Gefeliciteerd Catharina!! Ik ben ook zo benieuwd wat wij krijgen.....eerst maa eens een goede echo, is ook alweer spannend genoeg!
Catharina: wat leuk! En fijn dat alles goed was Gfh: nog geen ongi gespot???? Dat ie maar 9 maanden weg blijft!
Nee nog geen ongi gespot. Vandaag dag 27. Die dag heb ik al maanden niet meer gehaald. En ik heb wel wat last van buikpijn en last van mn borsten maar niet zo erg als normaal. Zou het dan toch?! Nee .... zal toch wel niet. Ik geloof er niet in.
Tjonge wat een drukte hier op de vroege morgen. Al het eerst flora gefeliciteerd nog. Wat een super gaaf nieuws. Gfh je weet maar nooit. Meid wat gaaf dat de kleine al stapjes zet. Catharina wat gaaf een jochie! Lab super dat L zich nu ook omrolt van rug naar buik. Is wat makkelijker he. Esther fijn dat het geen reuma is. En goed dat ze het verder gaan onderzoeken. Joyce nienke gaat ook als een speer. En alles op fb te lezen gaat het goed bij jullie. Monique fijn dat jij het boek ook kan afsluiten. Hier gaat het even niet zo heel lekker. Ik zelf heb behoorlijk de griep gehad van de week. En dan is een kleine soms goed vermoeiend die snachts denkt te kunnen gaan spelen en kletsen. En als ik niet reageer het op een huilen gaat zetten. Ook is het erg frustrerend dat op de dagen dat mijn man haar snachts doet. Ze door slaapt en bij mij dus niet. Verder is het super druk op het werk. Vanaf volgende maand werk ik voor een andere werkgever. Locatie blijft het zelfde maar er moet veel gebeuren. Dat kost ook veel energie. Maar goed nog 2 maand denk ik en dan komt de rust. Hoop ik.
GFH: wow, ga je vandaag testen!? Ik hoop t zo, ik moet vandaag ongi worden, stuur je t asj allemaal naar mij dat jij het niet wordt Leonie: ja, soms kan je werk veel van je vragen, dan ben je kapot. En als de situatie niet meewerkt thuis is het helemaal heftig. Hopelijk kan je inderdaad goed bedenken dat dit maar ene fase is. Lab: zo wordt het steeds makkelijker!
Twijfel wat vervelend joh. Heeft ze vaker dat soort nachten? Misschien een sprongetje? Sebas heeft dat soort nachten ook wel eens gelukkig niet heel vaak. Wendy je weet maar niet...zou zomaar ineens kunnen. Dat zou dan toch wel heel geweldig zijn hè?
Lees hier af en toe stiekem mee (a). Flora gefeliciteerd! En Catharina ook met een jongen. Gfh, ik hoop voor jou dat het nu echt een keer raak is! Hoe is het met de andere meiden? En hun kinders
GFH: Hoe is het nu? Nog geen ongi? Leo: Nog ff doorbikkelen en dan een rustigere periode voor je. Hopelijk slaapt ze kleine snel weer door.
Alles zag er verder op de echo gelukkig goed uit, ben zo benieuwd hoe "de jongetjesversie" van ons eruit gaat zien. Binnenkort maar even flink shoppen want alles is hier roze @wendy, ooh ik hoop het zo!! Nog niets gespot vandaag? @sallie, hoe is het met jullie? @twijfel, jeetje dat klinkt vermoeiend! Hoop dat je het snel weer wat rustiger krijgt! geen vakanties in het vooruitzicht?
Meiden tnx. Dit gaat nu al een een maand zo. Maar omdat ik zelf zo moe ben merk ik dat ik er minder goed tegen kan helaas. En dan ook nog haar eerste verjaardag waar we nu al mee aan het regelen zijn. Ach het houdt me van de straat. En zoals ik al zei het wordt vanzelf wel rustig En catharina vakantie uhm 24 augustus... Das niet erg dicht bij. Hahaha.
Leonie , o jakkes meis! nienie word nu ook steeds weer wakker voor een pap fles haha raar kind en ze slaapt snachts ook best licht en is veel wakker mja haal haar ff een half uurtje bij ons en dan ff kiekeboe doen en andere gekke dingen en dan gaat ze weer terug en dat gaat goed hopen dat het op het werk ook snel rustiger word.. GFH spannend ..en je weet wie hoop houd..wint het meest.. Catherina whah de boy versie geweldig! ben ook benieuwd Nienke had vandaag 1 geworden....alleen hebben we dat allang achter de rug op 10 oktober..best raar...mja Vanmorgen dus tijd om naar nijntje stuif inn te gaan, allemaal kindjes van haar leeftijd ...van september dan he..dus ach ze loopt wat achter nja who cares? ikke niet hoor ze doet het zo goed!! viel me op allemaal meisjes was best een grote groep ook nog hihi wel gezellig!
Catharina: lief dat je het vraagt. Het gaat goed hier hoor! Vandaag ziek thuis en Sam wel naar go, dus dat geeft weer eens wat vrije tijd . De eerste keer sinds hij er is. Maar het is een superlief mannetje (jongetjes zijn leuk hoor ), hij is vrolijk en gezellig en slaapt en eet goed, dus ik mag zeker niet klagen. Ik merk dat de kriebels voor een twee al steeds erger worden haha, zeker als ik lees dat er hier alweer een aantal zwanger zijn, dat werkt aanstekelijk. Ben jij nu alweer iets minder misselijk? Leonie: ik begrijp dat je moe bent als ze niet goed slaapt, dat zijn echt rot periodes. En dan ineens is het weer over, dus wie weet komt die tijd er snel aan! GFH: nog geen ongi? Ik hoop het voor je!
Sallie, fijn dat het goed gaat bij jullie! Wel vervelend dat je nu ziek bent. Wel lekker dat je dan even allen thuis bent. Heb je echt even rust. GFH: en? Nog niet ongi toch? Heb je al getest? Joyce: ja sommige dingen lopen anders dan je denkt en hoopt, gelukkig is het een gezonde en vrolijke meid!
Monique: ja inderdaad even lekker, het is ook niet echt ziekziek, beetje te druk denk ik. Merk echt dat ik ben bijgekomen vandaag. Hoe is het met Y? Wat een schatje is het ook, zo op je fotootje