Net op controle geweest., ctg helemaal niks te zien.. Maar ze ging nog even voelen; heb 1 a 2 cm nu.. Ze heeft me gestript! Jakkes doet best zeer!!! Nou ben benieuwd!!!!
hielkje: jeetje wat heftig. moeilijke tijden voor je. meid: het begin is er dus. Hopelijk doet het strippen iets.
@wendy, zeker een leuk moederdag kado! @deedee, Ik vind het heel goed van je dat je er dan iets aan doet. Inderdaad is voor S. een fitte mama veel leuker, maar ook zeker voor jezelf. Merk je nu ook al aan jezelf dat je fitter bent? @esther, jeetje dat valt mee. Wat gaan ze doen bij je moeder voor behandelingen. En bij jou? gaan ze dat ook weer opnieuw behandelen? @meid, jakkie, strippen, maar gelukkig heb je het al gehad, nu hopen dat het doorzet, ik ben benieuwd!
Lab, idd! Dat dacht ik ook!! Cath, ik wist gelukkig niet dat ze t ging doen op de ctg was helemaal niks te zien.. Dus ik vroeg of ze nog ff wilde voelen of er al iets was... En toen deed ze t uit zich zelf.. Ik had er ook nooit zelf om gevraagd! (uit angst voor de pijn)
Rommelt het nu dan meid? Niet om je te ontmoedigen maar bij een tweede heb je vaak al 1 à 2 cm om te beginnen. En voor de moed; Julie is na het strippen geboren!
Flora, bij n heb ik ook paar dagen gelopen met 2 cm hoor dus ik weet dat t niks zegt! Maar ik vond 2 cm al heel fijn na elke x te horen nee nog niks.... Het rommelt al heel lang! Maar heb wel t idee dat de weeën wat krachtiger zijn.. We wachten maar weer af..
Heel spannend! Maar alleen nog steeds geen baby! Afgelopen nacht erg veel weeën gehad, maar rond 5 uur hield dat ineens op.. Nu de hele ochtend al erg veel slijm verloren.. Af en toe zo'n zeurderige ongi gevoel, en pijnlijke harde buiken... T zal nu vast niet meer heel lang duren.....
spannend meid! of eh is het er al haha Esther jeetje heftig! DBB super cool ik wil ook meer afvallen maar eh ja lukt met vlagen wendy leuk Q omrollen!! verder stiekem een beetje vergeten
Jeetje meis dat schiet toch echt niet op zo. Hopelijk krijgt de kleine man er snel zin in om op de wereld te komen Ik ben inmiddels af het foliumzuur. Heb begrepen dat als me spiraal verwijderd wordt de mogelijkheid bestaat dat de eicel zich alsnog kan nestelen. Wil het zekere voor het onzekere nemen en dus maar weer begonnen met foliumzuur. Weer een stap gezet
Ik heb nu 4 maanden de pil geslikt en ik weet nu weer waarom ik toen ik gestopt ben zei 'ik ga nooooooit meer aan de pil'. Heb een mega kort lontje en voortdurend hoofdpijn en mn libido ... nou, daar is ook niet veel van over. Dus .... ben weer met de pil gestopt. Vrijdag ga ik voor een spiraaltje. Kijken of het dan beter wordt.
Gfh, wat balen dat je zo heftig reageert op de pil. Wie weet kan het spiraaltje en positievere uitwerking hebben.