Oja esther. Zocht het filmpje maar kon het vinden. Wel super gaaf. Straks ren je achter haar aan in de supermarkt. Whahah
Ik kon t filmpje van bo niet vinden ook niet bij jj.. Wendy, ik had heel erg jeukende tepels / borsten toen ik zwanger was.. Hoop dat t bij jou ook zo is! Leo, hoop dat t eten nu beter gaat! N wil nu steeds zelf eten, te lief! Alleen erg jammer dat alles onder t etem zit! (behalve in dr mond)
pff nou hier een meisje weer beneden ....hoestn hoesten hoesten overal op bijten en kwijlen klote tanden Karin spannend !! en niet denkn ik word ong ik word ong want dan creer je ong...dus haal dat uit je hoofd en laat mij maar lekker ong zijn voor jou GRFH ik had zere tepels toen
Joyce mooi balen dat de kleine meid wakker is. Hoop dat jullie nog een beetje slaap kunnen krijgen vanacht
Goedemorgen. Pffff, ben moe, ben misselijk, mn buik voelt nog steeds raar, mn borsten doen pijn en mn tepels jeuken nog steeds als een gek. Zou het dan echt deze keer???
Gfh dat klinkt goed en ik hoop echt dat je zwanger bent maar wil toch even zeggen dat het ook van de hormoon spuiten kan komen of is dat al uit je lichaam
@Joyce, beterschap met je meisje en haar tandjes. @meid, hier ook een meisje dat zelf wil eten en ja alles zit onder, maar gelukkig ook genoeg in haar mondje. @gfh, het klinkt goed, nu hopen dat het zo blijft. @karin, ik hoop het ook zo voor jou. Ongi nog niet om de hoek. Hier zit een zieke mama met een heerlijk migraine aanval. Had moeten werken vanmiddag maar heb net maar afgebeld. JJ komt zo naar huis en dan kan ik lekker naar bed. Hij zou al thuis zijn vanmiddag omdat ik moest werken maar nu komt het mooi uit. Bo is net weer naar de kapper geweest en heeft nu weer nette haartjes. De 4e keer al sinds ze er is dat we haar haartjes hebben moeten laten knippen en ze laat het gelukkig allemaal toe. Ik ga maar heel even nog iets doen voor JJ zo thuis komt. Jammer dat jullie het filmpje niet hebben kunnen zien en zeker dat we het niet op zp kunnen plaatsen.
Van de hormoon spuiten zou het nog net kunnen. Laatste spuit is 10 dagen geleden en de pregnyl kan tot 10 dagen in je lichaam blijven zitten. Ik durf ook eigenlijk niet te positief te denken aangezien je lichaam je zo voor de gek kan houden.
Wendy dat klinkt veel belovend! Ik duim!!! Es, wij zijn nog niet met n naar de kapper geweest.. Lijkt me wel een bijzonder moment! Beterschap meis!!
Gfh, ik hoop dat het niet van de spuiten is Karin, hopelijk ben jij ook nog niet ongi Twijfel, z al weer opgekapt? Zielig hè die zieke kleintjes Esther, jij ook weer opgeknapt? En bo al 4 keer geknipt, zo leuk gaat nu vast goedkomen bij de kapper ze is het nu van kleins af aan gewend. Ik heb lucas nog niet geknipt maar ben benieuwd hoe het gaat vinden Meid, n al 10 tanden... Lucas pas 4 Heb vannacht gedroomd dat lucas zich ineens optrok aan de box ging staan en zo naar de tafel liep
Ik ben weer opgeknapt. Heb het meestal maar 1 dag. Het zeurt nog wel iets maar is goed te doen. Bo heeft best veel haar en groeit ook heel erg snel. Ja ze is er al wel aan gewend en de kapster ook. Heb haar elke keer dat ik ging voor knippen meegenomen. En dan werd er bij haar ook een soort van geknipt.
Het is ook heel erg vervelend. Op mijn werk wisten ze niet dat ik dit had. Maar mijn laaste aanval is ook 4 jaar geleden geweest. Ik was ook erg blij dat JJ toch naar huis kwam. Kon hij voor Bo zorgen en ik even op bed liggen. Net kerstkaarten gemaakt met een foto van Bo. Hij is echt heel erg leuk geworden. En dan hopen dat ik ze snel binnen heb.
Hoi dames Vandaag hele dag bruiloft gehad van vrienden waardoor de dag lekker snel ging nu is het al weer donderdag en ik ben nog niet ongesteld