@joyce, ja, hij is uiteindelijk toch nog gestart. De pony bleek toch goed te lopen en hij is gewoon 2x eerste geworden. Best trots op hem. Ik hem de 13 al ingepland in mijn agenda. We moeten snel eens afspreken wanneer jullie deze kant op komen. @meid, huwelijk op een laagpitje van wegen N. het is natuurlijk ook best wel heel erg druk met een kleintje. Ik liep zo te zeuren bij JJ dat hij besloot het hele huwelijk een jaar eerder te doen, maar ja wij hadden ook nog geen kleine toen. Is toch makkelijker en het is ook voor N leuker als ze er iets meer van meemaakt. @monique, alles goed gegaan met Y. Jij heb natuurlijk nu vakantie dus kan je alles rustig inrichten. Gaat Y. Nog wel naar het kvd in deze periode? Hier ga ik vandaag met mijn beste vriendin naar een visagie workshop en daar ergens heerlijk lunchen. Echt gezellig, dus mag vroeg op om Bo naar mijn schoonouders te brengen. Spreek jullie later allemaal.
Esther: Veel plezier vandaag! Monique: Hoe is de 1ste nancht bevallen in jullie nieuwe huis? Ik heb vannacht elk uur vd klok gezien. Zit nu beneden, heb ontbijt al op. Probeer straks nog maar ff te slapen.
Goedemorgen Lab heeft dus nog niet doorgezet balen. Hopelijk is straks al heel wat voorwerk gedaan Wat is er de 13e? Hier mijn kuurtje af dus zal wel snel ongi worden en dan word het weer een paar weken heen en weer naar het zh maar alles voor een kleintje
nee heb geen vakantie, ben nog aan t werk en werk 4 dagen deze week, kon geen verhuisdag krijgen , heb nog 80 dozen staan... Nacht duurde lang, haha Y. en kat waren flink in de war, om 5 uur ben ik bij haar gaan liggen op de grond. Toen ging t goed. Lab: balen dat t niet doorzet!
@monique, balen van je korte nacht. Vanaf volgende week vakantie? of nog niet? @labrador, pfff klinkt heel zwaar, heb je nog even kunnen slapen? Hier ook vrij vandaag, heerlijke dag met mn meisje.
Catherina en GFH: Geniet van jullie vrije dag. Wel jammer van het weer. Monique: Hopelijk slaap je (en Y) vannacht beter. Ik heb toch nog ff kunnen slapen, maar ben helemaal gebroken.
Ben een paar dagen weg geweest en kwam even kijken om te spieken of Lab's baby er al is, maar nog steeds niet. Jammer!
Bevallen Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje" Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ?? Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas Florabella - 29 jaar- ronde 4 - 1 december 2011-Emma Mamootje - 22 jaar- ronde 11 - 6 december 2011-Fenne Dday- 25 jaar- ronde 3 - 17 december 2011 - Wesley Meid1987- 24 jaar - ronde 11 - 18 februari - Nikky Tweety25- 27 jaar- ronde 11- 2 maart- Lucas Twijfelgeval-26 jaar-ronde 6- 5 maart-Zoey ZWANGER: Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012 Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 20 juli 2012 NOD: GFH - NOD 20 juli - 22e ronde - 31 jaar heey meiden hier het beloofde aangepaste lijstje van mij. ik ben zo vrij geweest om het wat kleur tegeven. voor de meiden zonder kleur. Dit mogen jullie zelf aanpassen. Labrador. Je maakt het echt spannend. meid wat leuk is het om dat kleine spul te bekijken. Heb hier ook moeite om te bedenken dat Z ook zo klein is geweest. Hier gaat het super goed. Z draaid nu al sinds zaterdag van rug na buik. Terug helaas nog niet. Als ze het zat is om op de buik te liggen begint ze te huilen. Draai ik haar weer om. Nog geen minuut of ze ligt weer op de buik. Hoe trots ik ook ben tis wel zwaar irritand Esther super zeg, Dat jullie madam al achteruit kruipt. nog ff en je moet haar continu in de gaten houden. Verder wel gelezen maar weinig onthouden. ben druk hier inhuis. Maar lees nog wel steeds fanatiek mee. Labrador houdt de spanning er hoog in
@karin, joyce heeft gevraagd of we 13 oktober vrij willen houden. Nienke viert dan haar verjaardag. En ik weet niet wat ze van plan is. @monique, balen dat hem moet werken en je hebt toch qua cao recht op een verhuisdag of krijg je hem niet vanwege de zomervakantie die eraan komt. Balen dat ze niet doorsliep maar ook wel goed voor te stellen dat ze niet zo goed sliep is ook allemaal heel erg spannend, nieuw huis, nieuwe kamer. Dus je ben de komende periode nog druk met uitpakken. @leonie, dank je wel voor het update en inkleuren van het lijstje. @karin, hoop dat je snel ongi wordt en je kan starten met de nieuwe poging...
