sterkte! Esther: haha, wat goed, achteruit ging hier ook een tijdje, ze krijgen t vanzelf door, ze raken best wel gefrustreerd. Hier alles goed gegaan, kwart voor 10 begonnen, 2 uur stond alles hier. Y. vond haar kamer heel erg leuk, ze ligt nu in bed en slaapt, hopelijk slaapt ze door
@monique, wat heerlijk dat jullie over zijn. Ik ben zeer benieuwd hoe het eruit ziet! @esther, zal fijn voor bo zijn als ze straks vooruit gaat. S. tijgert hier al het hele huis door, ze vindt het geweldig! Gisteren heeft S. bij mn ouders geslapen, wij hadden een feestje. Is weer heel goed gegaan, maar blijft raar, zo'n leeg bedje als je thuis komt!
Hallo dames! Ik heb stiekem even een paar pagina's meegelezen, maar wilde even wat achterlaten omdat stiekem meelezen niet mijn ding is... Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie allemaal, en met jullie kindjes! Lab, hopelijk mag je heel snel een hele fijne bevalling hebben, en krijg je een wolk van een baby. Groetjes!
@catharina, Bo is met alles lekker vlot op haar manier, fijn dat het zo goed gegaan is dat logeren, maar vreemd is het zeker om dan thuis te komen, ik ga altijd kijken bij Bo als ik ga slapen en dan ook en dan is het vreemd. @monique, fijn dat alles zo vlot is gegaan. En super dan Y haar kamertje mooi vind, nu hopen dat ze doorslaapt. Bo raakt ook erg gefrustreerd als ze achteruit gaat. Maar komt vanzelf goed, denk ik. @Sam, leuk om weer eens iets van je te horen. Bij jou ook alles okè?
Sam: dankje ! Hoe is het met jou en de kleine? Monique:lekker dat jullie op tijd klaar waren. Esther:goed van bo dat ze tijgert. Ik lig op bed.heb pijnlijke harde buiken heb een warmte zak erop.
Nou es je had gelijk! Vriendje wil nu helemaal gaan voor 2e! Huwelijk staat nog ff op laag pitje.. Miss volgende zomer.. Jammer dat paardje niet goed liep! Hoop volgende x beter! Lab, hoe gaat t nu? Sam, leuk dat je iets van je laat horen! Alles goed? Monique, hoe voelt t in jullie nieuwe woning? Kraamvisite, aah wat was hij klein!! Kam me niet eens meer herinneren dat n zo klein is geweest! En zelfs nog kleiner! Haha Slaap lekker meiden!
labje wat spannend!! hihi ben benieuwd! Esther Wowie goed goed!! mag je ook trots op zijn Monique lekker over mooi zo ! hoop ook dat Y doorslaapt Catherina hihi dat heb ik nog nooit ervaren gelukkig, gaat voorlopig ook nog niet gebereun verder even terug lezen
meid hahah nog een tweede en nu al pittig!! haha, ennuh trouwen op een laag pitje ooooo kijk uit hoor haha ik wacht ook al 7 jaar als die me nu nog weer vraagt zeg ik ook echt nee..haha hij heeft bijna 8 jaar de tijd gehad verloofd zijn we al 7 jaar dus daag haha dan maar niet Es begreep dat jochie toch is getart en 2x eerste, goegoed Meid haha wil je klein beebietje zien moet je hier op visite komen! Sam leuk dat je weer eens komt spieken alles goed daar? ooo ja houden jullie allemaal het weekend na 10 oktober vrij???geloof de 13e oktober??? hihihi