Gek op roze 6 (Dames die gaan voor hun eerste kindje deel 8)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meid1987, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goede berichten puzzel! :)

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Tja misschien is dat de reden waarom het hier zo oncompleet voelt Puzzel :(
    Maar postief, het lijnen gaat me wel super goed af. :D (heb ik nog beetje een doel om aan vast te houden)
    Vanmorgen S. naar PSZ gebracht in mijn renkleren en vandaar uit meteen gaan rennen. Heerlijk!

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, nog geen voortekenen?

@tweede kindjes, wat spannend, zoveel weer bezig voor een 2e. Ik hoop dat het snel lukt!

@deedee, je gaat lekker qua gewicht! Nog maar 2,5 kilo?! Super hoor!

Twee kindjes is inderdaad erg leuk. Maar dat complete gevoel herken ik niet zo. Misschien omdat we hier dan toch nog niet compleet zijn?!....
    Maar aan een 3e moet ik voorlopig niet denken hoor....

Volgende maand wordt M. alweer 1 jaar. Wat is dit jaar weer ongelooflijk snel gegaan....
    Nog leuke tips voor 1e verjaardags kado's voor een jongen?
    Wat was bij jullie een succes?

4. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou die 2,5 kilo is voor het eerste doel (een bmi van 25) Daarna wil ik er toch nog wel een kilo of 8 kwijt. Maar stap voor stap.

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Knap hoor DDB

Hier ook nog geen compleet gevoel 😱😁
    Twee kindjes is echt heerlijk, gaat prima samen!

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath, nee :( volgens mij vind Simon (zoals hij hier al wordt genoemd) nog wel fijn in mijn buik! (hij word simon genoemd omdat we dan een nik en simon duo hebben!! haha)

Gisteren op controle geweest maar er was nog helemaal niks :(
    Wel ligt hij weer vast.... dus daar ga ik dan maar van uit... Heb wel enorm veel weeen en harde buiken, maar het zet niet door.. Ik wacht (on) geduldig af! haha

Hoe gaat het nu met jou en je vriend?? Alles weer goed tussen jullie?
    Jeetje, m alweer bijna 1 jaar.. wat gaat dat snel zeg!!!
    Cadeautjes voor jongens weet ik (nog) niet; maar N. vond/vind de hip hop zebra heeeeelemaal geweldig! (die had ze ook van ons gehad toen ze 1 jaar werd, maar ze speelt er nog steeds elke dag mee!)

DDB, Goed hoor!!!! :)

Flora, ik zie bij jullie nog wel een 3de meid komen! :)

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Nog even een foto van mijn buik spammen....

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, mooie buik!! Hip hop zebra, zal ik eens even bekijken

Tussen mn man en mij gaat het de laatste tijd gelukkig een stuk beter. Nog niet helemaal zoals vroeger, maar gaat de goeie kant op

@flora, willen jullie nog een derde kindje? of nog niet over nagedacht?

@deedee, jeetje dan wil je echt nog veel afvallen. Lijkt me wel moeilijk hoor, maar wel knap dat het goed gaat!

9. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Deedee knap hoor. Hier wil ik ook wel wat kwijt. Maar vindt alles te lekker. Mis nog een beetje de zelfdiscipline hahah.

Flora wauw kan niet anders zeggen.

Catharina fijn dat jullie beide vooruitgang boeken. Dit is niet iets waar je alleen aan kunt werken.

Meid. Ben benieuwd wanneer het gaat beginnen hihih. Spannend weer he

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath, ddank :) denk dat s. De hip hop zebra ook nog erg leuk zal vinden :)

Leo, ik ben ook benieuwd!!! Reuze spannend!!!! Ik denk morgen... Haha

11. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Spannend meid hoop dat je de kleine man snel vast kunt houden. En mooie buik hoor

Cath fijn dat het beter gaat tussen jullie en m alweer een jaar de tijd gaat zeker snel

Ddb ik vind het echt super knap ben zelf ook aardig aan het sporten wil er nog ietsjes af voor de bruiloft maar daar heb ik nog een jaar voor en moet ook niet te veel anders moet mijn hele jurk worden vermaakt. Ik mocht niet meer dan 5 kilo afvallen

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Meid mooie buik! Ben heel benieuwd wanneer baby twee bij jullie zich aanmeld.

Karin ik snap het anders past je jurk niet meer hihihi.

Cath hoe is t nu bij jullie?

Flora ik zie t bij jullie ook wel gebeuren een derde.

