Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Leo, ah zielig! Hoop dat t snel beter gaat!!

Es, fijn dat t beter gaat met bo! Haha kerstmarkt leuk! Vriendje en ik gaan volgend weekend nachtje weg samen.. Naar de kerstmarkt in Düsseldorf! :) veel zin in! Denk dat we ook arm terug komen! Haha
    Veel plezier straks!

Lab, hou t goed in de gaten hoor! ! Die kleintjes drogen snel uit!

En hier weer twee tanden gespot!! Nummer 9 en 10 !!!!
    Ze heeft boven al 6, en onder nu 4, haha lijkt zo mooi! :)

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Gister avond L wakker gemaakt om nog wat te laten drinken. Het meeste heeft ze op. Vanmorgen en net ook maar een klein beetje laten staan.
    Ik vind het maar niets als ze niet of nauwelijks drinkt.

3. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Vervelend hoor, al die zieke kleintjes!!! En ik zie wel dat het eerder regel dan uitzondering is dat kleintjes ziek worden en papa en mama volgen! Beterschap allemaal!!!

Ik moet ook echt beginnen met de kerstversiering, komt ee steeds maar niet van, maar begin nu wel jaloers te worden op alle sfeerfoto's die ik op fb voorbij zie komen!

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hier vandaag een hele trotse mama, Bo heeft vandaag echt een heel stuk los gelopen. Zomaar uit het niets. Er staat een filmpje op fb

5. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Suuuuuuper! Ga nu meteen kijken!!!

6. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Ik zie nog niets :(

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Leuk is dat hè Esther!!em loopt nu ook en het is zo schattig!!

8. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Wat knap van bo en emma lijkt me geweldig die eerste stapjes

Hier verder nog geen nieuws niet ongesteld maar ook geen kwaaltjes ben het wachten wel zat vandaag en morgen erg spannend vorige behandelingen werd ik deze dagen ongesteld ben benieuwd

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es wat leuk dat bo nu los loopt! :)

Flora, ook leuk dat em los loopt! ;)

Karin ik duim heel hard voor een posi test!!!!

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@desini, soms pakken de filmpjes niet. Het is een gedeeld filmpje van JJ. Hoe voel je je?

@flora, het is echt te schattig om te zien dat loslopen, maar je wordt ook helemaal warm van binnen als je het ziet en je realiseert je ineens hoe groot ze al weer worden. Wat leuk dat Emma het ook al los loopt.

@karin, ik kan het me heel erg goed voorstellen. Kwaaltjes hoeven niet meteen te beginnen. Ik hoop voor je dat je niet ongi wordt een dezer dagen en je zondag een positieve test in handen hebt.

@gfh, hoe voel jij je?

@meid, hoe gaat het met N. Is ze weer volledig haar eigen ikke?

@lab, fijne vakantie en voelt L. zich ook alweer iets beter?

@joyce, hoe is het met jou meisje.

@leonie, bij jou ook alweer de ziekenboeg opgeknapt?

Hier vandaag nog een dagje vrij. Vandaag een dagje van bijna niks doen. En dan morgen even naar de stad en met Bo naar de kapper, wat die bos met haar is geen land meer mee te bezeilen. En daarna even werken met een vergadering en dan start de werkweek weer.

Iedereen een fijne dag en tot later.

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es lief dat je t vraagt! N is weer helemaal de oude! Denk dat t met de tandjes te maken had. Haha, heel mondje vol al! :)

Gisteren zat n op de eerste trede van de trap! Dondersteen!! Schrok me helemaal wild! Haha

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh Karin hoe spannend. En voor GFH ook. Ik hoop dat er snel weer zwangeren bijkomen in dit topic.

13. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Karin en GFH: wat zou het geweldig zijn als jullie op dezelfde dag positief testen!!

Meid: wat fijn dat het weer beter gaat met N! Ik las al hoeveel tandjes, wowww!

Esther en Flora: wat knap van jullie dames dat ze lopen!!

Labrador: fijne vakantie! geniet er lekker van

14. hier weer verkouden nienke ,maar verder goed hoor:) eet en drinkt als een bootwerker dus me is happy!
    alleen nu wil ze niet slapen...hoest ook veel maar toch slapen moet haha laat dr mooi liggen...
    en jawel hier twee tandjes ,,nja bijna door maar van die enorm scherpe krengen had ze gister in me vinger staan!

Dees, hoe voel je je? en ja de kerst sfeer hier meteen de dag naa sint gedaan want wij zijn normaal dol op kerst en vorig jaar hebben we totaal niet genoten ervan, sterker nog wat een huil kerst dus nu dubbel genieten met ons meissie

Karin ik ben deze maand voor jou ongesteld geworden haah te vroeg, maar dan hoef jij niet :p en ach ik vind het niet erg haha

Catherina hoe voel jij je nu ?

Lab he balen dat ze ff niet lekker drinkt..hopenlijk knapt ze snel op !

Meid een mond vol tanden al haha

Esther en Flora heerlijk loslopende monsters!! hihi..

iedereen gehad??? hope so anders sorry, maar zit ook met vebazing te luisteren wat er door de babyfoon komt...ze is aan het gooien met dingen denk haar bedlampje en zo ..aan het rammen met de speen op de spijlen van het bed en mammaaa maamaamaa en te spugen met dr tong snappie?? haha kortom ze is lekker bezig haha

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hoe ik me voel? Pijnlijke borsten en een beetje een raar gevoel in mn buik. Zou positief kunnen zijn maar durf niet te optimistisch te zijn. Wachten duurt lang ...

Verder vandaag een trieste dag. Naar de uitvaartdienst en crematie geweest van de vader van 2 vrienden. Nooit leuk zoiets ...

16. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Gfh ik hoop dat het een goed teken is en we zondag beide kunnen zeggen dat we zwanger zijn

Joyce fijn dat jij al voor mij ongesteld bent geworden hier is idd nog steeds niks te zien maar ik ben zo bang dat het komt al weet ik bijna zeker dat als ik vandaag en morgen ook nog goed doorkom het ook niet meer komt het enige wat we kunnen doen is blijven hopen en duimen

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik duim voor je Karin!

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce whahaaaa jah tandjes zijn scherp! :)
    Idd mond van tanden want n heeft er al 10 !!!!!!

19. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik word trouwens al de hele avond knettergek van jeukende tepels. Niet fijn.

20. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Esther tja de ziekenboeg duurt hier nog even voort en het eten is hier nog drama. Al heeft ze vanavond wel goed gegeten. Hoop dat dit weer de goede richting is.

Karin en gfh voor jullie wordt het steeds spannender. Ik hoop het zo dat jullie beide een positieve test en een super zwangerschap hebben.

Meid 10 tandjes al. Dat gaat lekker snel.

Joyce nien is ook lekker aan de verkoudheid. Wel fijn dat ze wel vrolijk is meeste van de tijd.... ;)

Deel Deze Pagina