Spannend karin! Desini: Meid ik leef met je mee. Ik weet precies wat je doormaakt qua misselijkheid. Gewoon deEmesafene nemen hoor! Alle kleine beetjes dat het beter gaat is meegenomen. Het is voor mij ook echt een reden om pas aan een 2e te beginnen als L kan lopen en traplopen. Knuffel meid. Meid: Hoe is het nu met N? Zowel mijn man als ik zijn ziek geweest. Nu is L ontzettend verkouden. Ik ga zo maar eens naar de drogist eens kijken wat ik daar kan krijgen. Volgende week gaan we op vakanie, dus hopelijk is het dan over.
Dees, wanneer heb je de echo? en dan echt meis please meld dit allemaal bij de VK ...ze kunnen en gaan je echt helpen! en je bent niet te zwak hiervoor lieverd, maar ieder lichaam reageert anders, die van jou heel heftig..tis niet anders, makkelijk gezged, maar tis zo Floor leuk dat emma zo verwend is hihi Meid indd als ze zo blijft doorkwakkelen aan de bel trekken, maar de ORS helpt wel tegen uitdroging, dat scheelt al wel Lab he bah dat ziek gebeuren hier ook een op en af hoor pff ..je zou denken ik met mijn auto immuun ziekte die neemt alles op en is steeds zien eh , nee dus martijn en nienke die zijn steeds aan het kwakkelen best raar... Karin ooo vind het zo spannend!! hihi
@Joyce, JJ is ook steeds verkouden gezellig samen met Bo, Kindjes pikken zo wie zo alles veel sneller op en ik denk dat jij toch iets weerbaarder bent. @Meid, als ze vandaag weer zo aan het spugen is of niks binnenhoudt dan echt aan de bel trekken. Anders gaat het te lang duren. Het kan wel, maar je moet nu even uitsluiten of er mogelijk niet iets anders aan de hand is dan een mogelijke buikgriep. @Desini, ik geeft je groot gelijk dat je alweer met de tabletten ben begonnen. Dit is namelijk ook niks zo. En net als wat Joyce zegt meldt het bij je VK. die kan je doorsturen. En ik snap ergens de angst die je hebt ook wel. @Karin, wat spannend, het zou kunnen je hoeft een innesteling niet in het midden van je buik te voelen. Spannend. Duimen draaien tijdens het werk overuren. @Lab, ik kan me goed voorstellen dat je er zo overdenkt om te wachten tot L. meer zelfstandig is om te gaan voor een 2e @GFH, voor jou breken ook weer spannende tijden aan succes en ook voor jou draaien mijn duimen overuren. Volgens mij heb ik binnenkort DUIMRSI, maar dat heb ik er heel erg graag voor over. Bo vond Sinterklaasfeest heel erg leuk maar het waren toch wel hele vreemde mannen. Ze heeft echt haar ogen uitgekeken en snapte er helemaal niks van. Zwarte piet was wel oke, Maar ja die gaf snoep. en Sinterklaas daar moest ze echt niks van hebben. Ze heeft niet gehuild op iets maar kruipte echt totaal in mij. Ik ga weer even snel wat doen. Ik kom later nog wel even langs en anders zeker vanavond
Desini wat vervelend dat iets wat jij graag wilt je lichaam niet wil hoop dat ze in het zh wat voor je kunnen betekenen Meid hoop dat het beter gaat met je meisje en anders gewoon even met de ha overleggen Gfh heb je er een beetje goed gevoel over Ester wat geweldig he hoe kindjes altijd weer reageren op sinterklaas en zwarte piet ik ga vanavond sinterklaas vieren heb er heel veel zin in en heb ik ook een beetje afleiding want ik ben nu al nerveus en moet nog zo`n 2 weken maar gelukkig zijn de 3 dagen voorbij en kan ik weer aan het werk en hoef ik niet meer rustig aan te doen
@Karin, voor jou worden het weer spannende tijden. Ik ben vandaag eigenlijk best een beetje slecht geweest. Ze hebben nu bij het kruitvat met speelgoed, 1 + 1 gratis. En nu is een vriendin van ons haar meisje binnenkort jarig en heb ik voor haar een cadeautje gekocht, maar dus ook meteen iets voor Bo meegenomen, want ik had er 1 gratis en dat is zonde om te laten schieten. Dus voor mij vriendin blokken van de Duplo en voor Bo de Boerderij van Little People. Ben benieuwd wat JJ gaat zeggen. Maar ik vond dat ik het niet kon laten om geen gebruik van deze actie te maken. Wat vinden jullie.
