Gek op roze 6 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 8)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meid1987, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    lab onze bank is helemaal doorgezakt van de plek waar ik steeds hing... echt erg hihi. het wordt een zware tijd voor jullie sterkte!

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Even een foto van ons meisje. Eind maart wordt ze alweer 3! Gaat hard zeg. Dit is haar uitnodiging:)

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Puzzel, wat is Y alweer een grote meid!!! :) heb je j al wel aan ons geshowd? :)

Joyce, mooie foto!!! Haha idd je lijkt me idd wel een type voor thuis school ;)

Leo, gefeliciteerd!!! 11 april Is mijn eerste verlof dag! :)

Lab, jeej l gaat echt hard! Ohw spannend een broertje of zusje! Hopelijk is t snel raak! En hoop helemaal op een zwangerschap waar jr van kan genieten!

DDB, jeej ronde 16 alweer? Hoop dat t snel raak is!!!! Succes met afvallen!! ;)

N is vandaag voor de 2e x geweest; we gingen haar brengen en ze ging gelijk spelen! Ze gaf ons een kus en zwaaide!
    Ze had een paar x gehuild en om Mama gevraagd maar het is goed gegaan!!! :)

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @ Lab: leuk zeg voor een 2e gaan. En ik hoop voor je dat als het eenmaal zo ver is je niet zo misselijk wordt.

@ DDB: Balen dat het nog niet gelukt is. Maar geduld wordt meestal beloond ... kijk maar naar mij ;). Succes met lijnen in ieder geval.

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Leuke foto puzzel!

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    GFH en Meid: dank jullie wel:)

Meid: zo zie je maar, het gaat echt wel snel goed hoor!:D Ze is al best een grote meid! Je mag trots zijn op haar (En dat ben je natuurlijk ook)

Hoe blond Y is zo donker is J.

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ahhhhh :) Lief hoor!

Hier een foto van mijn kleine meid vanochtend

Bijgevoegde bestanden:

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    aaah lief gfh!!

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Puzzel, ben idd trots op dr! :)
    Mooi meisje is j!!!

Wendy, q is ook een knappe dame! ;)

Wij hebben vanmiddag n dr kamer klaar gemaakt! (laatste dingen) Zal morgen of weekend even foto's plaatsen!

10. Mamootje wederom weer een knuffel!!

Puzzel wauw wat groot alweer!! en de kleine J wat schattig en wat een verschil qua haar maar dat kan zo veranderen hahah

DeeDee..jeetje ronde 16 , inderdaad storten op wat je hebt en afvallen ok leuk haha :) :)

Meid oef zo moeilijk zwaaien kus en dag dag brrr moet er niet aan denken hahah ernstig..

GFH ach het is zo een lief poppetje zie veel op fb voorbij komen heerlijk genieten!

Lab voor een tweede spannend! hier begint martijn steeds meer over een tweede te praten , hij wil een kleine martijn , dus ik zeg al tegen hem dan moet je die bij iemand anders gaan maken ik ga echt niet nog een keer een zwangerschap aan , de kans dat ik het niet overleef is groot, en nee ik kan dat niet en wil het niet

Thuisschool jaaa super idee haha , denk alleen niet dat de leerplicht ambtenaar gelooft dat ik daar gekwalificeerd voor ben haha, ach nienke leert nu veel, met dieren omgaan ze is helemaal gek op koeien en paarden , heel apart is dat 1 koe dus totaal verliefd is op nienke, en dat is raar want de koeien die zijn bang voor mensen...en deze koe is zoo met nienke bezig echt gaaf

Bijgevoegde bestanden:

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce ik heb t er ook moeilijk mee om haar achter te laten hoor! De eerste x was ik harder aan t huilen dan n, hahaa

Aah nienie! :)

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Even snel vanaf m'n werk! :)

Dit is het resultaat!

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Mooi meid! Echt een meidenkamer he:D

Misschien dat het door mijn werk komt, maar ik vind het eigenlijk heel normaal dat kinderen leren om naar kdv te gaan en naar school enzo. Ik weet ook dat ze na een half uur na het afscheid lekker aan het spelen zijn. Y. kan niet wachten tot ze naar school mag.

14. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou Puzzel ik telde de dagen ook af hoor dat S. naar de psz ging. Zo die was echt toe aan met kindjes spelen en gewoon een andere uitdaging (geen kleine kinderen in de familie of vriendenkring) Hij is op en top gelukkig daar en zou het liefst iedere dag gaan (maar dat doen we niet want mama wil hem ook nog wel eens zien :p )
    Even voor de duidelijkheid n.a.v. mijn berichtje. Afvallen doe ik voor mezelf heeft niks te maken met het niet zwanger worden (kan natuurlijk wel meespelen maar niet in dit geval) Wel stom want mensen vragen me dus kei vaak of ik zwanger ben pffffff. Hoe lomp is dat? Maar gisteren hebben ook twee mensen gevraagd of ik afgevallen ben dat vond ik dan wel weer leuk :)

edit: vandaag dus ongi geworden dus ronde 17 maar weer....

15. Meid wat gaaf!! die kamer erg mooi!! hoop in de toekomst ook zo een mooie voor nienie te maken haha

Puzzel , ja ik zit thuis en werk niet, en kan nienke moeilijk achterlaten , ook omdat ze enorm gevoelig is voor harde geluiden daar gaat ze door huilen , vooral kindjes die schreeuwen vind ze doodeng..

DeeDee pff ja hier eerder ook mensen die zeggen o je bent aangekomen he haha, tsss.. maar nee nu veel afgevallen en bevalt me prima, vind het wel ff goed zo

momenteel even wat minder hier, ben snel prikkelbaar , duizelig enz. pijn in me rug , en dacht dus dat het kwam door bloeddruk pillen, maar goed, nu twijfel ik toch of het niet iets anders is, wat ik niet wil :(
    pff morgen ga ik een test halen,misschien raar om hier neer te zetten maar duim maar dat het niet zo is...helaas zeggen veel dingen in mijn gevoel en lichaam dat het wel zo is, en ik wil het echt niet, de angst is er te groot voor ..

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Wat een leuke foto's allemaal!

@meid, super leuke kamer! En wat fijn dat het goed gaat met N. op de creche.

@puzzel, wat is Y. al super groot, echt lief! En wat grappig dat J. zo donker is.

@Joyce, super lieve foto's van Nien. Ik ben benieuwd naar je test!

@lab, leuk dat jullie voor een 2e gaan. Ik hoop voor jou echt dat het deze keer meevalt met de misselijkheid.

@deedee, jeetje wist helemaal niet dat jullie al zo lang bezig waren?
    Hoop dat het snel raak is.
    Hoe ben je aan het afvallen? Met een dieet? Of gewoon gezond eten?

@GFH, leuke foto! Ook alweer een hele dame!

@mamootje, ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat?

Hier morgen nog werken en dan zondagnacht op vakantie. Zijn we wel echt even aan toe.

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Joyce ik ben wel heel benieuwd of je de test nog hebt gedaan en wat er uit is gekomen

18. nee moet nog kopen karin , stel het nog ff uit denk ik ...

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wat een drukte hier ineens!

Mooie foto's gezien!

Jeetje ddb, hopelijk snel raak! Gaan jullie anders de mmm in?

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath, hele fijne vakantie!! Hopelijk komen jullie dichter bij elkaar! Waar gaan jullie naar toe?

Joyce, ben benieuwd! Succes!

Pff ik ben zooooo verkouden.., :(

Deel Deze Pagina