Joyce, Jahh 39 weken vandaag.... Tijd vliegt! Karin; ik zal eens googlen! Wat een heerlijk vooruitzicht die reis!!!
Puzzel hoe gaat t met jou? Cath, bij n begon t met 40.2 maar officieel is ze geboren met 40.3 (het begon om 22:00 u 's avonds en om 0:30 u is n geboren. Pff ben zo bang dat ik het niet ga herkennen(omdat ik al zoveel harde buiken heb) als t begint en dat we daardoor te laat in t Ziekenhuis zijn.. Hopelijk begint t weer met breken van vliezen!
wow karin haha wat een verre reis! wel heel gaaf !! een echt avontuur!! Meid hihi ja hoop dat je het herkennen gaat! wel spannend hoor jeetje ! benheel beniwieuwd
Net weer op controle geweest.. Kleine ligt Nu opeens niet meer vast... Snap dr niks van.. Dus als mijn vliezen breken moet ik weer 112 bellen..
Ja onwijs irritant! Ja ook liggen idd.. Ik ga mooi t huis niet meer uit.. Zie t al voor me.. In de winkel / of op straat gaan liggen.....
Mijn meiden lagen tot de bevalling bibi dus nog los Maar hier pas bij 8 en 10 cm gebroken vliezen dus toen inmiddels wels vast Komt goed meid! Het breken Vd vliezen hoeft niet altijd de start te zijn, zelfs vaker niet dan wel!
Flora, ik hoop aan de ene kant juist wel dat t weer begint met gebroken vliezen.. Ik ben bang dat als t met weeën begint dat ik het dan niet door heb; omdat ik al zoveel weeën en harde buiken heb de hele tijd.. En daar komt bij dat n er natuurlijk belachelijk snel was! Ik hou mijn hart vast!!! Hahaa Maar hoe groot is de kans dat als mijn vliezen breken dat eerst de navelstreng zakt ipv hoofd?
he jeetje meid jakkes! kan je nu niet extra op controle;s komen dan? wel beangstigend zo !! Karin ooo wauw heb ff de site bekeken ...wow!
Geen idee meid Geloof me, bij beide veel voorpret mogen hebben maar direct door wanneer het begon Julie was zo rap dat we thuis moesten blijven maar dat was prima Ik belde pas na een uur lichtere weeen, als je niet thuis wilt bevallen zou ik direct bellen!
Joyce, ik kan altijd langs gaan als ik wil... Heb voor volgende week ook weer afspraak! Flora, nou thuis bevallen is niet gebruikelijk in dld. Als t begint dan moet je gewoon naar het ziekenhuis.. Je hoeft je vk ook niet te bellen; die bestaat namelijk niet.. Je gaat voor de controles naar een gyn. (frauenarts) Zij zegt ook; als je denkt dat t begint ga je gewoon naar het ziekenhuis! En ja als t begint met gebroken vliezen; dan moet ik gaan liggen en 112 bellen.. Thuis bevallen zie ik ook niet echt zitten.. Omdat ik ook compleet kapot was van onder en nik " deed " t niet gelijk.. Toch fijner idee dat er dan dokters bij zijn..
Pff wat een schrik! Had de baby hele dag niet gevoeld; net terug uit ziekenhuis.. Gelukkig alles goed!