Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Yep em krijgt nog bv, het is even afwachten wat de productie doet onder invlOed van de hormonen dus we zien wel hoe dat loopt. Als het nu eindigt is dat niet erg, ze heeft het lang zat gehad

Leuk hè dat praten, em zegt nu elke keer ja of nee als je iets vraagt aan haar. Maar ze zegt niet echt ja maar meer joah en dan met volle overtuiging echt heel grappig

2. Ten eerste Flora van harte gefelicteerd!! en wat leuk zeg jij en Dees samen ,denk dat ik jullie paardjes dan maar even ga starten kunnen jullie kijken whaha goeie grap haha, gheghe of jullie komen hier al koffie dames de enjoy the ride rit catering proof maken, kortom als jullie wat zoeken om om handen tte hebben en toch tussen de paarden te zijn jullie roepen ik regel whaha!

Dees sorry van mijn foto's vandaag haha maar nienie vondd e mac donalds zooo lekker whaha ...en die afspraak maken we gauw ff!!

Karin Negatief? lieve schat als wij of 1 van ons in jou situatie hadden gezeten dan hadden we denk ik allang de haren uit onze koppen getrokken van frustratie, ik heb he tvaak over jou , vind het zo knap dat je dan kindjes van andere mensen een goede basis bied en meegeeft terwijl je zelf zo graag een kindje wil, en het verdorie niet vanzelf gaat!
    wij twijfelen heel heel erg of we nog een tweede willen, ok willen willen we wel maar of het eerlijk is voor een eventueel kindje of voor mijn lichaam?? dat is nog een tweede vraag, en ik kan het gewoon geestelijk geloof ik dus echt totaal niet aan ,maar ik snap je frustratie heel goed, eigenlijk niet, maar ik ben vaak al gefrustreerd dat het bij jullie niet gaat zoals het zou moeten mogen gaan, ik vind het zo naar je doet er verdorie alles aan om een eventuele zwangerschap in goede banen te lijden ik heb gewoon heel veel respect voor jou en je mannetje

Meid die N gewoon al passen lopen , nja nienke zit eindelijk los en danst whaha ..

E.mma die dr billen stuk heeft jakie bha en zielug

Bo aan de spetterpoep ook niet fijn hopenlijk snel over, was je nog gebeld om te werken es?

Catherina alles goed bij jou ? en met de zwangerschap ?

GFH ook jij weer succes bij de violgende ronde

Monique doe Y het ook goed?? lijkt me zo een leuke leeftijd die ze heeft hihi

Labje? Leonie? alles goed meisjes?? ow en mamootje...en wie ik nog meer vergeet

Hier gaat het eigenlijk uitstekend!! nienke doet het super goed! sparky is ook weer helemaal blij !! ik ben weer redelijk aan het plannen maken met sparky, alleen de eper vierdaagse word hem dit jaar weer even niet met spark heb geen vervoerd en zit dan de donderdag en vrijdag overdag met nienie, mja wie weet volgend jaar ...we zullen zien ...
    ach en verder..nja verder zijn gangetje iedereen om me heen is zwanger, en ik vind het prima...hoop op goede zwangerschappen want de andere kant van een minder goede zwangerschap en de nasleep ervan wens je niemand toe ....
    Mededeling:

DESINI OGEN DICHT!!!!!

Voor degene zonder fb

Bijgevoegde bestanden:

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oww Joyce echt te erg! :) ;)

4. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Flora: van harte gefeliciteerd. Ontzettend leuk!!!

Karin: ik vind het nog knap dat je elke keer weer je verhaal doet hier en dat je kracht uitstraalt uit je berichten. Down? Dat is toch logisch!!!!
    En ook voor GFH: toch elke keer updates en wij hebben het geluk al mogen hebben en vele hier nu voor een 2e.
    Echt dames...respect

5. :Din welk opzicht ?? haha:cool:

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Die glunderende kop van dr!

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wow! Gefeliciteerd Flora.

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx meisje; jou stuur ik ook hcg!!

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Joyce: whahaha te cool!!!:D

Wij waren ook laatst bij de Mac. Y. heeft geen hap gegeten. Ze wilde alleen maar naar de spelende kinderen:) Dus... Ja, ze begint ook zinnetjes te praten: mama, zitten. Echt te leuk!:D Ze kan al zo veel zeggen, en als ze honger heeft: broodje!

Ik moet nu naar mn werk, kom vanmiddag uitgebreider reageren.

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    #1810 tweety25, 7 jan 2013
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
    Flora, gefeliciteerd.

Karin, natuurlijk heb je niet altijd zin om te reageren. Wat jij doormaakt is zo zwaar. Je wilt het zo graag en je zou zo'n goede moeder zijn met hoop liefde. Je komt sterk over maar dit is niet te bevatten. Knuffel voor jou

Gfh, ook voor jou een knuffel.

Desini, gelukkig kun je de misselijkheid onder controle houden nu. En je kan daardoor je werk ook weer beter volhouden.

Esther, hoe is het met bo? Nog diaree?

Joyce, haha die n.ienke zo'n milkshake. Geweldig

Meid, n die al stapjes los loopt. Lucas wil de hele dag stappen. Heeft alleen maar een versnelling... Hard vooruit...

Hier drukke week gehad. Ben jarig geweest ruben was ook vrij dus lekker naar ikea geweest en sinds kort zit er in amersfoort babypark dus ff wezen kijken hoe die is geworden
    's avonds kreeg ik super veel buikpijn wist niet hoe ik het had, hap gebeld tuurlijk pijn weg...... Overlegd en waarschijnlijk een galsteenaanval. Man wat doet dat zeer
    Verder alles goed hier nu heerlijk weekje vrij

11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Even heel snel. Ik heb bijgelezen niet alles onthouden.
    Deseni fijn dat je je beter gaat voelen nu. Hopelijk gaat de rest van de zwangerschap helemaal goed houd dit gevoel vast.

