Gek op roze 5 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 7)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door joyce1982, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie ik snap he helemaal!! hier wel de kriebels voor een tweede maar ook grote grote twijfel...voorlopig nog ff niet ...mijn max is wel 35 en word volgende maand 31 dus ach tijd zat!

Vandaag heel heel heel blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik mag na 14 jaar stoppen met de prednison! twee heupprotheses en een knieprothese verder door afbraak van de prednison en mijn gewicht, naar aanleiding van de prednison , maar nu mag ik gewoon stoppen!!
    krijg wel een ander medicijn plaquniel maar dat zorgt ervoor mocht mijn ziekte opvlammen dat ik wel wat beschermt ben maar ben zo vies blij !! hihi
    en nienie was vandaag weer super zoet in het ziekenhuis, bloedprik ruimte zat helemaal vol zou een uur duren , maar nienie liet haar longinhoud even horen en ik kreeg spoed voorrang whaha ideaal!!
    morgen mag nienke voor de APK zal helemaal goed zijn !!

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    GFH: succes!!! hoop ook echt dat het voor de laatste keer is! Sterkte!

Joyce: wat een goed nieuws!!!:D Super zeg! En wat fijn dat ze je ff hielp. Alsof ze het voelt he dan!:D heerlijk, en ja, je hebt nog de tijd toch, eerst ff verwerken wat je allemaal hebt meegemaakt.

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Super nieuws Joyce!

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce, ook hier nog ff GEFELICITEERD.
    En die Nien, die denkt ik ga hier echt geen uur zitten wachten, zal ze ff laten horen wat ik kan:p

Gfh, Hopelijk heb je er dit keer minder last van en dat het de laatste keer is. Suc6 komende tijd

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Super Joyce!!

Wendy hopelijk valt het mee meis!!!

6. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Joyce super goed!!!

Gfh ik weet uit ervaring dat je iedere keer anders reageert op de hormonen hoop dat je er nu minder last van hebt :)

7. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Joyce: wat een goed nieuws! gefeliciteerd

Esther: ik kan me voorstellen dat de 2e zwangerschappen ook confronterend is voor jou.
    Ik vind het toch erg knap dat je die keuze zo overwogen hebt gemaakt en dat je voor iedereen het beste belang voorop stelt!
    Knuff

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Monique: Ik kan me heel goed voorstellen dat je eerst alles op een rijtje en eventuele hulp achter de hand moet hebben. Hopelijk komen jullie er samen uit.

Joyce: Wat een super nieuws!

Esther: Ik kan me wel indenken dat het lastig voor je is om te lezen over een 2e kindje.

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    In het ziekenhuis was alles goed. Alles zag er goed uit. Vanavond weer beginnen met spuiten en maandag weer terug voor een echo.

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Fijn GFH! Zet m op!

11. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Esther wat een moeilijke keuze lijkt me dat. Knuf

Gfh spannend weer!

Hier gaat het een stukje beter met de nachten. Hoop dat dit zo aanhoudt.
    Vraagje doen jullie de laatste fles een pyamapapje of gewoon brinta in de fles? We willen dit hier waarschijnlijk gaan proberen. We denken dat ze wakker wordt van de honger ;) maar zijn dit nog aan het testen. Ze heeft nu voor de 2de nacht een pyamapapje om uit te proberen. En daarna 2 keer gewone fles om te kijken of het inderdaad daar aan ligt?! Jullie mischien andere ideeen of tips. Ik sta er voor open.

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Gfh, spannende tijd

Twijfel, lucas krijgt 's avonds bambix fijne granen 8mnd+ (zeg maar de opvolger van de rijstebloem) daar slaapt hij ongeveer 13uur op
    Hopelijk werkt het voor jullie want die gebroken nachten zijn niet leuk

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Twijfel: hier kreeg hij een goed bordje avondeten en dan een fles 180+6, comfort opvolgmelk. Slaapt hij zeker 12 uur op. Een te vol buikje kunnen ze ook juist wakker van worden he!

Gfh: fijn dat alles goed was.

Hielkje: lastige keuze....

Aah, Sam is wakker dus ik moet opstaan, zo cb. Blegh, 14 mnd enting. Ben wel benieuwd naar meten en wegen.

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    GFH: Spannend weer!

