ja monique wou eerder al reageren op de taart haha maar moest 30 seconden wachten voor een nieuwe reactie te plaatsen, maar hij is echt heel mooi geworden !!
Hielkje en joyce thnx. Hij smaakte ook heel erg lekker nog restje voor morgen! Joyce wat n leuke foto echt. Hoe oud is dat meisje het nichtje jaar of drie? Of heb ik t mis?
Ik heb gisteren overdag kerst gevierd met mn familie in Breda. Nogal druk met 6 kleine kinderen daar (2 van 7, 2 van 4, 1 van 2 en 1 van 6 maanden). Maar wel leuk. Hier ik met mn halfzusje en mn achterneefje. Ziet er goed uit he?! Haha.
oooh leuk joyce!! Nienke is ook al echt groot. Ze worden zo snel wijs na hun eerste verjaardag! Wendy, leuk, nu zie ik een beetje hoe je eruit ziet Staat inderdaad goed. Y. is ziek. Erge ontstoken ogen, heel verkouden, dus het was een lange nacht... Zal even een foto opzoeken van gisteren in haar kerstjurk.
@wendy, het ziet er goed uit zo. @monique, hier hebben wij ook een korte nacht gehad. Beterschap voor jou meisje. Bij ons werd ze vroeg wakker omdat ze honger had. Iets te weinig gegeten.... Wij gaan straks naar mij moeder en dan zal ik een foto van haar in haar kerstjurk maken en hier plaatsen.. Joyce hij zal jou bekend voor komen
Hiereen foto van Y. in haar kerstjurk. Deze is van vorige week, bij het kerstdiner op het kdv. Die van gisteren staan nog op het toestel.
aa lief monique! Esther ahah die rooie? die krijgt nien vandaag aan haha die engel jurk is voor bij leuke mensen en vandag moet ik naar martijn zijn fam whaha GFH staat je goed zo net ff lekker gereden met sparks, nu ff dingen klaarmaken voor bij tijn zijn oduers
@monique, aaah wat is yuna een schatje en wat een kunstwerk die taart! echt heel mooi @gfh, staat inderdaad zeker goed!! @joyce, super leuke foto's. Gisteren heerlijk uit eten geweest met mn ouders en vandaag een chill dagje houden.
haha thnx, ze kijkt alleen niet zo happy. Elke keer als we een foto willen maken gaat ze boos kijken. Vind ze grappig... hahaha ja dat heb je als ze ouder worden. Over 3 maanden wordt ze alweer 2...
Joyce: Lieve foto GFH: Staat je idd goed Esther: Hopelijk geen reuma Monique: mooie meid heb je. En dat jurkje staat haar erg goed. De kerstdagen zitten er bijna weer op. Ze waren gezellig maar vind het ook weer fijn om het gewone leven op te pakken.
nou ik had liever nog een paar kerstdagen gehad haha, vind het maar niks dat ik nu de rest van de week gewoon weer moet werken, heb zo'n vakantie gevoel haha, maar helaas!
In het kader van niet echt leuk .... koppel waar wij heel goed bevriend mee zijn (zijn een van onze beste vrienden) hebben ons vandaag verteld dat ze zwanger zijn. Na 3 maanden proberen. Ik ben niet vrolijk en heb er moeite mee blij voor ze te zijn. Erg he.
Fijn om te lezen dat jullie een goede kerst hebben gehad. Hier helemaal niet. Het gaat erg slecht en we hebben een K kerst gehad! Daarom ook alweer een poosje stilletjes van mijn kant. Gfh: moeilijk!!!!!