ooh meid, laat zien Hier krijgt Y. nog een fles s avonds. Een gewone fles nutrilon 4. Zonder pap oid. Een 200 fles, en dat heeft ze echt nodig! En ik houd t er voorlopig wel in!
ja meid ze eet heel veel en valt toch af....ze is nog maar 6920 gram....en in oktober was ze 7120 ....mja iemand begon over gluten iets, maar heb de verschijnslelen bekeken en kan me in niks daarvan vinden wat nien betreft alleen het gewicht? ...Esther jij een idee?? O wou dat niet een keer boven die 11 kilo kwam pff zwaar! N doet het goed mooi zo Sebas ook lekker.. Ach ze is vrolijk levendig en maf dus maak me geen zorgen ...
Joyce: maak je geen zorgen om het gewicht. Als ze honger heeft eet ze wel! En dat doet ze zo te zien goed. Ze zijn heel bewegelijk de kids, en bij de een gaat het er sneller aan en af dan de ander. Pas als ze ander gedrag gaat vertonen moet je je zorgen maken. Hier misschien eindelijk de 10 kilo behaald, haha ik weet het niet, weeg haar nooit meer. Wat fijn te horen dat de kindjes het allemaal goed doen! Hoe staat het ervoor met de zwangere dames?
@joyce, ik heb geen idee, maar gluten is het denk ik niet. Mijn idee is toch dat ze nog meer is gaan bewegen... Hier krijgt Bo voor ze naar bed gaat nog een klein flesje van 60/2, maar meer omdat ze het erg lekker vindt.
joyce: ze eet idd erg goed, en afvallen, tsja ik heb geen idee. sallie: hij groeit goed! Hier gaat alles goed, lekker genieten van het winterse weer.
Joyce inderdaad als ze actiever worden vallen ze af. Hoop dat het bij jullie kleine meid ook het geval is. En zeker niet wat anders. Hier was madam om half 4 wakker geworden. Klaar wakker. Half 5 maar een fles gedaan die ging in 1 teug leeg. En toen die op was begon ze weer te huilen. Om 5 uur weer na bed gedaan en geslapen tot half 9. Mischien haalt ze de gebroken nachten wel in. Omdat ze vanaf het begin altijd door sliep..... Hahha hoop het eigenlijk niet
ik vroeg me af welke (oefen)beker jullie kleine gebruikt ipv de fles. En vanaf welke leeftijd hebben jullie die gebruikt?
Lab. Wij zijn begonnen met de nuby. Deze bevalt ons heel goed. Maar het is uitzoeken wat L wil ik zou er zo langzaam aan mee beginnen. En ze geeft zelf wel aan wanneer ze wil.
@gfh, ziek? beterschap! @lab, hier begonnen met tuitbeker van dr brown met zachte tuit. die heeft ze al wel een aantal maanden en dronk ze meteen goed uit. nu drinkt ze ook uit een rietje en de difrax oefenbeker, maar daar moet ik nog wel bij blijven
Hier begint N. nu pas een beetje uit een beker te drinken. Ze wilde vanaf 6 mnden geen oefenbeker, alleen uit ons glas / beker.. nu heeft ze een peuterbeker, met als deksel een hondje, en in t mondje van de hond zitten 3 kleine gaatjes.. dus we moeten er wel bij blijven! Ook drinkt ze graag uit de bidon die m'n vriend van het sporten heeft.. haha.. maar het is toch uitvogelen wat L. het liefste wil.. Gewoon van alles proberen! Wendy, beterschap!!!!
Sterkte Wendy. Wij gebruiken voor sebas de rietjes beker van hema. Hebben ook grote mensen beker van Avent maar de rietjes beker heeft hij liever.
Potverdorie. Prikken gisteren ging niet helemaal best, auw. Nu een enorme blauwe plek op mn buik. Bijwerkingen vallen vandaag tot nu toe mee verder. Hopen dat het zo blijft.
Gfh kut is dat he heb ik ook een keer gehoud die heeft er ook wel 2 weken gezeten hoop dat de bijwerken snel weer over zijn welk hormoon spuit je nu eigenlijk?