Leonie: L is natuurlijk wel een stuk jonger, maar zij krijgt met de laatste fles rijstenbloem erin. Anders wordt ze ook wakker 's nachts van de honger.

15. GFH zet hem op meis!

Leonie nienke krijgt hier in de avond nog een pyama papje,gisteravond 2 pff snap er geen hol meer van

Gisteren dus controle van nienke gehad , ze eet als een bouwvkker 5 botherhammen, 2 fruitpotjes 12 maanden , 2 pap flessen inmiddels al naar 3 gedaan , zelfde avond eten als ons een heel bord, en dan nog een toetje..soms ook twee....en ze is gewoon afgevallen?
    voor haar verjaardag in oktober zat ze al op 7100 , laatste rs enting dat was 31 december zat ze op 7000 , daarvoor was ze natuurlijk heel veel afgevallen naar 6430 gram vanwege 3 weken volop echt ziek zijn, maar nu was ze dus gisteren 6920 gram? pff ik zeg al meer eten kan er niet in hoor word arm zo haha.
    De arts maakte zich geen zorgen en ik ook niet nienke is erg druk , en erg beweegelijk, niet dat ze kruipt loopt ofzo maar overdag is het gewoon een stuiterballetje...en de lengste was trouwens wl mooi 71 cm , nu ontlasting op kweek laten zetten en over 3 weken hoor ik meer, misschien kan ze de eiwitten niet kwijt? nja we wachten wel af...

vandaag moet ik heel veel doen en heb geen idee hoe ik het in ga plannen, en erge is omdat het zoveel is blijf ik zitten haha
    moet boodschappen doen, naar stal , andere kant van het dorp apotheek, en nienke moet nog slapen, maar die kwam er laat uit 10:11 dus die kan nog wel ff haha en me huis moet schoon ...twee dagen zieknhuis heb alleen ff snel stofzuiger erdoor gehaald maandag ,..nja

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @twijfel, hmmm ik denk dat S. met die leeftijd al geen avondfles meer had, wilde ze toen al niet meer drinken, dus ik kan je niet helpen

@sallie, succes bij het CB.

@joyce, lekker druk dagje

Hier een beetje een griepje te pakken. Wel vervelend want ik wil liever niet teveel paracetamol slikken. Ik ga me zometeen toch maar naar mn werk slepen

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Balen catharina! Hoop dat het tijdens werk meevalt... Snap je paracetamol idee, maar op zich kan het niet veel kwaad toch?!

Cb was goed, meneertje gaf geen kik bij de prikjes. Hij is nu 82 cm en weegt 11,720 kg.

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hier vanmorgen ook op controle geweest! Ze was een X zeer tevreden over nikky! Prikjes vond ze niet leuk! Ze zette t op een brullen! Maar toen ze klaar was ging nik met haar kroelen, zo lief! Haha..
    Nik weegt nu 7630 gram en is 76 cm.

Hier krijgt nik s avonds na het eten en toetje nog een fles (20:00 uur ong) 210+7 (nestle nr 3) dan slaapt ze vanaf 20;30 tot ongeveer 8:00 's morgens dan weer een fles 210+7 en dan slaapt ze weer tot 10:30 uur. Ze krijgt dan rond 12:00 uur een broodje en fruit, rond 15:00 uur nog een fles en dan rond 18:30 warm eten.. Tussendoor chips (goodies) of koekjes en thee/water/sap verdund met water.

Joyce, wat eet nien veel!!!! :)

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Twijfel Sebas krijgt hier gewoon avondeten en daarna naar bed. Doen we al heel lang zo. Hij krijgt alleen na zijn middagdut nog een fles als ontbijt pap. Voor de rest niet meer. Hij slaapt er zo'n 12 uur op dus hij zal wel geen honger hebben.

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Leo, hier slaapt nik beter op een fles. Pap door de fles wordt ze vaak wakker, denk dat t te zwaar op haar buikje ligt! Maar elk kindje is anders, zal gewoon wat dingen proberen.. Brinta/ pyjamapapje miss savonds om 23:00 uur nog wakker maken voor een fles?

Cath, beterschap!

Wendy, zet m op meis! Ik duim weer!

Sal, fijn dat sam t goed doet!! :)

Deel Deze Pagina