Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.

Zo te lezen heeft iedereen bijna allemaal een fijne kerst gehad. Hier was het ook erg gezellig. En vandaag ook weer een super drukke dag. Maar ben weer thuis.

Monique fotos heb je er af gehaald denk ik. Maar zal vast wel een lekkere taart zijn en een mooie jurk;)

Mamootje sterke met wat je meemaakt?!

Gfh das mooi kloot'n begrijpelijk dat je niet blij kan doen. Dikke knuff

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Mamootje wat is er gebeurt? Dikke knuf!

Gfh klote meis!!! Begrijp dat je niet blij voor ze kan zijn! Weten zij ook dat jullie er al zo lang mee bezig zijn? Ook dikke knuf voor jou!

Ik ben opzich ook wel blij dat kerst weer voorbij is! Ik had me huis vol! 10 man logees.. Wel gezellig hoor maar erg druk!

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mamootje, wat vervelend, wil je het delen?

Foto's heb ik er inderdaad weer afgehaald. Sorry, maar wil niet dat ze er te lang op staan:)

GFH: hoe is het?

Ben erg misselijk, veel spugen, dat heb ik nooit, behalve als ik zwanger ben... Pfff, dikke stress:) Dus gister even een testje gedaan en hij was negatief. Voor nu is dat even goed nieuws voor ons. Hoe moeilijk dat voor anderen van jullie ook klinkt...

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    GFH: ik kan me het goed voorstellen dat je niet zo blij kan zijn voor het andere stel.

Monique: Beterschap dan meid!

Mamootje: Sterkte met wat er ook is.

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Monique vervelend zeg! Beterschap!

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ja dat weten ze. Al onze beste vrienden en naaste familieleden zijn er van op de hoogte. Het was voor hun ook niet echt gemakkelijk om het ons te vertellen.
    En het nieuws is nu een beetje gezakt dus gaat weer wat beter met me.

7. mamootje misschien een troost maar tweede kerstdag is voor ons ook totaal niet leuk geweest, martijn en zijn zusje hebben mega ruzie gehad, en iedereen ging zich ermee bemoeien, dat kreng is al jaren bezig, ze moet mij niet en na een sms met erin vieze kankerslet naar mijn kant toe was martijn het helemaal zat...dus we zijn er weggegaan en ik ga nooit meer! ben er helemaal klaar mee!

GFH ja is moeilijk , heb ik ook gehad toen mijn schoonzusje het vertelde bij de 1e ze wisten dat wij het ook graag wilde maar dat we er nog niet mee bezig mochten ivm mijn gezondheid en dergelijke..vond het heel moeilijk , maar nu bij de tweede op komst vind ik het wel erg leuk voor ze, denk ook omdat wij nienie nu hebben

Monique ff schrikken dan ...maar goed er heerst ook een enorm hardnekkig virus hiero in NL dus iedereen is ziek zwak en misselijk echt bah !

Meid lekker durk gehad dus

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Wendy wel fijn dat er veel mensen van weten! Dan kan je toch je verhaal kwijt!
    Het lijkt me idd ook erg moeilijk voor je vrienden, dat ze het jullie moesten vertellen! Het is soms zo oneerlijk!!

Joyce, jeej wat heb jij een rare schoonfamilie zeg! Poeh!
    Kwam dat berichtje zomaar uit t niets? :s

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    joyce: soms is het dan even klaar ja. Heb ik ook met mijn schoonfamilie en het geeft wel echt rust hoor! Misschien is dat op zijn tijd ook zo gek nog niet! Sterkte!

Wendy: zal voor hun inderdaad ook moeilijk zijn om het te vertellen. Wel fijn dat ze het wisten dan, maar toch moeilijk. Fijn dat het nu iets beter gaat.

