Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Lab: Oeh spannend allemaal zeg, zal nu echt niet lang meer duren. Volgens mij was het bij mij ook warm weer toen ik beviel, maar echt helemaal niks van gemerkt!

Esther: Wat knap van Bo :D Trots ben je dan he!

GFH: Ik kan me voorstellen dat dat frustrerend is ook al heb ik het zelf niet mee hoeven maken. Een vriendin van mij is ook al langer dan een jaar bezig en dan voel ik me af en toe best schuldig.

Het gaat hier ook hard ja! We gaan vanmiddag de box alweer opzetten :)

Mamootje: Voor mijn gevoel gaat dit veel sneller dan bij Luuk, soms denk ik oeps alweer een week voorbij, ik probeer er echt bij stil te staan even genieten..maar ik vergeet gewoon vaak dat ik zwanger ben:)

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    En zoals dus verwacht ... vanochtend ongesteld geworden.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    lisa: beter zo dan dat je er constant bewust van bent (doordat je moet overgeven bijvoorbeeld:)) Krijgt Luuk het een beetje mee of niet?

Lab: erg he dat wachten, dan denk je dat het doorzet... Succes, maar idd heel lang zal het niet meer duren!

Flora: veel plezier!!

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@lisa, spannend hoor de box alweer opzetten.
    We zijn zeker trots op de kleine meid van ons.

@lab, de kleine komt vanzelf, hij/zij is er nog niet klaar voor...

@gfh, balen, dikke knuffel vanaf hier.

@monique, al gesetteld in je nieuwe huisje.

Hier komen bij Bo zijn haar 2 hoektandjes door, ze doet dus echt alles op haar manier. Deze 2 horen namelijk nog niet door te komen. Haar oortje wordt alleen maar minder dus dat gaat eindelijk de goede kant op. Vanmiddag gaan we BBQ-en bij vrienden van ons. Gezellig.
    Bel ik net een vriendin ons op, normaal spreken we elkaar wel 1x oer week, maar ik had nu zo iets van er klopt iets niet. Bel ik haar vandaag, zijn ze tijdelijk uit elkaar om te kijken wat ze voor elkaar voelen. Dit speelt al langer, maar vorig jaar hebben ze een BBZ gehad en toen heeft hij haar een soort aan in de steek gelaten en nu nog steeds. En dat is denk ik de druppel geweest. Nu afwachten wat er gaat gebeuren.

Tot later

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Wendy balen meis! Dikke knuf!

Lisa, leuk!! Hadden jullie de box niet meer staan voor Luuk?

Lab, je zult zien, het komt heel onverwacht! Als hij?! Er klaar voor is :) ben wel erg nieuwsgierig!! :)

Es, ah nog meer tandjes :)

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Esther: Dat is altijd naar als mensen (tijdelijk) uit elkaar gaan.
    Heeft Bo veel last van haar tandjes?

GFH: Balen zeg dat je weer ongi bent.

Flora: De kleine is er zeker weten als jij terug bent vd vakantie.

Meid: Het zal idd wel onverwachts komen.

Ik ben zojuist de slijmprop verloren. Dus weer een stapje verder. Ik weet dat het niets te betekenen hoeft maar toch blijft het spannend.

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oooh lab spannend!!! Ik hoop dat t nu door zet! Ik duim!!!

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Spannend Lab!

Ik moet morgen om 11 uur in het ziekenhuis zijn.

9. gfh balen meis

Lab spannend

Es tja dat is altijd lullig dingen in de relatie...
    fijn dat oortje beter word en hoektanden raar kind

monique alles lekker in het nieuwe huis

Lisa jij gaat ook weerhard!

Dday tuurlijk !

nienke..tja is nog benauwd en verkouden, en heeft mij aangestoken:( alleen ik nu erger dan haar alles doet zeer, vannacht niet geslapen, pff voel me kut en zit zowieso niet lekker in me vel.
    mja es als ik kon praten had ik je gebeld maar ben me stem ff kwijt

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@lab, ze heeft er niet echt veel last van gehad, we mochten alleen haar tandjes niet meer poetsen, nu mag dat ook Weel. Spannend hoor de slijmprop verliezen, nu hopen dat het doorzet...

@gfh, spannend om morgen naar het ziekenhuis te moeten, zie je er tegen op.

Ik ben net met Bo ruim een uur wezen fietsen zo lekker, de dame heeft alleen de bel ontdekt dus de hele weg tring tring tring, en alle fietser je maar aankijken. Maar wel erg leuk en lekker, nu ligt ze hopelijk heerlijk te slapen.

