Gek op roze 6 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 8)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meid1987, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Dank je meid. Ik hoop ook dat het ons goed doet. We gaan naar Tenerife.

Beterschap!

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Catherina, fijne vakantie. Zo'n de kindjes ook mee of zijn jullie samen?

Joyce, hoe is het bij jou?

Ddb, jeetje meis hadden geen idee.

Meid, leuke kamer voor n.

3. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Even uit mijn hoofd:

Catharina heel veel plezier op vakantie. Hopelijk kunnen jullie lekker genieten en/of praten samen. In ieder geval iets wat jullie samen goed doet!

Meid leuke kamer voor N! Slaapt ze nog gewoon zoals het eerste nachtje probleemloos in haar grote bed?

Ddb heftig hoor, al zo'n lange tijd! Met S. was het in de 10e ronde raak toch?
    Gaan jullie als het nog lang duurt verdere stappen ondernemen?

Joyce jeetje wat spannend zeg!!! Ik hoop voor je dat de uitslag van de test is zoals jij wilt!
    Slik jij eigenlijk de pil of heb je andere AC?

Puzzel leuke foto's van je meiden!

Lab leuk dat jullie voor een tweede gaan

Gfh knappe meid van jullie!

Hier: bagger! weinig te vertellen

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Mamaatje, knuffel voor jou. Als je je hart wil luchten gewoon doen hè. Wij zijn er nu ook voor je, niet alleen als alles leuk en aardig is

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath, ik duim voor jullie! Fijne vakantie!

Mamootje, allereerst een dikke Knuf voor jou!!
    N. Slaapt perfect in dr nieuwe bed! We brengen dr naar bed; en valt gelijk in slaap.. Als ze de volgende ochtend wakker wordt blijft ze netjes liggen, en roept ze papa of Mama.. :)

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Lief dat jullie het allemaal vragen. Ja er worden sowieso stappen ondernomen maar heeft indirect te maken met het zwanger worden (sorry dat het zo warrig over komt allemaal maar ik wil dat niet openbaar hier neer zetten). Donderdag sowieso afspraak in het ziekenhuis en ik heb er totaal geen zin in. Voel me mislukt en die stomme HA van ons wil ons niet naar de gyn wijzen voordat we deze afspraken achter de rug hebben. Blegh!!

7. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh Joyce voor jou zou dat dan niet fijn zijn. Heb je al getest?

8. nee nog niet nog niet echt tijd gehad het te halen, momenteel gewoon moe omdat nienke steeds loopt te spoken snachts, en zit geloof ik nog niet op mijn nod geen idee wanneer die is ook trouwens
    zal het weekend eens wat gaan bekijken ....

mammootje nope hier geen AC voor het zingen de kerk uit, dit ook omdat ik natuurlijk niet erg makkelijk en snel zwanger kan worden ,.. dom , maar goed ik kan niks in mijn lichaam verdragen helaas vanwege me ziekte en martijn wil geen condooms,

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Catharina: ik hoop dat het jullie erg goed doet! En ook lekker genieten he!

Mamootje: dikke knuffel! Kan me niet voorstellen hoe moeilijk het is.

Joyce: ja, echt heel dom dus eigenlijk. Als je echt niet zwanger wilt worden is dit niet de manier. Ik wil echt niet zwanger worden meer ooit en ik doe er alles aan om dat tegen te gaan. Dus misschien wil je het onbewust wel meer dan je denkt.

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ja Joyce da's niet echt handig van jullie :) ;)

11. tja handig of niet , ik kan en mag geen atributen in mijn lijf geen spiraal (ook geen koper) niet de Pil en totaal geen hormonen,

nou puzzel geloof me , ik wil niet meer, ach willen niet kan en durf niet meer laat ik het zo stellen,

Catherina hoop dat het lukt meis , en dat jullie dichter bij elkaar gaan komen en hij wellicht ook inziet dat er iets niet helemaal klopt..

mamootje sterkte :)

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja Joyce, dat snap ik wel, maar het klinkt wel een beetje als je kop in het zand steken. Daar zouden jullie toch echt samen uit moeten komen.

Als het bij ons zo zou zijn dan zou ik echt niets beginnen samen, want ik vind het risico veel te groot.

Wij hebben vorig jaar een heel erg jaar gehad. Dat heb ik allemaal niet hier getypt, ook ivm herkenbaarheid. Alles wat tegen kan vallen en qua tegenslag is gebeurd. En nu als klap op de vuurpijl zijn mijn ouders erover uit dat ze gaan scheiden... pfff. Dat er ook nog bij:(

13. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh niet leuk puzzel. Sterkte meid.

Joyce als je nu zwanger bent wordt je het niet minder door de test niet te doen. Dan kun je het maar beter weten en daarna een beslissing nemen.

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Puzzel wat rot :( hele dikke knuffel!!!!

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce, de enige manier om er achter te komen is testen. Snap je angst wel hoor. Succes

Puzzel, sterkte. Als je je hart wil luchten gewoon doen

Twijfel, Hoe gaat het met je bedrijf?

Esther, hoe is het bij jou? Vorige week is mijn telefoon gecrasht dus ben je nummer kwijt😢

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Knuffel puzzel!

En Joyce?

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce, je houd ons wel in spanning!

N is vandaag op de schoolfoto geweest :) ben zo benieuwd naar t resultaat!!!

18. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ah leuk. Wist niet dat ze dat op PSZ ook doen.

19. t weekend ofzo geloof dat ik dan ong moet worden , geen idee..

leuk meid ben benieuwd!

Puzzel dat lijkt me raar je ouders op oudere leeftijd uit elkaar.... ik was eh 15 toen me ouders uit elkaar gingen , eerlijk vond ik het niet eg, ik kan niet met me vader opschieten :) en met mijn stiefpap heel goed!

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Vandaag alweer 32 wkn!!! Ik vind t wel belachelijk snel gaan!!!

Deel Deze Pagina