@joyce, beterschap voor nienke! arm kind! @labrador, sterkte nog even volhouden! S. past niet meer in haar zomerjasje, ik dacht dat ze het nog wel zou passen tot eind van de zomer, maar is nu echt te klein. Ik ben nu dus op zoek naar een leuk zomerjasje, iemand toevallig tips?
koorts blijft wl weg, maar eten blijft er nog niet in nu maar 4 voedingen x200 verdelen of de hele dag met 60cc pff en ors tegen uitdroging ja flora dus hou hem vrij!
Highlights: (en voor de rest morgen nieuwe poging) Joyce: beterschap!! Met nienke Meid: jammer van huwelijk Lab: komop baby
Goede morgen. arme nienke. hoop dat ze snel genoeg opknapt. labrador ik wil je baby zien. doe er is wat aan
Goedemorgen!! Joyce: beterschapjes met Nienke, zo sneu als ze zo ziekjes zijn he! Labrador: Waar blijft jou ukkupukkie?
Nienke houd nog steeds weinig binnen helaas en de temp was weer opgelopen...en ze hoest nog steeds gigantisch veel, vind het zo moeilijk ik weet als ik harderwijk bek ik meteen weer moet komen, maar ik ga haar daar echt niet laten...
joyce: je reageert niet, zal je dan toch met nienke in t ziekenhuis zitten denk ik dan!? Hoop dat t beter gaat. Lab: enenenen? Update?? Hier is het minder chaos, er zijn al best wat dozen uitgepakt, en Y. heeft vannacht doorgeslapen. Ze ligt nu op bed, want ze moet vanmiddag de hele middag mee naar mn werk naar de kinderen, groot feest (voor haar) Als de dozen hier weg zijn maak ik een foto.
Ik las op facebook dat joyce met nienke in het ziekenhuis is. Hopelijk mogen jullie snel naar huis!! Monique: bevalt het nieuwe huis? fijn dat ze de hele nacht heeft doorgeslapen
Labrador zeg tegen je beeb dat wij haar/hem willen zien. joyce ook nog ff via hier heel veel sterkte en hopelijk mag ze snel weer naar huis. hier vanmorgen de triptrap gekocht. en om 12 uur het fruithapje gedaan. banaan. ff een vraagje. Dit gaat ze toch wel lekker vinden he. ze heeft van de drie lepeltjes mischien eentje binnengehouden. hoort dit er zo bij?