Vandaag is ons kleine meisje geopereerd. Ze heeft buisjes gekregen haar trommelvlies is gerepareerd en haar neusamandel is verwijderd. Best spannend maar als is goed gegaan. Meid mooie foto
Ik was dinsdag bij de huisarts voor haar oren ivm al 6x en loopoor en daardoor een blijvend gaatje en ik kon meteen de zelfde dag bij de kno terecht omdat hij soms spreekuur doet bij mijn huisarts en omdat wij over 3 weken met vakantie gaan wou hij haar meteen zaterdag helpen. Ze doen dit namelijk op zaterdag in deze kliniek. Maar ik haar buisjes verwacht maar niet de rest.
Es, ach wat sneu! Zo'n kleintje al op de operatietafel.. Gelukkig is alles goed gegaan!! Onze kleine man doet t zo goed! Zo'n lkkrding! Gisteren laatste fles om 12:00 u en vanmorgen om 6:00 u werd hij weer wakker.. Daarna wel een uurtje alleen maar op de borst willen liggen.. Vervolgens weer geslapen tot 10:30 u! N is super trots! En onwijs lief voor haar broertje.. Zorgzaam! En wil ons met alles helpen..
esther: Dat is vlot gegaan dan. Hopelijk heeft ze er niet al teveel last van. Meid: Fijn dat je kleine man het zo goed doet! Vorige week maandag ben ik begonnen met het potje voor L. Een paar keer op een dag plast en poept ze op het potje . We hebben er geen haast bij, als ze wil dan mag ze, maar we maken er geen moeten van.
Lab wat goed dat ze er nu al wat op doet Meid fijn dat het goed gaat Ester hoe is het nu met b. Voelt ze zich goed? Is ze al weer herstelt van de operatie
@esther, och wat zielig voor kleine Bo, hoe gaat het nu met haar? Waar gaan jullie heen op vakantie? Hoe is het met je moeder? @meid, super dat de kleine man het zo goed doet, en wat lief van N.! @lab, dat is al snel! Goed van je meisje. Hier deed S. bijna alles op het potje, en nu ineens is er totaal weer mee gestopt. Ze komt nu gewoon doodleuk aan: "mama S. heeft toch in de pamper gepoept". Ze weet dus ook dat ze het doet. Hmmm.. ik denk dat ik straks als ik vakantie heb, haar maar gewoon een week zonder laat lopen, kijken of dat werkt.
Met bo gaat het super echt nergens last van gehad. Mijn moeder heeft nu 3 zware chemo gehad en daarvan nog 1 en dan 12wkn lang Iedere week. En dan is ze klaar. Ze heeft het zwaar maar het gaat wel goed. wij gaan naar Kos op vakantie. Heerlijk kijk er nu al naar uit. hier doet bo het de ene dag op het potje op het kvd op het toilet en dan ook een hele ochtend zonder luier zonder dat ik het doorheb. En de volgende dag wil ze het totaal niet. wij gaan haar ook binnenkort een tijdje zonder laten lopen. En wachten dan wel af
Esther: fijn dat Bo er geen last van heef gehad. Toch een spannende ingreep en zoveel ook. Heftig met je moeder. Fijn dat het relatief goed gaat
Potje; hier gaat het ook de ene dag super goed! En dan andere dag wil ze weer niet.. Ach.. Ze zijn nog jong! Ik heb zoiets van alles wat op t potje gaat is goed! Maar luier is ook nog goed!
Klinkt heftig Esther! Ach dames.... Dat potje gaat echt met fases. Y. Doet nu alles op potje/ wc. Ook 's nachts heeft ze geen luier meer om. Het komt vanzelf wel. Niet te druk over maken. Opeens zijn ze er rijp genoeg voor.
Sorry was weer even afwezig. Twee dagen na haar thuiskomst is mama weer met spoed naar het ZH gebracht. Het is dat ze zelf 112 heeft kunnen bellen anders was ze er nu niet meer geweest. Ze had enorm veel vocht achter de longen en dreigde dus te stikken. Ik heb echt de waardelooste 2 weken ever achter de rug.
DDB, jeetje heftig! hoe gaat het nu met haar?? Puzzel; vind ik ook! Komt vanzelf! N heeft wel gewoon luier om, maar zegt wel bij bijna elk plasje/poepje dat ze op t potje / wc moet.. Vandaag onze eerste lange rit gemaakt met s. Feestje in t westen.. Ging super! S heeft geen kik gegeven! Topper! 3 uur heen, paar uur feest en wee 3 uur terug.. Ben nu ook wel moe! Ga snel slapen! Rond 4 uur wil s vast weer een fles... Haha