Joyce: wat heeft nienke? Sam: wat gezellig dat je wel af en toe even komt spieken Esther: ja ik zou ook mijn verhuisdag vandaag hebben maar er was niemand die mijn klas kon overnemen... Dus ja, dan laat ik die kinderen niet zitten... Maar een andere collega kwam om 12 uur, dus kon ik smiddags gelukkig nog een doos of 15 uitpakken. Staat nu nog te veel dozen om een foto te maken
Monique hoop dat jullie vanacht wat beter hebben geslapen zodat je vadaag vol energie verder kan met dozen uitpakken Joyce ik heb mezelf al lang geleden van het lijstje gehaald omdat het toch allemaal nog wel ff gaat duren en heel veel beterschap met nienke Lab is er al wat op komst Ik ben net ongi geworden joepie mag ik straks het zh bellen we gaan weer beginnen misschien ben ik over 2 a 3 weken wel zwanger
Karin, wie had dat ooit gedacht dat je blij zou zijn om ongi te worden hopelijk snel goed nieuws meis. Joyce, hoe is het nu met nienke? Ik kijk ff voor 13 okt. Mijn schoonmoeder is ook in die dagen jarig en viert het meestal op zondag. Monique, hoe is het vannacht gegaan met Y? Esther, ik vroeg me ineens af of je nog was gaan lijnen en hoe het gaat, ik kan nog niet de motivatie vinden.... Lucas zijn verkoudheid is bijna over nog beetje hoesten. Nu vanmorgen rode wangen denk dat tandjes gaan komen kauwt ook op alles wat hij in zijn handen krijgt
Angela: Dat zou goed kunnen dat Luas tandjes krijgt. Karin: Heb je ondertussen het zh al gebeld? Wanneer mag je beginnen? Hier is nog steeds alles rustig. Het voelt alleen voor mij nu dat het mijn tijd uitzitten is. Heb ook nergens geen puf meer voor.
Lab kan het zh bellen tussen 12.30 en 13.30 en het mooie van terugplaatsen in eigen cyclus is dat ik nergens mee hoef te beginnen ik hoef alleen maar afspraken te maken voor echo`s
oee joepie karin!! LAb indd tijd uitzitten ahah je moet wat Meid de 13e is op zaterdag hihi Nienke heeft ehm ja griep in combi met hele moeilijk tanden, ze hoest de longen uit d'r lijf hou geen eten binnen en had gister 39,3 en het hele weekend ook verhoging, gister in het zieknhuis geweest, en daar is ze verneveld, nu thuis verder proberen uit te zieken houd ze echt helemaal geen eten binnen en blijft de koorts aanhouden word ze opgenomen mja.. ja de 13e vieren we nien haar 1e verjaardag , en omdat het een speciale verjaardag is, nodigen we iedereen uit , nja bijna iedereen haha die er voor haar is geweest en voor ons , door steunen, en gewoon meeleven ect. en ik vind dat jullie meiden daar ook zeer zeker bij horwen!
Wat een leuk idee Joyce!! Ik las al op fb dat ze zo ziekig is.....dikke knuffel voor jullie!! Lab; sterkte meisje! Hoop dat uk snel komt!