Mamootje jeetje wat heftig. Hoe is het gegaan vandaag? Ben er sprakeloos van. Echt heftig lijkt me om dit mee te maken.
@mamootje, jeetje wat schrikken en wat zenuwslopend! Hoop dat het meevalt en dat het kindje gezond is, veel sterkte! @Monique, duurt toch wel lang die misselijkheid. Heeft het toen na Y. ook zolang geduurd voordat het weg was? @karin, leuk parijs en Disney! @esther, aiii, hoe is het nu met je neus? Net terug van een weekend winterberg. We hadden echt super veel geluk met de sneeuw en het weer, lekker twee daagjes kunnen skien. Nu al het wasgoed aan het wegwerken!
Gevonden .. Mamootje, jemig schrikken! hoop dat het toch enigzins meevalt en het "leef baar"is waar denken ze aan ? pff heftig.. Esther auw gebroken neus das niet fijn ,.. Catherina lol mijn buurjongen en buurmeisje zijn ook gisteren terug gekomen van winterberg Puzzel balen van je misselijkheid, ik heb al jaren omeprazol voor maar zuur door de troep die ik al jaren slik Twijfel.. kiekeboe nja jou heb ik vanmorgen nog aan de telefoon gehad dus ach haha altijd ff gezellig GFH mooi meisje hoor! zie de mooie foto's op facebook hier geen PSZ geen kinderdagverblijf geen oppas gewoon lekker nienke bij mij omdat het kan nja Nienke loopt sinds vorige week whoehoe, verder afgelopen zondag bij Dirk scheele geweest , nienie was gewoon ontroerd! prachtig
Esther: dat klinkt niet al te best! Sterkte met je neus Puzzel: dat is niet niks zeg, dat je nu nog bijna niks kan eten, hoop voor je dat dat heeeeel snel verandert. Dan kun je alles afsluiten. Karin: wauw, lekker zeg! Geniet ervan
Catharina: fijn dat jullie het lekker hebben gehad tijdens weekend weg Waren de kids mee? Lukt het om het allemaal te combineren met 2 en jij werkt ook fulltime toch? Joyce: wat leuk dat jij en twijfel contact hebben, iedereen van hier woont helaas zo ver weg Had het filmpje gezien van een lopende N. Geweldig! Vlokkentest is achter de rug. Ik vond het afschuwelijk. Werd last minute nog wat aangepast waar ik niet op was voorbereid. Deed aardig veel zeer. Maar als je nou eens wist dat het daardoor goed komt, dan mogen ze dat elke week wel doen Moest daarna bedrust houden, maar mijn directrice vond vrijdag werken vroeg genoeg dus nu een dagje vrij met Fenne. (Zij moest ook 2 dagen weg van huis voor mij, mocht niets tillen enzo) Door omstandigheden, lang verhaal, gisteren nog op controle geweest in mijn eigen ziekenhuis en daar klopte het hartje stevig. Dus dat is fijn. Nu wachten op de uitslag
@mamootje, pfff wat een toestand, wanneer komt de uitslag? de kids waren mee en mn ouders ook, dus die pasten op de kindjes zodat wij een paar uurtjes konden skien. Ik werk inderdaad fulltime, het is heel druk. Ik begin te merken dat het vooral ten koste gaat van m'n relatie, dat loopt momenteel niet zo heel lekker....
