Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Sal leuk dat je iets van je laat horen!
    Haha bij mij kriebelt t al voor een 2e sinds n. Er is! Haha

Leo, he wat vervelend! Hoop dat t snel wat rustiger wordt!

Wendy, ik duim nog steeds!!!!!!!!! En idd stuur je ongi maar naar Monique! :) naar mij mag ook! (ik neem morgen de laatste pil van de strip)!

Es las dat jullie vakantie hebben geboekt! Super!! Heerlijk vooruitzicht!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Meid: met jullie ook alles goed? N. van jou is ook zo'n droppie, zo lief als ik haar zie voorbijkomen op FB :).

Heb je al een idee wanneer jullie evt voor een tweede willen gaan? Ik heb er een topicje over geopend bij baby en dreumes ;).

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Foutje :)

4. whaha Nou GFH ik ben al ongesteld geworden voor je gisteren en dat werkte bij karin vorige maand ook goed...dus wie weet...

Meid...hoop dat de tweede een baby baby word hoor whaha

Nog ff over gisteravond , jezus man wat een heftig programma was dat, bij de eerste alarm geluiden van de IC appartaten boem DEjavu..moest om sommige opmerkingen van de moeder van Sara echt gewoon weer huilen, pff vond het heel heftig, maar goed dat het op deze manier een beetje uitgelicht word,..vond het overigens wel heel luchtig, er is zoveel verdriet altijd op de IC en ook nog de HC ...gelukkig is dat op tv niet altijd terug te zien , maar zelfs martijn die moest zijn tranen van zijn wangen vegen best heftig allemaal maar volgende week weer kijken SBS6 21:30 kleine baby's grote zorgen

5. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Sallie fijn dat je weet wat ben opgeknapt en dat het zo goed gaar met de kleine man

Cath gefeliciteerd een jongen wat leuk mag je weer helemaal opnieuw beginnen met shoppen

Gfh en al ongesteld ik hoor dat er voor jou wel heel veel ongesteld wullen worden wie weet helpt het bij mij hielp het ook alleen niet helemaal lang genoeg :) wie weet volgende keer

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Sal, eigenlijk hadden we al voor een 2e willen gaan, maar mijn vriend heeft al bijna een jaar geen werk meer, dus financieel gezien is het niet zo verstandig als we nu nog een kleintje erbij hebben..
    N. doet het super goed! Ze is onwijs vrolijk, lacht de hele dag, begint met lopen, heeft al een heel mondje vol met tandjes en kletst de hele dag! Kortom een heel gezellig meisje!
    Ze wint iedereen om dr vingertjes! Nu al! hahaaa

Joyce, een echte baby baby zou wel fijn zijn idd! 1 die niet zo snel is met alles haha.. Al is het ook wel leuk hoor hoe snel n. alles kan! Ze is echt slim!!!! :)

Karin, voor jou neem ik ook met alle liefde je ongi over! Dus kom maar op met de ongies meisjes! haha

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Gfh, ikk ben ook al ongi geworden voor jou;)

Joyce, heb ook stukje gezien en moest aan jullie denken... Zat met tranen in me ogen te kijken. heftig allemaal. Maar jullie meisje is nu lekker bij jullie en doet het goed, en ach dat ze misschien wat achter loopt... So what...

Sallie leuk weer van je te horen, hier kriebelt het nog niet hoor;)

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha die sallie, ik ga even spieken op dat topic daar:)

Y. gaat goed! Veel praten, echt wijs, nu ook korte zinnetjes. Ze wordt nu echt heel groot!! :) Ze kan nu ook zelf aangeven wat ze wil. Zo lekker:D Heeft ze honger zegt ze broodje, heeft ze dorst zegt ze drinken:) Daar houd ik van.

Een tweede.... ja, wat moet ik daarop zeggen. Wij zijn aan t nadeken of we het willen. Alle voors en tegens afwegen:)

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Heej meiden! Wat fijn dat er al zoveel meiden ongesteld voor me zijn of willen worden, haha. Ik heb mijn ongi nog niet gespot. Maar mijn eisprong was deze cyclus ook iets later dan voorgaande dus ik ben nog steeds niet heel positief en wacht nog ff met testen.

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    GFH: oooh spannend! Ik hoop t zo voor je! Dat je kan wachten met testen...pfff respect!

11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik zou ook echt niet kunnen wachten.

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb net getest. Was negatief helaas.

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Kut... Maar misschien nog vroeg door je late eisprong?

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    geen bloed geeft moed.
    Hopelijk was je te vroeg met testen

Flora, hoe is het met jouw misselijkheid?

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wat &($&-;9 GFH!

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    GFH! NEEE!! Maar idd, geen bloed geeft moed!

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    We wachten af.
    Maar realistisch gezien is de kans gewoon heel klein dat het gewoon gelukt is. Hebben niet voor niets dat hele ziekenhuistraject natuurlijk.

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    gfh: balen zeg weer een negatieve test.

sallie: leuk iets van je te horen.

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Gfh balen hoor

Meid word deze maand maar niet ongesteld voor mij ik slik nu pillen om weer ongesteld te worden zodat we weer een behandeling kunnen starten is niet best als ik daar niet ongesteld van word

20. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou Wendy wat raar. Misschien idd wat Flora zegt een laat ei?

Deel Deze Pagina