mamootje: ook ik moet echt veel aan je denken! Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Hoe gaat F ermee om, wat snapt ze ervan?
Fenne betrek ik hier verder niet bij. Als ik niet meer over baby of broertje praat is ze dat over een tijdje toch vergeten
Heftig hoor. De tranen schieten me in de ogen. Ik ga morgen echt heel erg aan je denken. Sterkte lieverd.
Jeetje mamootje wat heftig! Maar hoe gaan jullie dat doen? Houden jullie Fenne dan weg bij het kistje straks? En komt er een begrafenis? of anders? In ieder geval heel veel sterkte!
We laten hem cremeren. Tja hoe het exact loopt weet ik niet, maar ik zie geen organisatorische problemen om Fenne de baby niet te laten zien
@puzzel, ik hoop dat de nexium aanslaat. @mamootje, ik ben je geen dag vergeten vindt het zo erg. Ik vindt het wel heel mooi wat je allemaal voor hem doet, maar ik snap ook dat dit niet iets is wat je wel. Weet dat we bij je zijn morgen. En ook in de dagen erna. Gisteren toch ondanks alles goed nieuws gehad. Mijn moeder heeft geen uitzaaiingen dus we zijn er vroeg bij een het wordt zwaar maar is goed te behandelen
@mamootje, hoe is het gegaan vandaag? Wat moet dat leeg voelen voor jullie! Heel veel sterkte! @esther, fijn nieuws! Gelukkig maar! Het wordt alsnog een moeilijke tijd, maar wel met goede hoop in ieder geval!
mamootje, ik denk aan je! Esther: dat is in ieder geval goed nieuws. Sterkte met de nog moeilijke weg!
mammotje, heel veel sterkte vandaag en de komende tijd. Etsher: Fijn dat je moeder geen uitzaaiingen heeft.