Beterschap Joyce! Morgen is mijn 'gevreesde' dag 25. De dag waarop ik de afgelopen maanden opgesteld werd. En ik denk nu weer. Heb zo vervelend gevoel in mn buik alsof mn ongi er aan komt.
Joyce, hopelijk knapt nienke snel op. Fijn dat je haar thuis hebt Twijfel, dat hoort erbij, de eerste keer at lucas amper 1/4 banaan van de week zonder moeite een hele Vanmiddag zijn wij bij de ka geweest met lucas, ivm het ruisje op zijn hart. ook hij hoorde een heel klein ruisje. Voor alle zekerheid moeten we in september naar de kindercardioloog in harderwijk, daar zit een kindercardioloog uit het ziekenhuis in utrecht. Weet hij misschien wie die arts is joyce? De kinderarts had er geen haast mee, maar alles uit te sluiten aangezien mijn moeder ook een ruisje heeft
gfh: ooh meis ik hoop zo voor je dat je niet ongi wordt! Twijfel: haha die banaan, ja het gaat over, maar hier houd ze nog steeds niet van fruit, alleen meloen... Maar alles is wennen he, de smaak, textuur, hoeveelheid... Tweety: hoop maar dat alles okay is, wel goed dat ze het helemaal willen uitsluiten! Joyce: jeetje ik dacht al dat je in t ziekenhuis was omdat je hier niet meer was. Sterkte, hoop dat het snel beter gaat met haar.
@ghf, hoop ook dat het geen ongi wordt, maar tot nu toe is je gevoel wel altijd goed geweest. @monique, fijn dat Y door heeft geslapen en dat het uitpakken opschiet. Spannend hoor feest op je werk. Afsluiting van het schooljaar zeker. @joyce, fijn dat jullie weer thuis zijn. Nu hopen dat ze snel opknapt. @leonie, het is wennen voor je meisje. Komt vanzelf goed gewoon vol blijven houden. @karin, wanneer mag je weer starten met je nieuwe poging. @angela, wel fijn dat de ka het niet te ernstig vond, maar ook fijn dat ze verder willen kijken gezien je moeder. Hier gaat het allemaal lekker het is erg druk op het werk, er is een praktijk op vakantie dus hun patiënten hebben we er nu ook bij. Dus ben in de avond best gesloopt. Bo haar oortje loopt nog steeds dus ik denk maandag maar naar de huisarts want een oortje mag max 2 wkn lopen. Maar eerst maar even overleggen morgen met de huisarts. Ik heb een ontwerp laten maken voor een tattoo met de naam van Bo, ik heb al 4 tattoo's maar ben wel heel erg benieuwd hij moet op mijn pols komen aan de binnenkant. Als ik hem heb zal ik een foto maken en hier plaatsen. Ik ga slapen en spreek jullie snel weer
Joyce heel veel sterkte met Nienke. Twijfel had jij die roze triptrap gekocht? Ik zag een foto voorbij komen op facebook, maar heb af en toe moeite de namen van hier met daar te matchen. Ik vind die roze heel gaaf, maar ja een jongen hè? Dus voor paars gekozen. Wendy hoe is het nu? Bij Lab ook nog geen beeb?
Deedee ik was inderdaad van de roze trip trap. was aan het twijfelen tuasen de roze en de white wash witte. toch voor de roze gegaan want tja als er een nummer 2 komt krijgt hij of zij ook een eigen stoel. die paarse vonden wij ook erg stoer. esther benieuwd wat de ha zegt morgen over het oortje. wanneer heb jij vakantie? En stoer een tattoo ik hou dr van. ben reuze benieuwd naar het resultaat
Dag 25 is aangebroken. Heb buikpijn, net als gisteren, dus verwacht nog steeds vandaag ongi te worden.
ooh cool, ook ik ben niet zo goed met al die namen maar ik heb die trip trap ff gegoogled leuk! Esther: zou dan idd even de huisarts vragen ja. Is nu al wel lang aan de gang. GFH: ooh ik hoop t niet!
GFH: Stel dat je toch ongi wordt. Hoe ziet de behandeliling er dan uit? Joyce: FIjn dat N weer thuis is. Esther: Dat duurt idd wel lang het loopoortje van Bo. Leonie: Leuke kleur de trip trap. Wij hebben er ook 1 met de babyset. Alleen dan de houtkleur. Vandaag is de uitgerekende dag en helaas nog geen beeb in aantocht. Moet straks wel naar de VK voor controle. Zal eens vragen hoe lang ze je overtijd laten lopen.
Als ik ongesteld wordt moet ik het ziekenhuis bellen en dan moet ik op CD3 of 4 naar het ziekenhuis. Dan krijg ik om de zoveel dagen een inwendige echo om de follikelgroei bij te houden. En dan op de dag van de eisprong moet vriend 's ochtends zn zaad inleveren. Daar doen ze dan iets mee in het lab en aan het begin van de middag wordt dat bij mij ingespoten. En dan 2 weken wachten ... Zoiets was het. Ik heb soms moeite met alles te onthouden wat ze me gezegd hebben in het ziekenhuis. Is zooooo veel informatie.
gfh: En al ongi gespot? Dat is wel een heftig traject wat je dan moet afleggen. Dit heeft Karin toch ook gedaan? Vanmorgen bij de VK geweest. KLeine is ingedaald. Als de beeb volgende week donderdag er niet is mag ik gestript worden.
jaa dat is mathhias Freund hihi die hebben wij ook in harderwijk spetember moeten jullie? wij augustus kortom elke 3 maanden
es ik ga deze vakantie ook de nienke tattoo zetten moet alleen nog ff goede lettertyype vinden en ik wil hem niet bij de andere tattoo dus ergens op mijn arm zie het wel .. Trip trapp ja wij moeten nog een stoeltje hebben voor n dank allen voor de beterschapswensen ze is nog heel benauwd en ziek, mja .. GFH duim voor je dat je de info niet eens nodig hebt Lab pff duurt nu lang kom wil beeb zien loopoor duurt indd lang
Jeetje Lab, wouden ze je nu nig niet strippen? Of wou je zelf nog niet? Ik ben met 38,5 al gestript...niet dat het doorzette, maar het rommelde daarna flink
Oha; sinds eergisteren staat madame in bed....ze trekt zich zo omhoog aan de spijlen. Vandaag kreeg ze het in de box ook al voor elkaar!