Even een update: Het gaat al stukken beter met n! Ze eet en drinkt nog niet heel veel. Tot nu toe : fles totaal 300 ml, 100 gr fruit, kleine rijstewafel, kwart cracotte en tussendoor wat slokjes ors. Ze is fit, speelt gewoon en is vrolijk. Vanmorgen wel een enorme poepluier! Het zat tot dr oren.. Arm kind! Nu ik dit typ, pakt ze de cracotte weer van tafel en staat lekker te eten. Es, je hebt gelijk! Desini, knuffel voor jou!
Heel goed Meid! Esther herkenbaar. Wij zijn ook nog terug gegaan terwijl we er net zaterdag geweest waren om de 25 procent korting te halen. Dat zetten we wel weg voor volgend jaar. We hadden een doos cars duplo en gewone duplo. En zaterdag hadden we little people baby dierenstal, doos duplo en twee mini setjes duplo (leuk voor schoen volgend jaar. Heb er vandaag nog twee bijgehaald voor kindercadeautje)
Desini: heel herkenbaar! Mijn lichaam kan het ook niet aan een zwangerschap. Daarom ook echt voorlopig iig geen tweede. Maar geef het inderdaad aan hoor!
Monique: zo jammer hè, dat geeft zo'n waardeloos gevoel, ten minste bij mij dan. Ik wil het zooooo graag kunnen! Voordat het zover was had ik mezelf flink in zitten praten dat ik dit kon, dat ik mijn lichaam kon controleren en mezelf de misselijkheid uit mijn hoofd kon praten etc! Het is dan ook zo'n tegenvaller nu dat het me weer niet lukt, hoe doen al die vrouwen dat toch!!! Wij zagen een gezinnetje met 3 kindjes voor ons, maar ik weet nu al zeker: dit écht noooooit meer, ik ga intens genieten van het moois ik straks heb! Esther: hier ook misbruik gemaakt van de kruidvat actie, collin is veeeeelste verwend! Meid: ik heb in het ziekenhuis geleerd dat ze 100gr fruit gewoon als 100ml vocht noteren! Als fruit binnen blijft is dat dus erg goed!!! Evenals danoontjes enz, rekenen ze ook volledig als vocht. Maar ik lees dat het de goede kant op gaat gelukkig! Karin: ik zou ook gék worden van de onwetendheid en alles wat je voelt onderin!!!
Gfh: ik heb een afspraak bij de huisarts staan, met hem kan ik erg fijn praten en wil dus ook dat hij er vanaf weet en dan laat ik me doorverwijzen door hem!
