gefeliciteerd, jullie zijn weer papa en mama geworden en gecondoleerd met het verlies van jullie lieve mannetje Veel sterkte morgen bij de crematie Wat kwam er uit de obductie? denk aan je, dikke knuffel!!
Lieve mamootje, nogmaals gefeliciteerd met jullie mannetje! En tegelijkertijd gecondoleerd met dit vreselijke verlies! Ik hoop dat de bevalling enigzins voorspoedig is gegaan... Het moet een hel zijn geweest voor jullie Heel veel sterkte voor jullie! Is mik nu bij jullie thuis? Heeft f hem al gezien? Of heb je dat liever niet? Nogmaals heel veel sterkte en kracht toe gewenst!!! Dikke knuffel!!!
Obductie uitslag duurt vaak ca 6 weken, dat gaat nooit zo snel Mik ligt in het mortuarium, ik wilde hem vandaag niet meer thuis hebben. F heeft hem niet gezien.
Mamootje sterkte. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Maar alleen heel veel sterkte voor jullie gezin en familie
mamootje, hoe gaat het nu met jullie!? Esther: hoe is het met je moeder? En hoe trek jij het? Hier is J. nu aan de nexium, wat de artsen niet wilde geven. Drie weken bezig geweest om het medicijn te krijgen, want niemand geloofde ons. En het werkt zo super goed!! Stomme artsen, ik wist het wel!
Mamootje, dikke knuffel. @puzzel, fijn dat de nexium zijn werk doet. Stom dat het dan zo lang moet duren. Met mijn moeder gaat het goed. Deze week nog onderzoeken en een operatie om een lymfeklieren weg te halen om die te checken en de week erna start de chemotherapie. Met mij gaat het goed moe, maar Nog goed te doen, ben blij dat ik mijn meisje heb die me afleidt en zorgt dat je door moet.
Esther: ja ik snap echt niet waarom er niet naar mij geluisterd wordt! Ik ben haar moeder en ik ken haar. Gelukkig heb ik echt een super huisarts die mij wel kent! (Zit zowat elke week bij hem, ook ivm mijn situatie) Dus hij gaf me gelijk en wilde het ook proberen! Lijkt me heel moeilijk om dat te zien bij je moeder. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig erg veel. Een moeilijke tijd, maar als je dan met B. bezig bent heb je afleiding en geniet je lekker van je meisje.
Meid: 2e deel van N haar verjaardagsfeest ook geslaagd? Puzzel: wat fijn zeg dat het nu beter gaat! wat moet dat een opluchting zijn Hoe gaat het nu met jouw misselijkheid? Esther: echt heftig zeg om het bij je eigen moeder mee te maken Zal nog een lastige tijd worden Hier gaat het wel maar erg moeizaam. Je merkt zo goed dat niemand écht kan begrijpen wat er door je heengaat. Ik ga morgen maar meteen mij oude therapeut van mijn burn out bellen, want het wordt met de dag moeilijker. Het is ook zoveel wat er is gebeurd en dat moet nog allemaal een plekje krijgen in mijn hoofd. We hebben rouwkaarten laten maken, meer voor mijzelf, ik vond het erg mooi om toch een kaartje van hem te hebben. We sturen ze nu ook naar onze hele dicht bijstaande familie, nu ben ik de kaartjes aan het schrijven. Pfff ik denk zoveel aan hoe hij eruit zag en hoe hij geweest zou moeten zijn
mamootje: het lijkt me verschrikkelijk wat jullie nu doormaken, maar echt weten hoe het voelt kan niet. Ik heb je topic gelezen in het vlinder gedeelte. Ik denk dat je daar wel een aantal dames vindt die wel weten hoe het voelt. Ik hoop dat je daar steun uit kan halen. Goed dat je ook weer terug gaat naar je oude therapeut. Nu aanpakken is het beste, hoe moeilijk ook. Sterkte!
Ik ben erg blij dat de medicijnen aanslaan en dat ik mijn tevreden moppie weer terug heb. Met de misselijkheid is het elke dag weer anders. Vandaag weer een dag gehad dat ik bijna moest overgeven steeds, pfff. Maar dat is allemaal niets vergeleken bij hoe jij het hebt nu! Respect!