Ja, ik denk dat dat het ook is, een virus, maar wilde het toch ff checken:)

10. monique op zijn tijd ? haha nee dat gaat niet meer werken voor mij is het helemaal klaar nu hoor, meid nee nee niet uit het niets speelt al jaren! leg het nog wel een keer rustig uit;)

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha dat snap ik. Dat heb ik ook. Dat is voor mij ook klaar met mijn schoonmoeder. Klaar is klaar. Maar als ik dat vaak tegen anderen mensen zeg krijg ik ALTIJD als antwoord: aaaah dat komt wel weer goed. WALGELIJK want naar mijn idee dus ook echt niet. Ik snap je heel goed hoor:D MAar probeerde het genuanceerd te zeggen voordat ik naar mijn idee de halve wereld over me heen krijg.:)

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Gfh, moeilijk idd gelukkig gaat het vandaag al weer wat beter met je.

Joyce, dat je schoonzus een hekel aan je heeft is een, maar om je kankerslet te noemen vind ik wel heel ver gaan. Jeetje mijn mijns valt er gewoon van open.

mamootje, wat naar dat jullie kerst niet goed is verlopen. Als je je hart wil luchten....

Esther, wanneer krijg je de uitslag?

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@angela, ik krijg volgende week de uitslag. Mag nog tot donderdag wachten

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik geef je groot gelijk meid dat je er klaar klaar mee bent, vindt het nog knap dat je het zolang hebt vol gehouden.

Lieverd heb je 14 januari tijd. Dan komen Bo-tje en ik weer even buurten

15. monique hha ja indd walgelijk !! en ik weet ook heel goed hoe jij je voelt!! Leonie..haha pff tja..

Essie ja top kan de 14e wel ! helemaal gezellig!! en ja jij weet het hele schoonfamilie verhaal , maar dit keer probeerde ik dus eh me mond te houden ondanks die fijne sms van laatst maar ze maakte zo een nare steek onder water, en martijn zag aan mijn kop genoeg is genoeg, maar hij zag ook dat ik mijn woede probeerde te beheersen..voor nienke, maar martijn pikte het eindelijk eindelijk na 8 jaar ellende voor mij, en nog veel langer voor hem helaas ook niet meer!
    zijn ouders probeerde nog om hem op een emotionele dwang manier, te vertellen dat annemiek het zo moeilijk had gehad en wij het maar goed moesten maken met haar...eh weet niet hoor maar wat oor jaar hadden wij achter de rug dan???? affijn nee wij moesten maar begrip op brengen...nou martijn zei NEE! en heel eerlijk ik was daar zo ontzettend blij mee! hij kwam voor zichzelf en voor zijn gezin op EINDELIJK

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @joyce, klinkt inderdaad als genoeg is genoeg!

@monique, alweer wat beter?

@gfh, snap je heel goed hoor meid, is ook gewoon moeilijk en zo mag je je best voelen!

@mamootje, jeetje wat vervelend, wat is er aan de hand?!

Zo, vandaag laatste dagje van het jaar gewerkt en nu een lekker lang weekend, ben ik wel aan toe.
    Ben online alvast een beetje aan het kijken voor de nieuwe peuterkamer van S. Zo leuk weer spulletjes uitzoeken haha.

17. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dat is idd wel begrijpelijk. Ik heb nu ook een vriendin die alweer ronde 9 in gaat en een ander vriendenstel zijn al twee jaar bezig. Soms is het andersom ook moeilijk. Ik bedoel ik heb wel een kind en zij niet en willen het ook heel graag. Dan is het soms wel moeilijk als die kinderverhalen te vertellen.

18. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Meiden ik wens jullie vanaf deze kant een heel fijn uit einde. Dat jullie dromen en wensen mogen uitkomen. En dat al onze geliefden die er niet meer zijn. Het mogen zien vanaf een bankje boven ons. En trots zijn op ieder van jullie.

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Lieve meiden,

Namens ons ook wens ik iedereen een mooi, gezond en wonderlijk 2013, dat dit het jaar mag zijn waar alle wensen in vervulling mogen gaan.

Liefs van Es, JJ, en Bo

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hey lieverds!

Wij wensen jullie allemaal een heel fijn, gezond, liefdevol en gelukkig nieuwjaar!!!

Liefs xx van ons!

Deel Deze Pagina