Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Mamootje gefeliciteerd met f!!!

Desini, ik hoop dat t beter wordt met je zwangerschap! En dat je lekker kan genieten!

Flora, wat goed dat em nog borstvoeding krijgt! :) heb soms best spijt dat ik geen bv heb gegeven! Mja ik zag meer nadelen dan voordelen.. Al lijkt t me nu wel heel bijzonder om te doen!

Ik ga snel slapen, morgen weer vroeg eruit!

Slaap lekker meiden!

Ohja nik is weer helemaal de oude! :) heel potje eten op en een hele yogolino! :) das wat anders dan 2 happen! Haha

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce mooie foto!

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Joyce; wag een lieve foto!!

Meid; dan probeer je het toch bij nr 2?! Ik wil nu wel iets gaan afbouwen maar EMS is vrij vasthoudend haha weigert dan gewoon alles behalve de borst.

Zo ga de gordijnen maar eens open doen, kijken hoe het met de sneeuw is!

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Goedemorgen dames

Joyce wat een lieve foto

Flora duidelijk een meisje met een eigen wil

Vandaag wel spannend dagje voor mij vandaag zou normaal gesproken de dag zijn dat ik ongesteld zou moeten worden. Nu werd ik vanmorgen wakker met ontzettend pijn iets boven mijn linker lies ken het niet als ongi krampjes en hoop dus ook echt dat het dat niet is

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Duim voor je Karin!!!
    Ik zie in je onderschrift dat je de 16e mag testen? Ik ook!

6. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Super testen we gewoon samen positief afgesproken

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Spannend dames!!! Karin die steekjes ken ik wel......toen was ik zwanger!

8. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Dit zijn niet echt kleine steekjes meer het is constant aanwezig en als ik zit gaat het nog wel maar als ik loop doet het echt zeer maar als het wil zeggen dat ik zwanger ben vind ik het helemaal prima

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Flora, haha die em! :)
    Ja miss doe ik dat idd wel ;)

Spannend Karin en Wendy!
    En Karin, idd ik had ook zo'n gevoel! Ik hoop dat t voor jouw ook posi is! :)

Poehh, na nik en papa, is nu ook mama ziek.. Blegh hoe beroerd kan je je voelen..
    Was om half 11 weer thuis uit me werk, ben gelijk naar bed gegaan.. Nu pas weer wakker..

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Afgesproken Karin!!

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    beterschap meid!

gfh en karin: hoe leuk zou dat zijn als jullie op dezelfde dag positief testen!

Joyce: leuke foto.

12. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Ik ben ook heel benieuwd naar de testen van jullie!!!!
    En die steekjes komen ook mij heel bekend voor...

Flora: pfff, petje af! Waar haal je de energie vandaan om te doen wat jij allemaal doet en daarbij nog eens borstvoeding te blijven geven! Ik bedoel, buiten de tijd die dat kost trekt het toch ook echt wel energie van je! En dan ook 's nachts nog zeg, knap hoor, ik baal al als een stekker als mijn blaas 's nachts weer in de verdrukking komt!

Mamootje: gefeliciteerd!!!

Meid: wat fijn zeg, maar balen dat je zelf ziek bent geworden, beterschap!!!

Esther: ik vind het soms ook heel eng hoor, zeker toen hij zo ziek was, was heel bang dat ie in zijn overgeefsel zou stikken!

Vandaag een moeilijk en confronterend dagje gehad, mijn lieve mama kwam binnen en had haar haar af laten scheren omdat er nog zo weinig over was. Dat was echt even slikken, nu is ze echt "het beeld" van kanker om het zo maar te zeggen, nu is het echt zichtbaar dat ze ziek is, zo raar. Maar we hebben er meteen maar heel luchtig over gedaan, ze had 3 littekens op haar hoofd en daar heb ik meteen maar even foto's van gemaakt en we zijn er maar op los gaan fantaseren waar dat door gekomen zou zijn vroeger haha!

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, beterschap.

@karin, ik had dezelfde steekjes. Dus wie weet.

@gfh, voor jou dus ook weer spannende tijde.

@desini, ik kan me heel erg goed voorstellen dat dat confronterend is. Maar wel leuk om er verder toch weer heerlijk luchtig over je kan doen. Sterkte.

Hier hebben we een ziek meisje. Ze had vanavond koorts, dus ik hoop dat ze zich morgen beter voelt. Lig nu op bed, maar ben al 3 x boven geweest, dus dat gaat een lange nacht worden. Maar alles voor haar.....