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@joyce, beterschap en knap maar snel op. Bellen komt binnenkort wel weer. Zorg alleen wel goed voor je zelf, meer kan ik niet zeggen en ook mij deur staat altijd open em doe vooral rustig aan.

12. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi allemaal
    Labje ik was een paar dagen niet geweest dus dacht de kleine zal er al wel zijn maar nog niet dus wel de slijmprop verloren word dus spannend

Ester hoop dat bo niet zoveel last heeft van de tandjes

Joyce balen dat nienke je heeft aangestoken hopenlijk knappen jullie beiden weer snel op wel fijn dat nienke weer mee naar huis mocht

Gfh balen ik snap wat je bedoelt met iedereen die maar zwanger word maja niks aan te doen suc6 met de 1e behandeling
    Ik weet niet wie het zij maar ik heb dit niet gehad was het maar waar het zaad van mijn vriendje is daar veel te slecht voor na iui komt ivf en daarna als laatste icsi en daar zijn wij mee bezig

Monique bevalt het nieuwe huis zelf al een beetje gewent. Heb je nu ook lekker vakantie. Ga je nog weg

Lisa hoe bevalt het om moeder en zwanger te zijn fijn dat de zwangerschap zo soepel verloopt

Ik moet vrijdag weer naar het zh voor een echo. Dan om de paar dagen ik verwacht ongeveer midden augustus de terugplaatsing van een cryo en dan maar hopen dat die zich vast houd

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Of ik er tegenop zie ... ja en nee.
    Ja omdat het natuurlijk toch heel wat is zo'n traject.
    Nee omdat er eindelijk iets gedaan wordt.

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ook voor jou weer spannend dus Karin!

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin en GFH: Hele spannende tijden voor jullie.

GFH: Succes morgen!!

Esther: tring, tring, tring haha

Ik ben vanmiddag lekker naar het water geweest met de honden, morgen doen we het weer.

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    GFH: succes morgen! Spannend zeg!

Karin, jij ook al zo'n spannende tijd weer (nog steeds) maar wel heftig zeg! Petje af.

Lab: je houdt het nog spannend:D In ieder geval wil ik je wel suces wensen:D

Joyce: heh bah, verkouden en beroerd zijn kan je helemaal niet gebruiken!! En wel heel vervelend dat je niet lekker in je vel zit, maar dat is ook helemaal niet gek na zo'n gekke, drukke, spannende tijd met Nienke. Als het lang aanhoudt misschien toch hulp zoeken... Dat kan echt goed werken!!

Esther: haha, ze doet het lekker op haar eigen manier:D Lekker toch! Heb jij nog vakantie of kan je een keertje door de weeks wat afspreken?

Hier gaat alles goed. Veel is al gedaan, nu nog wat kleine dingen, maar we doen elke dag wat. Nog een stuk of 15 dozen en alles is weg. Vandaag heerlijk gebbqd, en badje voor Y. opgezet. Ik ben al helemaal gewend, mn man moet er nog meer aan wennen:) Ik ga zo weer lekker in het bad:) tot nu toe elke avond gedaan:)

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@monique, ik heb vanaf 3 augustus vakantie en dan 2 wkn en verder ben ik altijd op maandag de hele dag en dinsdag middag vrij en dan natuurlijk het weekend. Dus we gaan gewoon een derde poging doen en 3x is scheepsrecht.

@Karin voor jou wordt het dus ook weer spannend hoop zo dat het lukt.

@gfh, heel erg veel succes morgen.

@lab, hoop dat we je morgen niet zien omdat je kleine zich aandient.

Morgen even werken en daarna naar mijn schoonzusje Bo halen en dan met z'n 3e naar de kapper en winkelen. En dan komt ze bij ons eten. Gewoon een gezellige middag. Heerlijk

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Esther: wij gaan 3 augustus nog even een weekendje weg, toch ff weg van alle drukte, waren we niet van plan, maar hebben er wel heel veel zin in. En verder ben ik tot eind augustus vrij, soms een dagje naar mn werk, maar daar is om heen te plannen. Gooi jij een datum op wanneer je kan?

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Esther: Ik heb een voorgeoel (al vanaf het begin vd zwangerschap) dat de kleine as donderdag de 26ste dus komt. Dus ik ben er morgen weer ;)

Monique: Lekker dat je al zover bent met uitpakken.

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@monique, is goed, zal morgen even mijn agenda erbij pakken. Wij gaan 10 aug. een weekje weg. Waar gaan jullie heen?

@lab, ben benieuwd of je voorspelling uitkomt, zou wel apart zijn.
    Tot morgen dan

Deel Deze Pagina