Ik heb deze zwangerschap echt beleefd als de laatste ze hebben me t ook sterk afgeraden om weer zwanger te worden. Gelukkig voelt het voor ons compleet en af. Anders had ik geen keus gehad dan me erbij neer te leggen dan dat er geen ander kindje bij komt. Aan t eind van de zwangerschap was ik zwaar depressief.

13. Cath wat goed dat het beter gaat! en serieus alweer een jaar joh? jeetje time flyes!!

Twijfel en en matras gescoord?

Meid spannend! mooi buikje nog geniet er nog eventjes van hihi

DDB wat goed! mooi doel ! en ideaal !! :)

Karin hahamag niet meer dan 5 eraf hihi fijn is dat he, maar mag ook niet meer dan 5 bij natuurlijk !!

Flora wat een mooi gevoel en mooie gedachte! wie weet nog een jochie haha :)

Puzzel fijn dat jullie je compleet voelen :) moet ook een rust geven

Hier niet die rust maar wel de keus gemaakt , ikke dan, martijn staat er niet achter, ik durf en kan het niet meer, na nienke, nee moet er niet aan denken, stel mijn lichaam krijgt weer alles te verduren ? trekt het niet, en nog een kindje moeten zien vechten en lijden ? nee hoor bedankt, ben super blij met wat ik heb en dat is een prachtige meid!
    in me hoofd en hart is het niet compleet, maar met mijn verstand wel gekozen :)

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Knap Joyce!!!

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Knappe keuze Joyce!

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Knap Joyce, soms moet je je zegeningen tellen! Soms is het te ingewikkeld en te gevaarlijk om het weer aan te gaan en moet je blij zijn met wat je hebt.

Fijne moederdag allemaal:D

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Vandaag is Q voor het eerst naar haar buik gerold :)
    Supermooi moederdagcadeau :)

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@catharina, fijn dat alles weer goed gaat. En het gaat zeker snel voor je het weet is er weer een jaar voorbij.

@karin, mooie jurken zijn dat. Ben benieuwd welke je hebt uit gekozen.

@meid, voor jou nu echt het laatste stukje.

@angela, spannend hoor gaan voor een brusje.

@puzzel, fijn dat alles zo heerlijk gaat met je gezinnetje

@joyce, erg knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt om nu toch te zeggen voor mij niet meer.veel respect voor jullie.

@deedee, erg knap van je. Ik ben nu net 4 kilo kwijt, ben weer op mijn gewicht van na de bevalling van Bo.

@twijfel, en een matras gevonden.

ik heb lang niet van mij laten horen, maar heb de nodige tegenslagen gehad, en omdat het hier vrolijk was met allemaal nieuws over start van een 2e trouwerij en spannende nieuwe ontwikkelingen van de jongste kids, vond ik het niet gepast om hier ook iets te melden.
    namelijk: met mijn moeder is het erg tegen gevallen, ze heeft een borstamputatie ondergaan en er bleken toch klieren in de oksel positief met kanker, dus dan spreken ze van uitzaaiingen, dus dat was zwaar. Maar bij mij is mijn gezwel weer net zo hard terug gekomen als dat ze hem weggespoten hebben alleen nu nog meer pijn dan ik al had, en dat valt zwaar, dat ik soms denk is wat ik nu heb het me eigenlijk allemaal wel waardgeweest. Maar als ik dan die mooie blauwe ogen van mijn meisje zie is het antwoord direct JA. Ze is helemaal gek van K3 en laatst zijn we naar Plopsaland in Coevorden geweest. Ik hen haar nog nooit zo intens van iets zien genieten. De oogjes konden echt niet groter.

ik spreek jullie snel weer een keer.

Fijne moederdag allemaal.

19. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Heftig hielkje. Pfff. Maar je moet je niet bezwaard voelen te posten. Het is hier tensotte lief en leed.

Catharina het is geen kwestie van Veel kwijt willen maar vooral ook moeten. Ben gewoon echt veel te zwaar. Ik was voordat ik deze afval race in ging wel 5 kg lichter als voor mijn zwangerschap maar toch. Voor mij is het echt beter en voor S ook leuker als ik fit word. En wil gewoon alle redenen van niet zwanger worden uit kunnen sluiten. Dan heb ik voor mijn gevoel alles gedaan wat ik kon.

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es, wat een domper!!! :( hele dikke knuffel!!!

Wendy, wat goed van q!!!! :)

Deel Deze Pagina