Gaat idd erg hard!!!! Voel me prima! Wel erg veel harde buiken, maar dat heb ik eigenlijk al vanaf begin zwangerschap..
Meid, wat gaat het snel zeg! Laatste loodjes nu he. Hier gaat het goed. J. kan ondertussen al omrollen en lacht de hele dag. Y. hebben we ingeschreven op de basisschool, gaat hard zo.
Ff iets van me af typen... Mijn ouders zijn op vakantie; belde mijn zusje gisteraaf helemaal overstuur, dat t helemaal niet goed ging met hondje van mijn ouders.. Wij naar de dierenarts; moesten we m laten inslapen hij had veel pijn, en de kans dat hij de nacht zou overleven was maar 10 % Damn, wat een klote beslissing! Ik weet dat mijn ouders achter onze beslissing staan, maar het is zo rot! N. Heeft net afscheid van m genomen.. Ze was zo lief!
Sterkte... Hier afgelopen donderdag de oude hond en zondag mijn vierjarige paard. Mooi rot dat soort dingen
Ben zo trots! Het gaat heel goed met n op t potje! Ze loopt nu overdag zonder luier (tenzij we weg gaan) ze zegt zelf als ze poepie of plasje moet doen 's nachts heeft ze nog wel gewoon luier om..
he meid jeetje balen wat had het hondje? Flora ja jeetje had het gelezen op fb , echt balen 4 jaar! pff bah
Karin, hier gaat t goed! Heb veel harde buiken, en denk (hoop) steeds dat t begint; maar nee.. Haha.. Hou het nog wel vol, maar vind t wel zwaarder dan op t laatst bij n. Van mij mag de kleine man komen! Hoe gaat het met jou?
Hier gaat het ook prima. Druk met werk. Al veel geregeld voor de bruiloft ik heb nu ook mijn jurk en in juni gaan we kijken naar een huwelijksreis en kijken of we in onder trouw kunnen.
Wat fijn dat het goed met je gaat Karin! En leuk al die voorbereidingen. Hier gaat het ook goed. Kleine Q. is vandaag alweer 4 maanden. Lekker ding dat het is!
Ik heb een ladybird jurk. Heb geen foto want durfde die niet op mijn telefoon te zetten uit angst dat mijn vriend hem per ongeluk ziet alleen mijn schoonzusje heeft hem op de telefoon. Maar als ik getrouwd ben zou ik hem laten zien. De vakantie word waarschijnlijk of zuid afrika of sumatra/java/bali we willen kijken of we eerst 2 weken kunnen rond reizen en dan nog 1 week in een hotel uitrusten