@Desini, wij hebben geen sinterklaas gevierd, maar kon het toch niet laten iets voor haar mee te nemen. Goed dat je een afspraak heb gemaakt met je huisarts. En ik vindt het knap van je hoe je er over praat en er mee omgaat. Ik wou dat ik je klachten voor een gedeelte kon overnemen zodat je op en top kon genieten van je zwangerschap. Ik vind het zo oneerlijk de ene heeft nergens last van (ik dus) en de andere die heeft zoveel klachten dat ze niet weet waar ze het zoeken moet. Sterkte. @Monique, zo ziek als jij bent geweest en wat er na de bevalling is gebeurt zou ik dat ook gedacht hebben. Maar ik heb wel respect voor je dat je mogelijk ooit denkt aan een 2e. @Meid, fijn dat het al wat beter gaat met je meisje. Hoe is het nu? @GFH, voor jou is het vandaag toch weer een spannende dag of zit ik er naast. Bo was erg blij met haar cadeautje. Wij hadden vannacht een schrik momentje. Bo moest hoesten maar dat leek erop of ze zich verslikte of aan het overgeven was. Dus ik bleef heel even rustig liggen luisteren of ze ging huilen of weer verder sliep. Alleen JJ sloeg als een idioot het dekbed terug vloog op en riep ze geeft over ze geeft over. Ik nee, ze verslikte zich, Nee echt ze geeft over. Dus ik uit bed. Ligt ze gewoon heerlijk rustig te slapen en niks aan de hand. Dus ik schrok niet van Bo maar echt meer van JJ. Ik hoop dat er morgen veel sneeuw bijvalt en dan leuke foto's maken van Bo in de sneeuw en dan daar onze kerstkaarten van maken. Wel bijzonder vorig jaar lag er ook volgens mij rond deze tijd sneeuw en toen waren ze nog te klein en nu kan ze het bewust mee maken. Nu hopen dat mijn moeder de slee al terug heeft en dan morgen een stuk wandelen met haar op de slee. Kijk er nu al naar uit. Ik ga weer werken. Het is rustig hier
Hier ligt een mooi laagje sneeuw. Net heerlijk met S. gewandeld, ze vond het allemaal heel mooi en wilde de sneeuw steeds aanraken. @esther, hahaha, ik had dat kadootje ook zeker meegenomen voor S. @desini, ik vind het zo rot voor je, hier ook behoorlijk misselijk, maar jij hebt het nog wel even een graadje erger en ik vind het hier al loodzwaar. @meid, fijn dat het weer beter gaat met N. @karin, spannend al die dingen die je voelt! zou zo fijn zijn als je gewoon even naar binnen kon kijken! Ik ben helemaal vrolijk vandaag door de sneeuw en het zonnetje hier. ik ga vandaag op mn werk de kerstspullen neer zetten en dan daarna hier in huis ook beginnen, gezellig!
Desini..hoe doen vrouwen dat vraag je je af, niet elke vrouw is hetzelfde! ik heb nergens last van gehad tijden de zwangerschap..ok hij duurde niet lang, maar ik had nergens last van ..en als ik wel een keertj misselijk was of iets dergelijks, stapte ik eroverheen en ging gewoon me ding doen, maar ik had het niet zo erg als bij jou het geval is. Monique, ja kan me dan wel voorstellen dat je wacht met een tweede.. Dat kadootje oo ja die had ik ook mee genomen hoor es haha..gratis toch haha ...daar houden we van! Catherina jij was bij S toch ook al zo misselijk ?? GFH wachten is stom ...succes nog Karin hoe voel jij je?? spannend de eskimo?? hihi Hier sneeuw! nien vind het geweldig! haha , alleen op stal vond ze het allemaal te lang duren dus heb haar op pebbles gezet een mini shet die heeft een hele dikke wintervacht dus lekker warm , dat vond ze dan wel weer ok haha raar meisje... Verder eet ze gelukkig als een bouwvaker, smorgens pap, en drinken, smiddags 2 botehammen, dan als ze wakker is wil ze nog een boterham en een pot fruit, en in de avond avond eten en een bak vla! lekekr wijf! en dan word ze in de avond wakker en wil ze nog een pyama papje i love it!! En ja klinkt raar misschien na alles, maar als we nog een tweede nienke kunnen en mogen krijgen dan over een paar jaar heel graag ben zo verliefd op dat meisje!! maar goed aan de andere kant denk ik dan, stel he , stel dat een tweede wel goed zal gaan...kan ik dan net zoveel daarvan houden als van nienie? ik weet het niet dat maakt me soms ook wel verdrietig..maar goed voorlopig is mijn lichaam nog steeds aan het bijkomen van nienke..de keizernsede wond is gewoon heel erg lelijk en zitten diepe gaten in, en soms doet die ook nog echt zeer...maar goed het komt allemaal wel goed
@karin; em krijgt nog drie keer de borst, avond, nacht en ochtend. Soms slaat ze de nacht half over maar meestal niet. Ze is tietie fan hihi Hier ook 1+1 gescoord; de dierentuin van little people!