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Beterschap voor Bo!!

Desini; Pfff dat lijkt me vreselijk moeilijk. Pap heeft met al zijn behandelingen nooit chemo gehad en heeft dus uiterlijk gezien ook geen kanker. Je moeder heeft gelukkig prachtige ogen, dan blijft haar gezicht toch sterk en sprekend! Dikke knuf voor jullie

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Esther: Beterschap, hoe is het nu met Bo?

Desini: Lijkt me wel confronterend toen je je moeder zag. Sterkte meid.

Wij gaan vandaag een kerstboom uitzoeken en optuigen. De kerstsfeer in huis brengen, morgen koffers pakken en dan maandag op vakantie.

16. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Ester beterschap voor bo

Lab heerlijk nog even op vakantie waar ga je heen?

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Desini knuffel voor jou!!

Es, beterschap voor bo!

Lab, wrm zet je dan nu al een boom op? :p neem aan dat jullie een echte nemen? ( omdat je zegt een boom uitzoeken) maar is de boom dan nog mooi als jullie terug komen? Wij hebben een nep boom dus weet eigenlijk niet hoelang een echte mooi blijft.
    Waar gaan jullie naar toe op vakantie?

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    De boom staat, en denk wel dat hij nog staat. vergeet hem weleens vaker water te geven.

We gaan een midweek naar Heijderbos van Center Parcs.
    Alleen L is echt goed verkouden en begint steeds minder te drinken. Ze drinkt al 2 weken al niet zo goed laat gerust 90 ml staan. Nu heeft ze vanavond 170 ml laten staan. Dus straks maar ff wakker maken en hopelijk drinkt ze dan nog.
    Hebben jullie nog tips hoe ik haar kan laten drinken of iets anders dan melk?

19. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Karin en wendy. Ik ga voor jullie beide duimen. Deed ik al. Maar nu nog harder.

Lab water kan volgens mij altijd. Pyamapapje zou je kunnen proberen. Schijnt heel erg vullend te zijn. Maar hier heeft Z het nog nooit gehad.

Desini meid. Dat is schrikken toen ze kwam. Maar wel fijn dat jullie er zo luchtig mee om kunnen gaan dikke knufff.

Hier gaat het al een weekje niet lekker. Z is ziek geweest. Daarna ik en toen manlief. Z wil al sinds een week haar avond eten en boterham niet echt opeten. En flesen laat ze soms ook staan. Erg huilderig en nu al 3 nachten steeds wakker. Met een hefige niet gelijk rustig te krijgen huiltje. Zijn afgelopen dinsdag bij het cb geweest. En ondanks alles doet ze het goed. Ze is nu 9420 en 74,3 cm lang. Vindt het zo jammer dat ze me niet gewoon kan vertellen wat er aan de hand is. Mischien toch weer tandjes..... Geen idee. Wachten maar geduldig af.

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@lab, fijne vakantie, misschien moet ze een andere speen, dat kan soms schelen en anders wat vaker kleine hoeveelheden aanbieden, ze kan ook ziek zijn of dat haar neusje zo vol zit dat ze geen lucht krijgt met drinken. Dit zijn wel signalen om met haar naar de huisarts te gaan, maar dat kan wel wachten tot maandag, maar zal het wel even doen. Gewoon voor de zekerheid.

@leonie, het kan zijn dat zijn dat ze last heeft van haar oortjes of ze zit in een heerlijke sprong, dan worden ze meerdere keren per nacht wakker. En ook al gaat het goed volgens het cb vertrouw op je eigen gevoel en anders voor jou ook een bezoekje huisarts, daar is echt niks mis mee.

@karin en Wendy, hier draaien mijn duimen overuren en het zou zo gaaf zijn als jullie allebei positief testen.

Bo is hier alweer een beetje opgeknapt, heeft nog wel verhoging maar het gaat wel goed met haar. Mogelijk nog een nawee van haar BMR en MenC vaccinaties een beetje laat maar toch.
    We gaan zo op visite bij een vriendin van ons en haar nieuwe vriend, ze heeft hem nog niet zo heel erg lang maar woont al wel samen. Gisteren naar de kerstmarkt in Utrecht geweest. Moet je ook niet doen, je komt er arm uit. Geen goede start. Maar we hebben weer een leuke Bo proef kerstboom.

Iedereen een fijne zondag en lab een hele fijne vakantie

Deel Deze Pagina