@mamootje wat ontzettend spannend allemaal een heftig. Dikke knuf, en je hebt mijn nnummer dus je kan altijd bellen. @catharina, wat vervelend dat dit allemaal ten koste gaat van je relatie, bestaat er een mogelijkheid dat je minder gaat werken? Ik hoop dat jullie eruit komen hier komt er weer wat rust.... Mijn ene collega ijs weer voor halve dagen begonnen en mijn andere collega die er nu bijna 2 jaar werkt en waar best wel Veel ellende ia geweest heeft gisteren te horen gekregen dat haar contact niet wordt verlengd, dus vandaag mei mag ik weet iemand gaan inwerken. Ik heb na de val van de trap mijn gewicht tussen mijn sleutelbeen en schouder zo zwaar beschadigd dat er een scheurtje in zit dus ben nu ingetapt en moet nu rustig aan gaan doen. Jj zit thuis met een ernstige koortslip, niet op de lip maat Op zijn volledige gezicht, dus die heeft nu 2 ab-kuren. Dus hij mag niet met Bo knuffelen en dat het hij Veel moeite mee. Maar het komt goed en dan kan hij het inhalen Tot snel
Cath, wat rot! kunnen jullie niet samen een weekendje weg? Even tijd voor jullie 2tjes? Hopelijk komt t weer goed!! Mamootje, fijn dat t hartje mooi klopte! Wanneer krijgen jullie de uitslag? Nogmaals sterkte en dikke Knuf!! Xx Es, jeej daar heb ik nog van gehoord! (koortslip) Wat vervelend dat je weer iemand moet inwerken! Pff.. Hopelijk hersteld t scheurtje snel!! Ik ben inmiddels voor 50 % begonnen in de gevangenis.. Vind t wel een vreemde gedachten dat ik nu werk en praat met ernstige criminelen.. Voorbeeld: een jongen zet paar x per dag koffie voor ons, houd kantoren schoon en doet klusjes.. Maar hij heeft iemand vermoord... Bizar!
Mamootje, heftig meis. Esther, gelukkig dat je trap avontuur aardig goed is afgelopen. Maar voor jj klinkt het ook heftig, wist niet dat het kon. En weer iemand inwerken je blijft bezig.... Catherina, hoop dat jullie er samen uit komen. Wel lekker ff met vakantie geweest. Twijfel, spannend je eigen bedrijfje. Suc6 Hier erg druk, bedrijfje begint nu lekker te lopen. Ook met Lucas druk, die heeft een sterke eigen wil en dat laat hij gedurig merken. Ook slaat hij af en toe zijn slaapje in de middag over (ligt wel op bed maar slapen ho maar. ) de nachten slaapt hij wel goed en lang dus ach dan is het minder erg.
Tweety, hahahaa je lijkt m'n vriend wel Maar ik drink geen koffie! Ik maak m'n eigen theetje! hahahaa Fijn dat je bedrijfje begint te lopen! N. slaapt 's middags helemaal niet meer; ja in de auto als we toevallig weg moeten / zijn.. Maar ze wil dus absoluut niet meer bed! Dus 's avonds tussen 6 - 7 is ze doodop! haha
@meid, lijkt me inderdaad bizar zeg, dat er gewoon een moordenaar om je heen loopt. Een lijkt me lastig dat ze niet meer wil slapen. Ik moet zeggen dat ik die uurtjes toch wel erg lekker vind als de kids liggen te slapen. @esther, oei dat is een flinke koorstlip, arme jj @relatie, tsja weekendje weg, ik moet eigenlijk zeggen dat ik daar niet eens zin meer in heb. Naar mijn idee heb ik er al heel veel energie ingestoken en komt er niet echt iets retour. Minder werken zou in principe best kunnen, maar wil ik eigenlijk niet, ik vind mn werk erg leuk en ben een nogal ambitieus persoon. Ik weet niet of het wat uit zou maken voor onze relatie.
Catharina. Lastig jou situatie zeg. Hoop dat jullie er beide goed uit kunnen komen. Meid vergeten te reageren op jou. Maar we gaan zeker snel een datum prikken Hier gaat alles zijn gangetje. Net boven schoongemaakt en manlief beneden. Z ligt op bed. Dus even tijd voor elkaar. Lees wat eten en dom op de bank zitten hahaha.
Ben een paar dagen niet hier geweest en lees ineens allemaal nare berichten. Lieve Mamootje heel veel sterkte wat een verschrikkelijk nieuws. Weten ze al precies wat er is. Catharina gaat het nog wel goedkomen denk je? Ik hoop dat jullie er voor jezelf en jullie kindjes uit kunnen komen.