Gek op roze 6 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 8)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meid1987, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meid dat zijn geen leuke dingen. Gelukkig alles goed.

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Meid dat lijkt me idd heel eng gelukkig is alles goed

3. schrikken meid! gelukkig loos alarm maar kan me voorstellen dat je ff bagge schijt

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Was idd schrikken! Maar gelukkig is de kleine man nu weer in beweging..
    Ben benieuwd wanneer hij komt!!! :)

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid: oei dat was schrikken. Gelukkig beweegt hij weer.Het kan nooit lang meer duren voordat de kleine man zich aankondigt.

Hier: Wij zijn voor het eerst een week wezen kamperen met de caravan in Drenthe. We hebben ontzettend genoten en L heeft zich erg goed vermaakt.
    Vanavond neem ik mijn laatste pil en dan gaan wij voor een broertje of zusje voor L. Erg spannend allemaal weer.

6. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Lab spannend zeg. Hoop dat het snel gaat gebeuren. Word er bij jullie ook zoveel gevraagd wanneer nummer 2 komt.

Meid. Jeetje wat heftig. Fijn dat je de kleine nu weer voelt. Duurt bij jullie nu geen maand meer voor de kleine er is. Al veel nesteldrang?

Hier gaat alles top. Ben druk met alles en nog wat. Word gewoon moe van mezelf hahah

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab, oehh spannend! Hopelijk is t snel raak!

Leo, nesteldrang.. Met vlagen, maar valt mee. Had t bij n ook niet echt eigeblijk!
    Hoe gaat t met je "winkeltje" ?
    Zijn jullie al fanatiek bezig voor een broertje of zusje? Volgens mij was je in de zomer gestopt met anticonceptie toch?

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Het wordt nu spannend meid. Ik denk ook wel dat je het gaat herkennen. Hopelijk ben je gewoon netjes op tijd in het ziekenhuis. Succes, je kunt het! :)

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Schrikken meid!
    Had ik bij J met 37 weken, blerk ze overdwars te liggen en dus in het "niets" te schoppen

Ze drinken beide nog bij mij, Emma niet meer met regelmaat maar zoals Nu als het vakantie is en we smorgens met elkaar op bed liggen vraagt ze om samen drinken en dan laat ik d'r

Zo schattig zegt ze ; dank je mama lekker mama melk gedronken samen met Julie 😍

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Flora, wat schrikken he!!!!! Niet leuk zulke dingen!

Oh wat heerlijk lijkt me dat! Mooi als die kleintjes je bedanken he!
    N zegt ook altijd Dankjewel mam (en pap, opa, oma etc)
    Ook zegt ze nu steeds: hou van jou mam :) *smelt*

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wat klinkt dat lief meid van n.

Labrador, spannend! Hopelijk snel raak.

In heb gister de ha gebeld voor een afspraak om spiraal te verwijderen. Volgende week zijn we allebei vrij maar dan is onze vrouwelijke arts er niet😢. Nu afspraak gemaakt voor 23 juni. Duurt Nog ff maar kreeg advies om nu vast af te spreken omdat haar spreekuur snel volstaat.
    Volgende week hebben we met Lucas weer controle afspraak in het ziekenhuis

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Angela, ooh spannend! Dus een broertje of zusje! :)
    Afspraak ziekenhuis voor l zijn hartje?

13. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Meid kleding loopt redelijk. Kan altijd beter hahaha.
    Angela spannend zeg. Hopen dat hij bij jullie ook snel een broertje of zusje komt. En ook de afspraak voor de kleine man. Gaat vast allemaal goed komen.

Hier gaan we vandaag kijken voor nieuwe matrassen. Ik kan er niet meer op liggen. Slaap nu op de bank hahaha. Ik heb al proef gelegen. Nu manlief nog. En dan hopelijk bestellen. En dat ze snel binnen zijn.

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ja voor zijn hartje gaan we weer. Vind het stiekem best spannend. Hij heeft er zelf nog steeds geen last van. Maar de kans dat we te horen krijgen wanneer hij geopereerd gaat worden wordt steeds groter.

Ja wij gaan ook voor een brusje😊. Omdat het plaatsen van de spiraal zo vervelend was durf ik
    Voor het verwijderen niet alleen, vandaar dat de afspraak Nog duurd maar dan hebben we vakantie😊

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Slechte matrassen slaapt zo irritant maart als de bank zelfs lekkerder ligt is het wel heel erg;)

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Angela: Spannend weer om naar het ziekenhuis te moeten met de kleine man.
    En leuk ook jullie gaat dus voor een 2e.

Twijfel: Dan is het wel ernstig als zelfs de bank beter slaapt. Hopelijk heb je de matrassen snel in huis ;)

17. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Hahah ja diep triest eigenlijk he. Maar goed alles voor een beetje slaap denk ik maar. Gelukkig heeft manlief ook last van het matras en ben ik dus niet de enige.

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Dan komt het nieuwe matras er vast en zeker. Als mannen er last van hebben vinden ze gelijk dat wij minder zeuren😊

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Spannend Angela! Hopelijk goed nieuws in ziekenhuis!

Leo, hahaa nou ik hoop dat je snel ander matras hebt! :)

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh dames spannend allemaal met nieuwe broertjes of zusjes in de maak!

Hier gaat t allemaal goed ik vind t zo veel leuker met twee kids. Het voelt voller gezelliger en veel meer compleet. Niet dat t met y alleen niet leuk was maar t voelt zo goed zo. Ik vind het juist heel erg meevallen twee kids. Ik had van te voren zoiets van pff hoe gaat dat lopen... Maar t valt echt heel erg mee, ik vind t super!!

Deel Deze Pagina