Flora jij heel erg proficiat. Wat een verrassing. Idd alweer een aantal tweede kindjes onderweg :D

Verder voor Karin en Wendy speciaal een hele dikke knuffel en we gaan er gewoon voor dat 2013 jullie jaar wordt.

Verder zie ik dat N. al loopt. WOUW! Dat kan Sebas echt nog niet. Maar Sebas is niet zo'n snelle.

12. Angela wat eng zeg galsteen aanval brrr.. gelukkig weer weg!
    Nog gefelicteerd! en hoe was babypark?

DDB ach Sebas is dan misschien niet een snelle, maar N isTE snel haha

Flora je had de kop moeten zien met de kipnuggets en de hamburger whaha gek meisje..

Monique geen hap gegeten die Yuna, nou zodra nienke eten ziet begint ze te trappelen en huhuhhuhu haha

Karin wanneer is je behandeling? GFH jij moest wachten op ongi toch ?

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@joyce, ik ben niet gebeld door mijn werk we hebben een groeps app. en zo hebben we het geregeld, alleen mijn collega gaf toen een reactie. Van nou dan zal ik het maar alleen moeten doen. Ik wou reageren maar heb het maar niet gedaan. Ik werk nu morgen de hele dag en Bo is bij mijn schoonmoeder.

@monique, wij zijn nog niet met Bo bij de mc geweest dus ben benieuwd hoe zij het zou vinden.

@ddb, Bo is ook niet snel, maar als ze iets gaat doen doet ze het meteen goed en ieder kindje op zijn tijd.

Vanmorgen bij de fysio geweet mijn rug zit vast maar nu niet meer. En wacht nu op een tel van de huisarts.

@angela, galstenen is echt niet fijn, bij weer een aanval met de huisarts overleggen voor verder onderzoek.

Tot later

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Flora: Wat leuk! Gefeliciteerd.

Joyce: Had de foto op FB gezien, leuk!

Meid: Dan is binnenkort niets meer veilig bij jullie in huis :D

Angela: Auw..Dat lijkt me wel pijnlijk die galstenen.

Karin: Je hebt alle reden om een negatief verhaal hier neer te zetten. Jullie knokken er al zo lang voor.

Hier gaat alles goed. Moet veel werken.
    L die gaat de hele box door. Ze kan nog net niet van rug naar buik draaien (andersom wel) maar dat zal niet lang meer duren.
    Verder smikkelt ze van de groenten, fruit en broodkorstjes. Zo leuk om te zien.

15. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @joyce, haha wat een leuke foto! echt aan het genieten is ze.

Bezoek aan het CB vandaag was niet zo'n succes.;) Ten eerste was S. afgevallen, daar waren ze al niet zo blij mee. Maar ik maak me niet zo druk, ze is ziek geweest en aan het lopen geslagen sinds de vorige keer, dus dat zal daar wel mee te maken hebben.

Verder wilde ze dat ze liet zien dat ze blokjes kon stapelen en met bal spelen etc. Maar mevrouw had daar duidelijk geen zin in, ze heeft alleen maar lopen huilen. En als die mevrouw dichterbij kwam ging ze nog harder.
    We hebben dus een goede beurt gemaakt haha, volgens mij staan we nu op de zwarte lijst. ;)

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath, ze hebben altijd commentaar! Heeft ze ook altijd op n! Ze is te licht, en als we daar zijn doet n of ze nog niks kan! Haha.. Als je zelf vind dat t goed gaat dan niks van aantrekken! :)

Lab, fijn dat l t goed doet!! :)

Es, hoe gaat t nu met bo?

Angela, jakkes! Ik ken t gevoel niet maar lijkt me niet prettig!

Karin en Wendy nogmaals knuffel! En ik weet zeker dat t voor jullie heel snel raak is!

Snelheid, idd elk kindje is anders!! :) en mijn huis wAs al niet meer veilig hoor! ;) Hahaa..

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Met Bo gaat het redelijke ze is vrolijk, maar heeft nog steeds last van dunne diarree. Ik heb nu alweer 3 luiers verschoont met diarree, dus we houden haar maar goed in de gaten, ben ook bang dat ze flink wat gewicht aan het kwijt raken is zo. Dus we wachten maar af. Binnenkort maar even op de weegschaal gaan staan met haar.

18. aa heerlijk lab dat L het zo goed doet!

Catherina whaha kijk en daarom kom ik nou niet bij het CB haha, ze belde me net trouwens dat ik vanmorgen de entingen had moeten komen halen met nienke...ik oh ? o ja vergeten whaha dus moet ff andere prik afspraak maken, voor andere dingen kom ik daar niet...sta op een hele zwarte lijst daar whaha

Essie we hebben mekaar al ff gepsroken xxies

ga nu ff een dametje eruit halen de loopt te mopperen

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik heb de uitslag binnen van de huisarts. Ze hebben op reuma geprikt en dat is normaal, maar een andere waarden is wel verhoogd en omdat ik toch klachten blijf houden wordt ik doorgestuurd naar de reumatoloog om te kijken wat er dan aan de hand is.

Ja joyce wij hebben elkaar al even gesproken en ik zie je volgende week. Xxx

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Esther: wat goed dat ze toch nog even onderzoeken, het moet ergens vandaan komen toch!?

Joyce: foei!:D hahaha ag, die mensen daar, pff heb er ook gene hoge pet van op.

Ik ben vandaag weer genezen verklaard. Geen depressie meer, kan het afsluiten!:D FEEEST!!!!!

Deel Deze Pagina